1660 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op ieveaaenaa

Wanneer zijn jullie overgegaan op maat 2 luiers? Regelmatig moesten we Max ...
Welk merk luiers? En ehm je kan zien of je naar een grotere maat moet. Althans ik heb pampers en daar staat het op aangegeven

4 jaar geleden

Reactie op laura zwaard

Ik heb echt precies het zelfde hier.. het enige wat bij mijn nog wel helpt ...
Wat hier helpt is op mijn bed samen liggen. Hij valt dan met kwartier in slaap, ik denk omdat ik dan dichtbij hem ben, en ga ik naar beneden mijn eigen ding doen. Hij slaapt dan keurig van voeding naar voeding. In eigen wieg is altijd strijd van soms uren ondanks ik er dan ook bij zit met speentje en aaien. Hoe dat kan geen idee. Daarnaast slaapt hij ook graag bij mij, logisch, maar ik wil geen draagdoek. Wil juist soms even me time dus dan slapen op bed. En in de wandelwagen lukt soms ook maar lijkt hij minder diep te slapen. Wat een zoektocht! Iemand tips voor slapen in wieg?

4 jaar geleden

Wat hier helpt is op mijn bed samen liggen. Hij valt dan met kwartier in sl ...
Wij zijn 6 weken aan het zoeken geweest hoe ze nu in haar bedje slaapt. Ze sliep bij ons goed, in de draagzak goed. Maar zodra we haar in de wieg legde, begon ze te huilen, ondanks de speen en kriebelen etc. Blijkt een buikslaper.. ik leg haar op haar buik en het slaapt. In de wieg, in de box en in haar eigen bedje op haar kamer.

4 jaar geleden

Reactie op ieveaaenaa

Wanneer zijn jullie overgegaan op maat 2 luiers? Regelmatig moesten we Max ...
wij zijn met 2,5 week al overgestapt naar maat 2 omdat wij ook inderdaad de zelfde probleem hadden😅

4 jaar geleden

Hierook een buikslaper maar snachts durf ik het niet... Verder werkteen slaapzak hier ook goed. En een vast ritme.

4 jaar geleden

Reactie op Hasibe

wij zijn met 2,5 week al overgestapt naar maat 2 omdat wij ook inderdaad de ...
Maxx is nu ook 2.5e week inderdaad! Vorige week vrijdag woog hij 3710 gram. Heb nog 4 dichte pakken in maat 1.. 😢 Toevallig vorige week nog 3 pakken op m'n werk gekocht. M'n werkgever laat me ze vast wel omruilen. 🤭

4 jaar geleden

Reactie op ieveaaenaa

Wanneer zijn jullie overgegaan op maat 2 luiers? Regelmatig moesten we Max ...
Onze dame was bij maat 1 ook geregeld nat op ten duur.. Deze dame is vrijdag 8wk!! Denk dat ze al vanaf ongeveer 6.5 week al in maatje 2 zit.. Ligt ook aan hoe groot ze zijn en je merkt vanzelf bij het om doen wel of het goed zit.. En de ongelukjes zijn bij mij vaak het teken toe aan een maatje meer😋

4 jaar geleden

Hoelaat geven jullie de laatste fles en hoelang laten jullie snachts er tussen?

4 jaar geleden

Reactie op samanthaa19

Hoelaat geven jullie de laatste fles en hoelang laten jullie snachts er tus ...
Hier tussen 11 en half 12 de laatste en dan doorslapen tot 5 á 6 uur. Ze is 5w4 dagen oud

4 jaar geleden

Reactie op Lauraa92

Hier tussen 11 en half 12 de laatste en dan doorslapen tot 5 á 6 uur. Ze is ...
En hoeveel flessen geef jij? Wij zitten op 150?+5 scheppen maar als rond sie tijd de laatste flea geef dan zit maar op 4..

4 jaar geleden

Reactie op Lauraa92

Hier tussen 11 en half 12 de laatste en dan doorslapen tot 5 á 6 uur. Ze is ...
O heerlijk! Stanley komt nog om de 3 uur. Hij is bijna 6 weken. 00:45u en 04:45u in de nacht. En dan weer om 08:00u. 😴 Soms heeft hij een goeie nacht en slaapt dan ook ineens van 01.30u tot 07:00u.

4 jaar geleden

Reactie op Annika

O heerlijk! Stanley komt nog om de 3 uur. Hij is bijna 6 weken. 00:45u en 0 ...
Ook wel fijn toch? Als je zelf maar goed uitrust ook. Is ook belangrijk😃

4 jaar geleden

Reactie op Annika

O heerlijk! Stanley komt nog om de 3 uur. Hij is bijna 6 weken. 00:45u en 0 ...
ik geef borstvoeding en die van mij komt 1 uur 3:30 en dan 6:30 😅 en dan slaapt die door tot 08;30.. ben na 4 weken wel gesloopt met zo een ritme.. owya en tussen die tijden door zit het voede verschonen en weer laten slapen.. dus hij slaapt ongeveer 1,5 uur.. denk dat ik tog maar in de avonde over ga stappe naar nutrilon.. misschien dat die dan wel doorslaapt met een goed gevuld maagje 🤷🏻‍♀️

4 jaar geleden

Reactie op Judith89h

Hallo! Vraagje! Hoeveel slapen jullie baby's? Mijn dochter is 5 wk en pakt ...
Ik ken het! Zodra Stanley in de Maxi Cosi of in de kinderwagen ligt is hij vertrokken. Maar als hij in de box of in zijn bedje ligt kan hij moeilijk de slaap vatten. Overdag slaapt hij misschien een paar uurtjes en ‘s nachts ongeveer 3 uur per keer. Van voeding tot voeding. Ik heb hem nu maar in de Maxi Cosi gelegd 😅 terwijl ik gewoon thuis blijf. Maar nu slaapt hij tenminste. Na de hele dag alles eruit gegooid te hebben, arm ventje. 🥺

4 jaar geleden

Reactie op Hasibe

ik geef borstvoeding en die van mij komt 1 uur 3:30 en dan 6:30 😅 en dan s ...
Ik heb dus het zelfde ik geef mijne ook borstvoeding maar heb het gevoel dat hij in de avond / nacht niet genoeg krijgt dus ik denk ook dat ik kunstvoeding in de avond gaat geven

4 jaar geleden

Reactie op samanthaa19

Hoelaat geven jullie de laatste fles en hoelang laten jullie snachts er tus ...
Loïs is nu 9 weken. Krijgt 5x 180 ml (180ml + 6 schepjes en terug afgieten naar 180 ml) Laatste fles om 00:00 uur en dan maken we haar op 8:00 uur wakker voor de eerste fles van de dag.

4 jaar geleden

Reactie op Hasibe

ik geef borstvoeding en die van mij komt 1 uur 3:30 en dan 6:30 😅 en dan s ...
Ik snap dat je kapot bent! Ik heb het ook van om de 3 uur eruit. 😅 Ik geef mijn zoontje flesvoeding en soms is hij na een voeding (150ml) nog niet verzadigd. Zo blijf je bezig. 😴

4 jaar geleden

Reactie op ariana-24

Ik heb dus het zelfde ik geef mijne ook borstvoeding maar heb het gevoel da ...
Het was een tip van de cb... was eerst eigenwijs en dacht dat het wel goed zou komen.. nou niet dus😭 Hij huilt ook aan mijn borst denk dat het gewoon niet meer voldoende is.. ik geef nu af en toe afgekolfte melk na 2 borste en dan is hij tevreden.. Had het zelf niet zo voorgesteld maar ga er vanafond mee starten.. Ik laat wel weten hoe het gaat de komende dagen🥰

4 jaar geleden

Loïs is nu 9 weken. Krijgt 5x 180 ml (180ml + 6 schepjes en terug afgieten ...
O wat heerlijk! Waar giet je het in af?

4 jaar geleden

Reactie op Hasibe

Het was een tip van de cb... was eerst eigenwijs en dacht dat het wel goed ...
Ja precies zelfde bij mij , ja ga ik ook vandaag doen en kijken hoe het dan gaat! hoeveel ga jij ml ga jij geven als ik vragen mag ?