432 Reacties

4 jaar geleden

Hallo mama's Ben nieuw hier mag ik jullie voorstellen aan mij zoon bradley geboren op 03-12-2019 Om 10:50 gewicht 3500 en 52cm馃槏馃挋

4 jaar geleden

Reactie op ieveaaenaa

Heb je enig idee waar hij vandaan komt? Kan hem online nergens vinden! 馃槶
Ik hoor net dat mijn vader er nog kan aan komen. Als je nog interesse hebt.

4 jaar geleden

Reactie op Lauraa92

Ik hoor net dat mijn vader er nog kan aan komen. Als je nog interesse hebt. ...
Wil je me een berichtje sturen via Instagram? ieveaaenaa_

4 jaar geleden

Reactie op Lauraa92

Dit heeft onze Pleun gekregen van der opa! (Mijn vader)! Ze heeft er nog ev ...
Wauw!! Die is vet, waar heeft ie die weg gehaald?馃槆

4 jaar geleden

Reactie op Mrgrt

Wauw!! Die is vet, waar heeft ie die weg gehaald?馃槆
Hahah. Bij iemand die die maakt. Maar is niet goedkoop.

4 jaar geleden

Reactie op Lauraa92

Hahah. Bij iemand die die maakt. Maar is niet goedkoop.
Dat geloof ik wel ja, wel echt een mooi cadeautje ja

4 jaar geleden

Reactie op Mrgrt

Dat geloof ik wel ja, wel echt een mooi cadeautje ja
Dat is het zeker. Mijn vader kan er nog aan komen hoor. Als je interesse hebt

4 jaar geleden

Onze zoon sjon 18 december 2019 geboren 49cm en 3270 gram. Bevalling ging zo snel dat ik onverwachts thuis ben bevallen. Toen de verloskundige kwam kijken had ik al 9cm ontsluiting

4 jaar geleden

Reactie op Heidje30

Onze zoon sjon 18 december 2019 geboren 49cm en 3270 gram. Bevalling ging z ...
Haha heel herkenbaar!! Zo ging t bij mij ook. 馃槀馃槀 Grappig dat nog iemand dit heeft meegemaakt!

4 jaar geleden

Ons mannetje 10weken oud 馃グ

4 jaar geleden

Ons Sophietje 7 weken oud. Zo lief en slim al..ook zo sterk .. Maar ook heel veel aandacht vragen aan mama dat ik nergens aan toe kom 馃檲 beker last van krampjes .. hebben al vsm en een kipkep gaat nu iets beter met de krampjes . Slaapt nu zelfs al 2 weken heel de nacht door door.. Ik mag niet klagen.. alleen heeft mama helaas postnatale depressie.. heb al goede hulp en medicijnen en gaat steeds beter.. Maar het is echt ff pittig geweest en nog soms.. gr Suzanne

4 jaar geleden

Jaxon is 11 dec 2019 geboren. Was 50 cm en woog 3550 gram. Is nu 8weken oud en weegt nu 5150 gram en us 58.7 cm lang. Dus hij doet het goed...

4 jaar geleden

Reactie op Suuusjee

Ons Sophietje 7 weken oud. Zo lief en slim al..ook zo sterk .. Maar ook hee ...
Hopelijk gaat het snel beter met je, en kan je volop genieten. Sterkte 馃挭馃挭

4 jaar geleden

Xenne Joy 14 dec 2019 thuis geboren. Hier 8 weekjes jong.

4 jaar geleden

Reactie op Desireegirlmama92

Xenne Joy 14 dec 2019 thuis geboren. Hier 8 weekjes jong.
Ons meisie is ook 14dec geboren. 馃グ馃グ

4 jaar geleden

Onze mooie dochter Deborah is geboren op 11 december 2019 om 20:25馃槏馃槏 op de foto is ze 8 dagen oud

4 jaar geleden

Reactie op Liz_Deborah

Onze mooie dochter Deborah is geboren op 11 december 2019 om 20:25馃槏馃槏 op d ...
Ik had er een foto bij geplaatst, maar om 1 of andere reden is die niet geplaatst

4 jaar geleden

Hier onze 2 kindje, Levi, geboren op 31 december om 00:40. Gewicht 3550 gram en 50 cm. Mijn bevalling was heel snel. De bevalling duurde maar 3uur en 14 minuten persen. Vergeleken met haar zus die 25uur duurde was ik blij dat hij snel ter wereld kwam. Die zelfde dag waren we nog inkopen aan het doen voor oud en nieuw dus druk druk. In de avond voelde mijn rug ineens heel koud en zeer doen en ging douche, ik zei tegen mijn man ik ga even liggen op bed. Hij heeft onze dochter op bed gelegd. Hij kwam achter mij liggen en ineens zei hij ik ga de VK bellen Want dit gaat te snel. En inderdaad ik had al 3cebtimeter en hij in het vruchtwater gepoept dus moesten naar het ziekenhuis toe. Eenmaal daar steeds heftigste wee毛n en zodoende kwam hij al snel en mocht ik snel gaan persen.

4 jaar geleden

Sophie vandaag 8 weken

4 jaar geleden

Hallo allemaal!馃榿 7 december was ik uitgerekend. 18 december om 14:53 uur was ze geboren en ze woog toen 3570. Woensdag is ze alweer negen weekjes oud! Tijd vliegt voorbij. Ze is nu ongeveer 60 cm lang en weegt iets meer dan 5 kilo馃グ ze doet het super en vooral snachts ze slaapt wel 7 uurtjes achter elkaar! Bevalling liep ook veder goed wel ingeleid en 2 ruggenprikken gehad. Veder klein scheurtje en hoefde niet gehecht te worden. Ze is echt het zonneschijntje in huis 馃槏 Ze heet:Julia Annabel鈾ワ笍