432 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op Myhrre

Hier is Liam hij was op 1 januari uitgerekend maar op 20 december geboren g ...
Foto mag btw gedeeld worden vergeten bij te zetten

4 jaar geleden

Reactie op Lauraa92

Zo is dat bij ons meisje ook. Ze krijgt de oogjes vander papa. 😍😍
Kan je dat nu al zien?

4 jaar geleden

Reactie op Annika

Kan je dat nu al zien?
Ze worden met de week lichter. En de papa heeft hele mooie blauwe ogen. Stiekem hoop ik dat gewoon😊

4 jaar geleden

Onze dochter Lia. Geboren 16 december. Vandaag 5 weekjes oud

4 jaar geleden

Reactie op Myhrre

Hier is Liam hij was op 1 januari uitgerekend maar op 20 december geboren g ...
Gefeliciteerd! Hier ook een Liam 😃 geboren op 21 december. Mooie naam 😎❤️

4 jaar geleden

Reactie op Annika

Klopt! Maar komt goed, het zit in m’n achterhoofd 😌 en na vandaag heeft mi ...
Heerlijk die volle wangetjes. Dat maakt het juist schattig en is een teken dat hij goed groeit. 😊 Jij bent inmiddels beter en hebt uit kunnen zieken? Bij ons gaat het nu beter. Heb eerst de eerste 2 weken in een hele sombere bui gezeten en ik word nu extra info de gaten gehouden ivm depressie maar het lijkt beter te gaan. Denk naweeën van zo'n drama bevalling, en veel bloedverlies en daardoor weinig energie/ heel snel moe. Gelukkig krijg ik hulp. 🙂

4 jaar geleden

Reactie op MissPL

Gefeliciteerd! Hier ook een Liam 😃 geboren op 21 december. Mooie naam 😎❤️ ...
Wat super grappig om te lezen :) gefeliciteerd gaat alles goed met Liam??

4 jaar geleden

Reactie op Snoopy

Heerlijk die volle wangetjes. Dat maakt het juist schattig en is een teken ...
Wat goed om te lezen dat het beter met je gaat! Ik ben gelukkig goed uitgeziekt. 😌 Vandaag voor het eerst naar het CB geweest en Stanley is alweer 4650 gram en 53,5 cm. Hij groeit en eet heel goed! Ik hoop dat je je snel beter voelt! 😘

4 jaar geleden

Reactie op Madeleine85

Ik ben 28 december om 5.30 wakker geworden met extreme pijn boven in mijn b ...
Hier een soort gelijk verhaal. Helaas ging de bevalling wat minder makkelijk. Met 36,6 ingeleid ivm een erge zwangerschapsvergiftiging. Nog 4 dagen in het ziekenhuis gebleven. Mijn dochter heet Livia, ikzelf Lisanne. Daarom vind ik jullie naam ook erg leuk, een mengelmoes van mij en mijn dochter!

4 jaar geleden

Reactie op Myhrre

Wat super grappig om te lezen :) gefeliciteerd gaat alles goed met Liam?? ...
Jaa gaat goed. Alleen heeft hij veel last van reflux en krampjes na het eten. Dat is zo zielig 😔. Maar verder doet hij het heel goed. En met jullie mannetje?

4 jaar geleden

Reactie op MissPL

Jaa gaat goed. Alleen heeft hij veel last van reflux en krampjes na het ete ...
Ja het gaat goed nu. Hij groeit goed en doet het goed aan de bv. Heb een moeilijke bevalling gehad met ongeplande keizersnede dus ben nu sinds een week weer hersteld. Voel me stukken beter. Liam heeft ook veel last van krampjes is zo zielig om te zien. Dan wordt hij helemaal rood en gaat gillen. Maar gelukkig is het niet heel de dag. We genieten hier iig volop. :)

4 jaar geleden

Reactie op LiLi319

Hier een soort gelijk verhaal. Helaas ging de bevalling wat minder makkelij ...
Wat grappig! Ik vond de naam Livia ook erg leuk maar mijn man niet. Hij wilde graag Anne. En kwamen toen tot de combinatie Livianne waar we beide een goed gevoel bij hebben 😃

4 jaar geleden

Reactie op MissPL

Jaa gaat goed. Alleen heeft hij veel last van reflux en krampjes na het ete ...
Is reflux vast gesteld? Echt ook de flesjes eruit gooien? Onze dame heeft waarschijnlijk last van onzichtbare reflux🙄Zucht! Er komt wel wat naar boven bij der.. Maar spuugt niet.. Wat voor advies kregen jullie qua voeding? Geef je fles? Met pitmiddel?

4 jaar geleden

Met 41+6 weken ingeleid en na een helse bevalling op 3 december 2019 bevallen van onze ‘mooiboy’ Mason.💙 Mason woog 4885 gram en was 53 cm lang. Bij het eerste bezoek aan het consultatiebureau was meneer 5470 gram en 57,5 cm. Ik ben benieuwd naar zijn lengte en gewicht bij het tweede bezoek 😍

4 jaar geleden

Met 41+6 weken ingeleid en na een helse bevalling op 3 december 2019 bevall ...
Zoo! Flinke kerel! Gefeliciteerd! En ik dacht dat ik het pittig had gehad met 4155 gram 🤣 Geniet van jullie lekkere dikke baby 🥰🥰😍😍

4 jaar geleden

Reactie op Sylvia2019

Zoo! Flinke kerel! Gefeliciteerd! En ik dacht dat ik het pittig had gehad m ...
Haha dank je wel! 4155 is ook pittig hoor! Wij genieten ontzettend van ons buddha!

4 jaar geleden

Reactie op Sylvia2019

Zoo! Flinke kerel! Gefeliciteerd! En ik dacht dat ik het pittig had gehad m ...
Ook ik met 4692 haha!! Heerlijk bolle baby’tjes!

4 jaar geleden

Reactie op kellyh1990

Ook ik met 4692 haha!! Heerlijk bolle baby’tjes!
Jeetje, nog een buddha! Inderdaad heerlijke bolle baby’s (ik was iig niet bang dat ik hem zou ‘breken’ 🤣)

4 jaar geleden

Reactie op Madeleine85

Wat grappig! Ik vond de naam Livia ook erg leuk maar mijn man niet. Hij wil ...
Wat leuk zeg! Mijn ouders zijn op die manier ook bij Lisanne gekomen, mijn moeder wou Sanne en mijn vader Lisa. Altijd leuk zo’n verhaal!

4 jaar geleden

Met 41+6 weken ingeleid en na een helse bevalling op 3 december 2019 bevall ...
Wat een lekker eigenwijs koppie! 😍