1660 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op ieveaaenaa

Ik kolf 3x 30 min. per dag. Helaas zit ik 's ochtends op zo'n 100-130, en d ...
Drink je ook voldoende water?

4 jaar geleden

Dames, wanneer is bij jullie bloeding gestopt? Met 25 dagen dacht ik dat ik klaar was maar 3 dagen later begon ik weer te bloeden en paar dagen erna is het gestopt tot heden. Vraag me af of het nog verder gaat of echt gestopt is. Ik ben nu 38 dagen geleden bevallen btw

4 jaar geleden

Reactie op soena

Dames, wanneer is bij jullie bloeding gestopt? Met 25 dagen dacht ik dat i ...
Bij mij ongeveer 4 weken.

4 jaar geleden

Reactie op soena

Dames, wanneer is bij jullie bloeding gestopt? Met 25 dagen dacht ik dat i ...
Ik ben ook 38 geleden bevallen, bloed nog steeds.. weliswaar heel weinig, maar duurt me lang zat moet ik zeggen

4 jaar geleden

Reactie op soena

Dames, wanneer is bij jullie bloeding gestopt? Met 25 dagen dacht ik dat i ...
Ikzelf 2 weekjes. Mijn kraamhulp zei wel dat het 6 weken kon aanhouden....

4 jaar geleden

Reactie op soena

Dames, wanneer is bij jullie bloeding gestopt? Met 25 dagen dacht ik dat i ...
Hier nu 35 dagen geleden en druppel nog elke dag, het is niet meer veel, maar ik kan nog niet zonder inlegkruisjes. Maar goed, mij is verteld dat je wond (baarmoeder) 6 weken helingstijd nodig heeft. Dus ik ga daar vanuit. ;-)

VRIEND

4 jaar geleden

Reactie op soena

Dames, wanneer is bij jullie bloeding gestopt? Met 25 dagen dacht ik dat i ...
Na 2 weken.. heb voor en na de bevalling veel frambozenblad thee gedronken, zou helpen bij verminderen bloeding en heling baarmoeder. Of het echt geholpen heeft geen idee, maar misschien het proberen waard 🤩

4 jaar geleden

Reactie op CSC020

Na 2 weken.. heb voor en na de bevalling veel frambozenblad thee gedronken, ...
Ik heb ook voor de bevalling frambozenblad thee gedronken. Bij jou is het wel sneller gestopt met bloeden. Wel heel fijn!

4 jaar geleden

Reactie op soena

Dames, wanneer is bij jullie bloeding gestopt? Met 25 dagen dacht ik dat i ...
Na 3 weken gestopt bij mij

4 jaar geleden

Reactie op soena

Drink je ook voldoende water?
Denk dat ik gewoon te weinig rust pak. Productie liep weer gigantisch terug naar max. 80 cc per halfuur kolven. Overdag slapen is niks voor mij. Ben dan met het huishouden enzo bezig. Gisterenavond om half 9 gelijk met Maxx naar bed gegaan. En nu 15 min. Gekolfd, 10 min. rust genomen en toen weer 30 min. Gekolfd. Het resultaat: 120 cc.

4 jaar geleden

Reactie op ieveaaenaa

Denk dat ik gewoon te weinig rust pak. Productie liep weer gigantisch terug ...
Vind het knap dat je nog doorgaat! En 120 cc is toch niet zo slecht!! Zo krijgt je kindje toch nog wat moedermelk, is helemaal niks mis mee hoor! Het is ook belangrijk dat je er zelf niet aan onderdoor gaat, dan heeft je kindje ook niks aan je! Dus toch super zo!

4 jaar geleden

Hallo! Vraagje! Hoeveel slapen jullie baby's? Mijn dochter is 5 wk en pakt tussen de 3 en 5 u overdag. Met een beetje geluk soms iets meer. Ze kan de slaap zelf moeilijk vinden en dat houdt ook in dat ik er soms zooo druk mee ben (huilt dan weer vaak).. Ben vandaag begonnen met haar middagslaapje in haar wiegje boven ipv box. Daar heeft ze mssn 3 kwartier gepakt. Als ik met haar wandel ligt ze gemakkelijk 2uur te slapen in de wagen. Wanneerik stop is ze direct weer wakker. Snachts is het moeilijk in slaap vallen (weer), maar dan doet ze het gelukkig beter dan overdag. Iemand tips? Ik voel me soms echt een kneusje, want ik krijg thuis ook helemaal niks gedaan zo 🥴..

4 jaar geleden

Reactie op soena

Dames, wanneer is bij jullie bloeding gestopt? Met 25 dagen dacht ik dat i ...
Bij mij met ongeveer 5 dagen gestopt🙈

4 jaar geleden

Reactie op Judith89h

Hallo! Vraagje! Hoeveel slapen jullie baby's? Mijn dochter is 5 wk en pakt ...
Ik heb echt precies het zelfde hier.. het enige wat bij mijn nog wel helpt is de draagdoek. Hij slaapt graag in mijn armen, maar moet ook dingen doen, dus dan maar dragend.. maar anders tips zijn zeker welkom.

4 jaar geleden

Reactie op december baby

Bij mij met ongeveer 5 dagen gestopt🙈
Wauw! Dat is super snel haha ! Ik ben echt blij voor je dat je eventjes hebt gebloed. Was de kraamzorg niet verbaasd en jij zelf ook haha ?

4 jaar geleden

Reactie op Judith89h

Hallo! Vraagje! Hoeveel slapen jullie baby's? Mijn dochter is 5 wk en pakt ...
Ik heb gemerkt als mijn baby slaapzak met mauwen aanheeft langer slaapt door de warmte. Je zou kunnen proberen om dikker aan te kleden.

4 jaar geleden

Reactie op soena

Ik heb gemerkt als mijn baby slaapzak met mauwen aanheeft langer slaapt doo ...
Die heb ik nog liggen. Alleen zijn de mouwen nog veel te lang. Maar kan het in ieder geval eens proberen.. 🙃

4 jaar geleden

Reactie op soena

Wauw! Dat is super snel haha ! Ik ben echt blij voor je dat je eventjes heb ...
De kraamzorg verbaasde zich wel maar het komt soms voor en ik had het ook echt niet verwacht.

4 jaar geleden

Wanneer zijn jullie overgegaan op maat 2 luiers? Regelmatig moesten we Maxx de laatste dagen van een droge romper en broekje voorzien, omdat hij nat was.. Aan de zijkant, waar z'n luier ophield zegmaar.. Kan dit komen omdat z'n luier te klein is?

4 jaar geleden

Reactie op ieveaaenaa

Wanneer zijn jullie overgegaan op maat 2 luiers? Regelmatig moesten we Max ...
Ik heb inmiddels maat 2 in gebruik maar dit ook nog steeds. Vooral als ik hem snel verschoond heb in de nacht. Ik let erop randjes naar buiten en piemeltje naar beneden. Lees graag mee voor tips