432 Reacties

4 jaar geleden

Aaagh wat leuk om de foto's te zien, word ik helemaal blij van. Gefeliciteerd iedereen die is bevallen🙏🏽❤ morgen is mijn uitgerekende datum, voel letterlijk nog niks qua weeën. Alleen wat krampjes. Al een data ingepland voor 16e om te primen als ik deze week niet ga bevallen.

4 jaar geleden

Gisteren 8 december zijn wij om 14:00 trotse ouders geworden van Maylin ❤️ We maken het beiden goed!

4 jaar geleden

Vandaag 38 week 😊

4 jaar geleden

Reactie op marielle—19

Gisteren 8 december zijn wij om 14:00 trotse ouders geworden van Maylin ❤️ ...
Gefeliciteerd met jullie dochtertje!! 💗💗 Mooie naam trouwens🥰 Geniet samen van en met elkaar! 😊🍀

4 jaar geleden

Wat een knappe babies allemaal!! Gefeliciteerd!!

4 jaar geleden

Gefeliciteerd allemaal 😍. Wat een schatjes!

4 jaar geleden

Awh ik smelt! Gefeliciteerd allemaal 😍

4 jaar geleden

Gefeliciteerd allemaal!! Wat een dotjes!! Ben ook zo benieuwd naar ons dotje!! Ik ben nu ruim 37 wkn, van mij mag hij of zij komen!

4 jaar geleden

Reactie op ChristineGB

Gefeliciteerd allemaal!! Wat een dotjes!! Ben ook zo benieuwd naar ons dotj ...
Aaahh dotjes 🤣😍

4 jaar geleden

Wij zijn op 1 december, na precies 40 weken trotse ouders geworden van onze dochter Sophie!

4 jaar geleden

Reactie op Lisabeute

Wij zijn op 1 december, na precies 40 weken trotse ouders geworden van onze ...
Gefeliciteerdd !🌹

4 jaar geleden

Gefeliciteerd❤ Wat een prachtige kindjes hebben jullie allemaal

4 jaar geleden

Onze Dochter Emma is twee weken te vroeg geboren. Op 26-11 dus net geen december kindje meer ;) Ze woog 3145 gram en is 50 cm Ze is geboren met keizersnede, ze lag in stuit. De keizersnede was eigenlijk gepland op 6-12 maar ze melden zich eerder. Mijn vliezen braken en toen moest ik gelijk naar het ziekenhuis komen en werd de keizersnede al op gang gezet. Binnen twee uur was ze geboren🥰

4 jaar geleden

Reactie op Assie1986

Onze Dochter Emma is twee weken te vroeg geboren. Op 26-11 dus net geen dec ...
Van harte gefeliciteerd 💖

4 jaar geleden

Prachtige baby's, van harte gefeliciteerd allemaal! Ik heb vandaag gehoord dat ze mij max 23 december inleiden, met 39 weken. Hopelijk komt hij eerder zelf :)

4 jaar geleden

Prachtige baby's, van harte gefeliciteerd allemaal! Ik heb vandaag gehoord ...
Ja hier ook krijg een keizersnede bij week 39 ook waarschijnlijk op de 23ste

4 jaar geleden

Prachtige baby's, van harte gefeliciteerd allemaal! Ik heb vandaag gehoord ...
Is daar een medische reden voor als ik vragen mag ?

4 jaar geleden

Bij mij is het vanwege grote baby door zwangerschapsdiabetis (zonder insuline)

4 jaar geleden

Bij mij is het vanwege grote baby door zwangerschapsdiabetis (zonder insuli ...
Hoeveel weegt je baby als ik vragen mag.. ik heb zelf namelijk ook zwangerschapsdiabetes afgelope weken gewoon stabiel dus hebben ze er niks meer mee gedaan.

4 jaar geleden

Wat zijn al die baby's toch fantastisch om naar te kijken 😍 gefeliciteerd allemaal! Onze kleine Miley is op 1 december, de uitgerekende datum, om 18.18 uur geboren! Halve nacht weeën gehad, 0 ontsluiting.. Nog even geslapen tussen de middag en toen weer weeën die echt anders voelden. Om 4 uur gebeld om toch eens te peilen wat ik moest doen. Ze deden wel pijn maar hielden geen minuut aan. Kwart over 5 had ik 9cm ontsluiting! Toen alles gereed was even mn vliezen doorgeprikt en na 33 minuten persen was ze er 😍 Compleet verliefd!