432 Reacties

4 jaar geleden

Ja klopt, na die uitgerekende datum (27 december) was ik er wel klaar mee! ...
En ik zit in de decembergroep trouwens omdat ik 27 december was uitgerekend, maar ben dus pas 8 januari bevallen. Dus onze dochter is wat jonger dan de meesten hier denk ik :)

4 jaar geleden

Ja klopt, na die uitgerekende datum (27 december) was ik er wel klaar mee! ...
Ik zou eigenlijk 16 maart weer moeten beginnen maar 19 maart is ze 3 maandjes en dan krijgt ze haar 2 prikjes dus ik had er nog een week vakantie achteraan geplakt. Ik ga 4 dagen werken maar ik vraag me af of ik dat vol ga houden, het liefst wil ik eigenlijk ook 3 dagen gaan werken maar ik ben er nog niet helemaal over uit.... Ik vind het ook heerlijk lekker met die kleine thuis, je ziet elke dag weer wat nieuws dat ze kan of heeft ontdekt. Geniet nog lekker van je verlof en van die kleine!

4 jaar geleden

Reactie op MamaVanÉmani&Jávi

Ik zou eigenlijk 16 maart weer moeten beginnen maar 19 maart is ze 3 maandj ...
O dat is wel fijn een extra week met de prikken. Nou ik zou gewoon kijken hoe het gaat met werken, dan merk je vanzelf wel of het te veel is. Dan kun je dat vast wel bespreken met je werkgever. Heel veel succes vast met de prikken volgende week en met werken. :)

4 jaar geleden

Reactie op MamaVanÉmani&Jávi

Hahaha ik dacht altijd dat het in echt nooit zo gebeurde als in films, hoe ...
Nee dat dacht ik ook 🤣 Mijn man ging gelijk in de actiestand, hij bleef verassend rustig. Ik moest ook op mn zij (hel!) maar dat werkte niet.. Hij doet het heel goed, lekker eigenzinnig ventje. Ben deze week weer begonnen met werken. Zag er ook tegenop maar is stiekem ook wel lekker hoor. Het helpt ook wel dat het bij de opvang goed gaat. Ik geef nog bv dus het irritantste aan weer werken vind ik het kolven 😅

4 jaar geleden

En ik zit in de decembergroep trouwens omdat ik 27 december was uitgerekend ...
Mijn dochter is ook 12 januari pas gekomen en ik was uitgerekend op 30/12 😜

4 jaar geleden

Reactie op Alyssia💓

Mijn dochter is ook 12 januari pas gekomen en ik was uitgerekend op 30/12 � ...
Ik was 29 dec uitgerekend, maar Daan is ook pas 6 januari geboren.. Zitten nog wel meer kleintjes hier dus 😄

4 jaar geleden

Reactie op Suzanne0307

Ik was 29 dec uitgerekend, maar Daan is ook pas 6 januari geboren.. Zitten ...
Wat leuk! Al moet ik zeggen dat ik er na de uitgerekende datum wel klaar mee was haha. Onze familie woont ver weg dus we hadden met de feestdagen niks afgesproken, had dus makkelijk gekund :)

4 jaar geleden

Wat leuk! Al moet ik zeggen dat ik er na de uitgerekende datum wel klaar me ...
Wij zeiden juist elke dag dat hij nog even mocht blijven zitten. Liever januari, na al die feestdagen en verjaardagen in de familie. Heeft ie goed naar geluisterd 👍🏻 maar was wel erg blij toen hij 6 januari geboren werd hoor, mooie datum vond ik! Hier ook weinig geks gedaan met feestdagen indd, vond het stiekem ook wel een keer lekker 😊

4 jaar geleden

Reactie op Suzanne0307

Wij zeiden juist elke dag dat hij nog even mocht blijven zitten. Liever jan ...
Ja het was wel heerlijk rustig, en ik vind het ook wel fijn uiteindelijk dat ze na de feestdagen is geboren, dus wat dat betreft mag ik niet klagen :)

4 jaar geleden

En ik zit in de decembergroep trouwens omdat ik 27 december was uitgerekend ...
Ik heb hetzelfde. Ik was 29 december uitgerekend, maar ben 10 januari bevallen. Loop dus ook iets achter op de meeste in deze groep. Maar dan weten we een beetje wat er gaat komen 😉

4 jaar geleden

Reactie op Petra1985

Ik heb hetzelfde. Ik was 29 december uitgerekend, maar ben 10 januari be ...
Ja helemaal waar!

4 jaar geleden

Rare vraag misschien maar ik zag dat er een nieuwe topic is aangemaakt over zelfstandig in slaap komen, maar ik kan hem nergens vinden 😊. Hoe kan ik deze vinden?