432 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op Annika

Gefeliciteerd! 💙 Gave naam! De derde naam van ons zoontje is ook Harvey. Z ...
Dankje!! Haha ja ik had het ook al gespot in je geboorte post... toen was onze man er nog niet dus heb mijn mond gehouden 😉 Maar wel toevallig want je komt deze naam in NL inderdaad maar heel weinig tegen (behalve op dit forum dus 🤪)

4 jaar geleden

💕 Senna 💕 Geboren binnen 4 uurtjes op 29 december

4 jaar geleden

💖 Igone Na een zwangerschap van 41+2 weken, is ze binnen 1,5 uur thuis geboren op 26 december 2019 💖

4 jaar geleden

Reactie op Shelley

💖 Igone Na een zwangerschap van 41+2 weken, is ze binnen 1,5 uur thuis ge ...
Gefeliciteerd! Eindelijk is ze daar. Wat een onwijs snelle bevalling zeg. Hoe heb je dat ervaren?

4 jaar geleden

Onze lieve dochter Sammie Josje💕 40+1 geboren op 28-12-19. Na een wat zware bevalling, nu vooral op een roze wolk en aan het genieten🥰

4 jaar geleden

Jayvie Jay 💙 Geboren op 29 december (40+1) om 14:19 na een bevalling van bijna 38 uur.

4 jaar geleden

Onze lieve schat Annalynn is geboren op 16 december (38+5) Om 18.40 uur. 👶👣💝💟

4 jaar geleden

Nolan Geboren 29-12-2019 om 22.28 uur Zo verliefd!!!🥰

4 jaar geleden

Hier is ze dan eindelijk; Mara Geboren op 22 december 2019 Om 8.51 uur Via een spoed keizersnee Met 42+1 weken

4 jaar geleden

28 december geboren Logan♡ 4340 Gram! Iedereen gefeliciteerd met jullie mooie lieve baby's♡♡♡♡

4 jaar geleden

Reactie op Kimm_88

Nolan Geboren 29-12-2019 om 22.28 uur Zo verliefd!!!🥰
Hier ook een Nolan op 27 december geboren.

4 jaar geleden

Gefeliciteerd! Eindelijk is ze daar. Wat een onwijs snelle bevalling zeg. ...
Een late reactie maar ik heb mijn bevalling eigenlijk heel positief ervaren. Mijn eerste bevalling heeft ruim 28uur geduurd inclusief weeënopwekkers, ruggenprik en een fundus expressie. Een pittige bevalling dus. Ik was vooral bang dat het nu weer zo lang ging duren. Na 45 min hevige weeën zonder pauze kreeg ik ook wat paniek dat ik het niet kon. Na wat bemoedigende woorden van vriendlief (dat ik me niet moest aanstellen 😂) kreeg ik weer rust en besefte ik me ook dat het ook wel eens heel snel kon gaan. Toen besloten om de verloskundige te bellen, gelukkig want ik kreeg net persdrang toen ze binnenkwam. Ze was 15min binnen en de kleine meid werd geboren. Deze bevalling was zoveel fijner als mijn eerste. Fijn om die kerkrechten te voelen want dat is met een ruggenprik toch anders. Ook mijn herstel gaat veel beter. Zo zie je maar dat iedere bevalling anders is 😊.

4 jaar geleden

Onze zoon Luca is op 31 december met 41 weken geboren. Hij is 49 cm lang en zijn geboorte gewicht is 3404 gram. Hij doet het perfect🥰

4 jaar geleden

Reactie op Loesju

Onze zoon Luca is op 31 december met 41 weken geboren. Hij is 49 cm lang en ...
Luca z'n haartjes 😍 Congratz!

4 jaar geleden

Onze Noah is 31/12 geboren met 40+5 en weegt 2780. Hij doet het onwijs goed 💙

4 jaar geleden

💞 LISA 💞 12.12.19 - 18u04 - 3870g - 54cm 🌲 First Christmas - 2 weeks old 🌲 Instagram mag

4 jaar geleden

Ik ben 28 december om 5.30 wakker geworden met extreme pijn boven in mijn buik. Verloskunige constateerde hoge bloeddruk en in urine zat te veel eiwit. Dat werd met spoed naar het ziekenhuis om 7 uur. Na veel prikken en enkele uitslagen werd al snel het hellp syndroom geconstateerd. Met mijn zwangerschapsduur van 38 weken en 2 dagen is de bevalling opgewekt en 2 uur later ben ik natuurlijk bevallen van ons kleine meisje Livianne. Ze was 2480 gram en 47 cm. Alles deed ze verbazend goed! Na 3 dagen mocht ik van het infuus af en samen heerlijk naar huis op oudjaarsdag😍😀

4 jaar geleden

'Wanneer liefde leven wordt en geluk een naam krijgt' Elijah James 💙 20/12 - 3530gram

4 jaar geleden

Op 31 december is onze Lars met 40.1 weken geboren met een ongeplande keizersnee. Hij begon ineens te veel te dippen, waardoor de gynaecoloog besloot om hem met de keizersnee te halen. Helaas kon hierdoor onze eigen verloskundige het niet afmaken. Daar baalden we allemaal erg van, maar met de gewone weg had hij het waarschijnlijk niet overleefd, dus we zijn blij dat er zo snel werd ingegrepen! Sinds vrijdag zijn we gelukkig weer thuis en het herstel gaat gelukkig ook goed!

4 jaar geleden

Reactie op ier1991

Op 31 december is onze Lars met 40.1 weken geboren met een ongeplande keize ...
Onze trots!