432 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op Marjolein84

Is reflux vast gesteld? Echt ook de flesjes eruit gooien? Onze dame heeft w ...
Nee Liam slikt de melk steeds weer in ipv uitspugen, dus verborgen reflux 🙁. Ik geef bv maar hij drinkt heel gulzig. Ik heb ook heel veel melk dus hij moet ertegen aan drinken. Qua voeding niet veel advies gekregen, alleen een andere houding en salie thee om de productie wat te minderen. En het bedje scheef zetten en hem na de voeding een half uur rechtop houden. Maar deze adviezen helpen niet 😅. Als ik hem na een half uur in z’n bedje leg krijgt hij er alsnog last van. “Het hoort er allemaal bij” zei het cb. Jullie meid dus ook verborgen reflux, zielig he 😔. Soms is Liam zo aan het rochelen, kreunen en slikken dat k bang ben dat hij erin stikt. Het klinkt zo eng. Wat voor advies hebben jullie gekregen dan? Helpt het?

4 jaar geleden

Reactie op Myhrre

Ja het gaat goed nu. Hij groeit goed en doet het goed aan de bv. Heb een mo ...
Mooi zo. Fijn is dat he als de bv goed gaat 😃. Gaat hier ook heel goed. Liam zat met 4 dagen alweer op z’n geboorte gewicht. Oh jammer dat je een moeilijke bevalling hebt gehad. Dan is het herstel wel wat langer ja. Pff ja die krampjes zijn echt hels! Het is hier vooral ‘s ochtends en ‘s avonds dat hij last heeft. Breekt echt je hart om je kindje zo pijn te zien hebben 😔. Lekker van genieten 😍. De tijd gaat zo snel! Hij mag van mij wel klein blijven 🙈 zo lekker knuffelig!

4 jaar geleden

Met 41+6 weken ingeleid en na een helse bevalling op 3 december 2019 bevall ...
Ik ben ook op 3 december bevallen! Alleen woog mijn dochter 2120 gram en was zo’n 45/47 cm lang. Klein verschilletje 😜

4 jaar geleden

Reactie op LiLi319

Ik ben ook op 3 december bevallen! Alleen woog mijn dochter 2120 gram en wa ...
Klein beetje maar 🙈

4 jaar geleden

Reactie op LiLi319

Ik ben ook op 3 december bevallen! Alleen woog mijn dochter 2120 gram en wa ...
Mijn dochter woog ook maar 2520 g bij geboorte en 46,5 cm.

4 jaar geleden

Reactie op MissPL

Nee Liam slikt de melk steeds weer in ipv uitspugen, dus verborgen reflux � ...
Beetje zelfde adviezen wel... Alleen moest ik qua voeding(flesvoeding) over naar omneo en nu pitmiddel een week erbij.. Vetrouwen wij het nog niet of blijven wij dit gevoel houden dan contact huisarts en dan mss starten maagzuur remmers... Bij ons is het meisje wel iets rustiger geworden.. Alleen in de avond uren nog vaak wel onrust.. Of dat ook is omdat ze naar wk 8 gaat 'donderwolk' oeioei ik groei.. Speelt mss ook mee dat ze op der hoogte punt zit...

4 jaar geleden

Reactie op Lauraa92

Mijn dochter woog ook maar 2520 g bij geboorte en 46,5 cm.
Zolang ze goed groeien geen probleem. Ik vind der extra schattig 🥰. Ze is nu 7 weken en zeker 1,5 kg aangekomen, ik ben trots!

4 jaar geleden

Reactie op LiLi319

Zolang ze goed groeien geen probleem. Ik vind der extra schattig 🥰. Ze is ...
Ja dat is zeker waar. Zijn ze wat langer baby🥰 vind ik ook wel wat hebben😃

4 jaar geleden

Reactie op Lauraa92

Ja dat is zeker waar. Zijn ze wat langer baby🥰 vind ik ook wel wat hebben� ...
Jaa helemaal mee eens! Klein maar fijn, niks mis mee! Was ik zelf ook.

4 jaar geleden

Reactie op LiLi319

Jaa helemaal mee eens! Klein maar fijn, niks mis mee! Was ik zelf ook.
Precies. Ik zelf ook haha. En dat is ook goed gekomen😅

4 jaar geleden

Lieselot maakte zichzelf bekend aan de wereld op 20 december 2019 om 14u23. Uitgerekend datum was op Driekoningen. Ze is geboren op 37 weken. Lotje weegt nu 3,800 kg en meet 51 cm. 🐙

4 jaar geleden

Ons meisje is op 27 december om 5.54 na een bevalling van 49 uur geboren. Uitgerekende datum was op 8 januari. Na deze heftige bevalling heb ik een spoedig herstel gekend. Ik geniet volop van haar samen met mijn man. Soms moet ik mezelf wel beheersen om.niet te veel te doen op een dag.

4 jaar geleden

Reactie op Rori36

Ons meisje is op 27 december om 5.54 na een bevalling van 49 uur geboren. U ...
De foto is gemaakt door mijn man en mag gebruikt worden op Instagram!

4 jaar geleden

Met 41+6 weken ingeleid en na een helse bevalling op 3 december 2019 bevall ...
Heerlijk die bolle babies! Wij hebben ook een spekkie. Geboren met 40 weken en 4170 gram en hij was 52 cm lang. Nu met 5 weken is hij bijna 5,5 kg en 57 cm. Blijkbaar komt er slagroom uit mijn borsten 🤪

4 jaar geleden

Reactie op jol1tje

Heerlijk die bolle babies! Wij hebben ook een spekkie. Geboren met 40 weken ...
Oh wat een heerlijke bink. Tietpower 💪🏼

4 jaar geleden

Reactie op Marjolein84

Beetje zelfde adviezen wel... Alleen moest ik qua voeding(flesvoeding) over ...
Dus het helpt wel om de flesvoeding aan te passen? Hier is het de laatste paar dagen ook vaak ‘s avonds en ‘s nachts dat hij onrustig is. Hij spuugt de melk trouwens nu wel meer uit ipv weer doorslikken. Sinds paar dagen. Misschien heeft hij dat nu door gekregen ofzo. Het verandert elke dag weer 🙈 geen een dag en nacht is hetzelfde. Ze moeten alles ook nog leren natuurlijk

4 jaar geleden

Onze Tess. Inmiddels 5,5 weekjes oud 💕 geboren op 18-12-19 met 4580 gram en een lengte van 53,5 cm! Benieuwd hoe groot en zwaar ze nu is, 2 weekjes terug zat ze bijna op 5 kg. Flink dametje dus💞

4 jaar geleden

Reactie op MissPL

Dus het helpt wel om de flesvoeding aan te passen? Hier is het de laatste p ...
Wij geven nutricia omneo met pitmiddel en dat werkt bij onze dame perfect! M'n zoontje had ook reflux en gooide z'n flesjes er ook uit... En die combi van haar ook gebruikt en toen werd het stukken minder.. Helemaal wegnemen lukte niet..

4 jaar geleden

Dames, kan een baby te veel poepen? De mijne heeft bijna in elke luier ontlasting namelijk hhh

4 jaar geleden

Reactie op soena

Dames, kan een baby te veel poepen? De mijne heeft bijna in elke luier ontl ...
Hoe oud is jouw baby? Mijn zoontje had in het begin bij bijna elke verschoon beurt een poepluier. Hij is nu 6 weken en heeft 1x per dag een poepluier.