10 Reacties

3 jaar geleden

Echt herkenbaar!!! Hier is al een weekje dat hij wilt niet in eigen bed slapen en al 3 weken elke nacht begint hij hard te huilen. Hij krijgt ook 2-3 kiezen erbij, en ook last van zn eczeem. Heb alles geprobeerd, dus mijn laaste hoop is het osteopaat.

3 jaar geleden

Hier snachts ook meer moeite met weglopen na het troosten. Soms heb ik de energie om te blijven proberen en anders hoppaaa mee naar ons bed ;-)

3 jaar geleden

Reactie op alexandra1905

Echt herkenbaar!!! Hier is al een weekje dat hij wilt niet in eigen bed sla ...
Wat zou osteopaat kunnen helpen, denk je? Geen kritische opmerking..een echte vraag.

3 jaar geleden

Hier t zelfde, maar ook overdag is drama. Ze heeft vandaag maar 15 min geslapen. Nu maar gelijk in ons bed. Even bijtanken. Ik doe er niet moeilijk over. Het is maar een fase (zoek eens op 12 maanden slaapregressie). Ze slaapt vanzelf wel weer in haar eigen bedje een keer.

3 jaar geleden

Reactie op 1251

Hier snachts ook meer moeite met weglopen na het troosten. Soms heb ik de e ...
Bij ons slaapt ze de afgelopen weken ook bij ons in bed! Ook best gezellig 😃

3 jaar geleden

Reactie op Soof-24

Hier t zelfde, maar ook overdag is drama. Ze heeft vandaag maar 15 min gesl ...
Agh, ja we gaan ervan uit dat het maar een fase is en dat ze ooit nog naar der eigen bedje wilt haha 😂 voorlopig maar lekker bij ons in bed dan!

3 jaar geleden

Hier was het enkele weken s nachts ook weer slechter slapen. Het lijkt stilletjes aan terug te beteren. Ik steek het op 1 jaar slaapregressie. Merk ook aan mijn dochter dat ze bezig is met taal.

3 jaar geleden

Hier precies hetzelfde..overdag geen probleem maar zodra het avond is dan begint hij te huilen. Totdat ik weer kom. Ik leg hem tegenwoordig even op ons bed, dan slaapt hij namelijk zo.. en dan heel voorzichtig leg ik hem terug in zijn eigen bedje. Hopen dat hij niet wakker wordt 😅

3 jaar geleden

Reactie op MegaMellie

Wat zou osteopaat kunnen helpen, denk je? Geen kritische opmerking..een ech ...
Heb onze situatie aan mijn vrienden gezegd en ze hebben aan mij geadviseerd. CB zei aan mij, dat Luca heeft een slaapproblem, heb een brochure gekregen met paar adviezen, maar na paar dagen ging het erger. Luca heeft 4-5 nachten met mij geslapen, en proberen wij weer in onze bed slapen. In het begin gaat goed, maar uurtje of 12.00/01.00 begint hij weer hard huilen.