1660 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op lisa486

Hoi Amber! Is dit dan in overleg met het consultatiebureau gegaan? Mijn zo ...
Nav jouw bericht en het feit dat ze erg gulzig en hingerig was in de avond heb ik laatste fles 150+5 schepjes geprobeerd en mijn mupke deed er 5 uur mee.... heerlijk in de nacht! Ga morgen cb bellen.

4 jaar geleden

Reactie op Sylvia2019

Wisselend. Vaak wel ruim 300 ml per keer, van twee borsten dan. Probeer ma ...
Jeetje wat veel!!!! Dat heb ik nooit gehad hihi 😆 wel fijn dat je in ieder geval genoeg lroduceert!

4 jaar geleden

Reactie op Hasibe

Hoeveel ml kolven de mamas hier af per keer ?
Kolf af en toe, zit dan op 150ml in kwartier.

4 jaar geleden

Reactie op ieveaaenaa

Voor mij is dit al een "win"! Het plan was namelijk om af te gaan bouwen. ...
Dat hij groeit is het aller belangrijkste! Heel knap van je dat je gewoon doorgaat. Mag je echt trots op zijn. Zal wel even schrikken zijn geweest zeg! Maar super opgelost zo!

4 jaar geleden

Dag dames, Ik vraag me af met welke reden jullie allemaal kolven?? Ik geef ook borstvoeding, maar kolf verder helemaal niet af momenteel na een voeding of tussendoor...

4 jaar geleden

Even heel wat anders!!! Ik ben op zoek naar een leuke nachtlamp voor op de kamer van onze kleine meid.. Niet een lamp waar ze direct wakker van worden maar waarbij je bv wel kunt verschonen of haar kunt zien.. Iemand een tip voor een ideale lamp voor in avond/nacht😋 links enz please

4 jaar geleden

Reactie op Suzanne0307

Dag dames, Ik vraag me af met welke reden jullie allemaal kolven?? Ik geef ...
Ik kolf nu alleen na de ochtendvoeding om de fles alvast te kunnen introduceren. Dan kan ik straks wat makkelijker een keer weg en hij moet ook aan de fles als ik weer ga werken. Werd me aangeraden de fles rond week 5-6 te introduceren om de kans te verkleinen dat hij hem later weigert. Ik kolf ingeveer rond de 70ml.

4 jaar geleden

Reactie op Suzanne0307

Dag dames, Ik vraag me af met welke reden jullie allemaal kolven?? Ik geef ...
ik kolf tussendoor omdat ik buiten geen borst geef maar een flesje. Ik vind dat een rust gevender gevoel. Dan hoef ik geen plek te zoeken als hij honger krijgt. Ik vind het gewoon eng en niet fijn om het in het openbaar te doen.

4 jaar geleden

Hele andere vraag maar hebben jullie al anticonceptie? Ben naar huisarts geweest en heb gekozen voor merina spiraal. Hebben jullie er ervaring mee? Implanon had ook optie geweest maja. Vond lastige keuze waar nou goed aan doe

4 jaar geleden

Reactie op Marjolein84

Even heel wat anders!!! Ik ben op zoek naar een leuke nachtlamp voor op de ...
Op bol.com hebben ze een vava nachtlampje. Ben er heel blij mee! Kunt de kleur kiezen en felheid instellen. Gaat lang mee (heeft ook een oplaadstation)

4 jaar geleden

Reactie op Suzanne0307

Dag dames, Ik vraag me af met welke reden jullie allemaal kolven?? Ik geef ...
Ik begin deze week ook met kolven en eigenlijk puur om hem aan de fles te laten wennen. Dan kunnen wij er weer eens tussen uit en kan hij straks met een gerust hart bij de oppas en het kinderdagverblijf achterblijven.

4 jaar geleden

Reactie op Marjolein84

Even heel wat anders!!! Ik ben op zoek naar een leuke nachtlamp voor op de ...
Wij hebben lampje winston van lidwoord. Geeft mooi diffuus licht. Is snoerloos dus kan je overal neerzetten en je laad hem op ipv dat hij batterijen heeft. Hij is er in grijs en roze. Je heb van een ander merk (weet even niet welke) ook een walvisje. Geeft het zelfde soort licht.

4 jaar geleden

Reactie op samanthaa19

Hele andere vraag maar hebben jullie al anticonceptie? Ben naar huisarts ge ...
Nee! Ik moet daar ook echt over na denken nog. Mirena jaren gehad en beviel super, maar nu het eerste kindje, en hebben hierna nog wel een kinderwens. Dus moet niet iets hebben waar mn cyclus helemaal van ondersteboven raakt. Moeilijk... Benieuwd wat anderen doen!

4 jaar geleden

Reactie op samanthaa19

Hele andere vraag maar hebben jullie al anticonceptie? Ben naar huisarts ge ...
Ik ga voor het eerst voor helemaal niets! Kan me een leven zonder de pil niet meer voorstellen en ben er wel “klaar” mee. Geef nog borstvoeding, dus hoop dat mijn menstruatie nog even op zich laat wachten. Toch altijd een ongemak!

4 jaar geleden

Goedeavond mamas is het normaal als jou baby vaak kotst ?

4 jaar geleden

Vandaag hoog bezoek gehad van de kindjes van mijn nichten! Super leuk en lief. Onze meid is goed verwent

4 jaar geleden

Reactie op samanthaa19

Hele andere vraag maar hebben jullie al anticonceptie? Ben naar huisarts ge ...
Volgens mij heb ik die gehad. Lokale hormonen toch? Werd er even een dikke maand ingesteld mee en daarna helemaal niet meer. Heeeeeeerlijk. Ook nooit last van iets gehad.

4 jaar geleden

Reactie op samanthaa19

Hele andere vraag maar hebben jullie al anticonceptie? Ben naar huisarts ge ...
Ik gebruik al sinds dat Loïs 3 weken oud is weer de pil. Eerst de minipil omdat de eerste 6 weken na een bevalling de kans op trombose verhoogd is met een normale pil. En toen Loïs 6 weken was begonnen met de pil die ik voor mijn zwangerschap ook al had. Mirena spiraal heb ik nooit gehad. Maar zijn lokale hormonen. En is vaak makkelijker te zetten na een bevalling omdat de baarmoedermond wat verder open staat en soepeler is

4 jaar geleden

Reactie op ariana-24

Goedeavond mamas is het normaal als jou baby vaak kotst ?
Is het een mondje geven of echt kotsen? Als het wat melk/water is en doet het de baby weinig, dan is dit wel normaal. Bij twijfel gewoon bij cb vragen.

4 jaar geleden

Reactie op samanthaa19

Hele andere vraag maar hebben jullie al anticonceptie? Ben naar huisarts ge ...
Ik heb wel uit alle hoeken te horen gekregen dat ik er over na moet denken. Wat ik aan de ene kant wel raar vind, het klinkt bijna alsof het moet. Voor dat ik zwanger werd slikte ik de pil. De afgelopen maanden is natuurlijk al een hormonale rollercoaster geweest en ik weet niet of ik nu weer zin heb in nog meer hormonen in m’n lijf. Eerlijk gezegd heb ik totaal geen zin om aan de anticonceptie te gaan. Er is al zoveel gebeurt in en aan m’n lijf de laatste tijd.