432 Reacties

4 jaar geleden

Ingeleid op 22 Dec op 24 Dec na 48 uur wee毛n en 1 cm ontsluiting was ik op en hebben we besloten om de volgende ochtend onze man te halen via een keizersnee. Toen ze me verlost hadden van alle inleidings rommel heb ik nog een zeer goede nachtrust gehad zonder wee毛n en is op 25 dec onze Benjamin op de wereld gekomen. Wat ben ik blij met de keuze voor een keizersnee. De volgende dag liep ik weer rond en na 3 dagen lekker naar huis toe (woon in oostenrijk hier blijf je altijd lekker wat langer in 't ziekenhuis).

4 jaar geleden

Reactie op Madeleine85

Ik ben 28 december om 5.30 wakker geworden met extreme pijn boven in mijn b ...
Jeetje wat heftig het hellp syndroom. Dat lijkt me best schrikken. 馃槻 Hopelijk gaat het goed met je nu. Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie meisje. Geniet van het wondertje. 馃槉馃挄

4 jaar geleden

Reactie op RooMie

Ten eerste gefeliciteerd! Wat een mooi meisje!! Jeetje zeg wat een heftige ...
Dank je wel Roomie.馃槝

4 jaar geleden

Reactie op Annika

Jeetje wat heftig! Ik vroeg me al af hoe het ging, zag al een tijdje geen b ...
Dank je wel Annika. Erg lief van je. Momenteel ga ik op in de drukte van zorgen voor Amy en daarnaast proberen te rusten en aan te sterken. Zit te weinig op het forum helaas om bij te houden hoe het met de rest gaat. Hoop met iedereen goed. Hoe doe jij het momenteel?馃槝

4 jaar geleden

Reactie op Snoopy

Dank je wel Annika. Erg lief van je. Momenteel ga ik op in de drukte van zo ...
Hier gaat het z鈥檔 gangetje. Ik ben ook de hele dag aan het zorgen 馃槉 manlief moet helaas weer werken. Lig helaas ook nog ziek op bed 馃ぇ

4 jaar geleden

Reactie op Annika

Hier gaat het z鈥檔 gangetje. Ik ben ook de hele dag aan het zorgen 馃槉 manlie ...
Ah dat is niet fijn. Beterschap meid. Hoe redt jij het trouwens om te zorgen voor jullie kleintje terwijl je ziek bent? Heb je wel hulp?馃馃槵

4 jaar geleden

Reactie op Snoopy

Ah dat is niet fijn. Beterschap meid. Hoe redt jij het trouwens om te zorge ...
Nee, geen hulp. Hulp is er eventueel wel, maar ik ben zelf eigenwijs. 鈽猴笍 Gewoon doorgaan denk ik. Liefde voor ons ventje zorgt ervoor dat ik het red! 馃グ

4 jaar geleden

Reactie op Snoopy

Jeetje wat heftig het hellp syndroom. Dat lijkt me best schrikken. 馃槻 Hopel ...
Het hellp syndroom was zeker heel erg schrikken. Maar we zijn beide gelukkig snel hersteld 馃槂 dank je wel. We genieten inmiddels enorm!

4 jaar geleden

Reactie op Annika

Nee, geen hulp. Hulp is er eventueel wel, maar ik ben zelf eigenwijs. 鈽猴笍 Ge ...
Bikkel Annika hoor. 馃槑馃槈 Wees niet te eigenwijs alleen want hulp vragen is geen teken van zwakte maar sterkte vind ik zelf. 馃槉 En goed voor jezelf zorgen is ook belangrijk om zo goed voor jullie mannetje te kunnen zorgen. 馃馃挄 Hoe gaat de groei van jullie kereltje?馃榾

4 jaar geleden

Reactie op Madeleine85

Het hellp syndroom was zeker heel erg schrikken. Maar we zijn beide gelukki ...
Dat is erg fijn om te horen. Blij voor jullie allebei馃 Doe rustig aan, voor zover dat kan 馃槈 Want in deze fase bepalen onze kleintjes duidelijk onze agenda 馃ぃ

4 jaar geleden

Reactie op Snoopy

Bikkel Annika hoor. 馃槑馃槈 Wees niet te eigenwijs alleen want hulp vragen is ...
Klopt! Maar komt goed, het zit in m鈥檔 achterhoofd 馃槍 en na vandaag heeft mijn man 2 weken vakantie, dus kan ik uit zieken. Stanley groeit goed! Zijn geboortegewicht was 3536 gram en viel toen af naar 3380 gram. Nu zit hij rond de 4kg! Hij drinkt goed en heeft al lekkere volle wangetjes! 馃グ Hoe gaat het nu met jullie?

4 jaar geleden

Onze dochter Mae-Lynn Geboren 23 december 2019 3118gram en 49 cm Mag gedeeld worden op instagram 馃挄

4 jaar geleden

Reactie op Koost123

Onze dochter Mae-Lynn Geboren 23 december 2019 3118gram en 49 cm Mag gede ...
Mooie oogjes馃槏

4 jaar geleden

Reactie op Lauraa92

Mooie oogjes馃槏
Dankjewellll 馃槏馃槏 ze is egt heel helder donker blauwe oogjes word nu wat lichter hihu

4 jaar geleden

Reactie op Koost123

Dankjewellll 馃槏馃槏 ze is egt heel helder donker blauwe oogjes word nu wat li ...
Zo is dat bij ons meisje ook. Ze krijgt de oogjes vander papa. 馃槏馃槏

4 jaar geleden

Reactie op Lauraa92

Zo is dat bij ons meisje ook. Ze krijgt de oogjes vander papa. 馃槏馃槏
Ja onze waardchijnelijk ook hij heeft bruine ogen ik groenn maar kan nog allekanten op gaan hihi 馃槏鉂わ笍

4 jaar geleden

Geen december baby meer geworden maar hier is ze dan eindelijk 29 december uitgerekend en uiteindelijk 8 januari geboren onze knappe Chlo茅 Mae 48cm en 3360 gram

4 jaar geleden

Reactie op kelly1994

Geen december baby meer geworden maar hier is ze dan eindelijk 29 december ...
Super mooie naam ennog gefeliciteerd met de geboorte van jullie kindje 馃槝

4 jaar geleden

Hier is Liam hij was op 1 januari uitgerekend maar op 20 december geboren gezellig met de feestdagen. 51 cm en 2980 gram. Een mooie kleine pinda is er en we zijn erg aan het genieten. Hij heeft ook nog een zus van 12 en n broer van 9 dus genoeg aandacht ;)

4 jaar geleden

Onze dochter Ellie 馃尭 uitgerekend 29 december maar op kerstdag geboren 25 december ons klein kerstwondertje 馃巹馃巺