1660 Reacties

VRIEND

4 jaar geleden

Reactie op Annika

We zitten net de handen in het haar... Stanley zit nu soms op de 1000ml, s ...
Heel herkenbaar helaas.. wij hebben hetzelfde met Noa. Kan het zijn dat ze nu een “sprongetje” maken? Ik las dat ze dan een paar dagen heel huilerig, hangerig en hongerig zijn. Een week geleden was er niks aan de hand maar sinds een paar dagen geleden hebben wij precies wat jij nu omschrijft 😅 hopelijk slapen ze vannacht een beetje door!

4 jaar geleden

Reactie op CSC020

Heel herkenbaar helaas.. wij hebben hetzelfde met Noa. Kan het zijn dat ze ...
Inderdaad! Normaal gaat het beter, maar nu sinds een paar dagen is het drama. Ze hebben ook om de zoveel tijd regeldagen toch? Volgens mij is dat ook rond de 6 weken en Stanley is nu 6 weken. Dit schiet me ineens te binnen! Hoe oud is Noa nu?

4 jaar geleden

Reactie op Annika

Nutriton krijgt hij al in z’n voeding. Hij heeft nu ook al een tijdje Forte ...
En een speentje werkt ook niet? En huilt hij alleen of geeft hij ook andere signalen zoals smakken, vuistjes in zijn mond stoppen of naar je happen? Misschien kan je er via de Dunstan methode achter komen wat voor soort huiltje hij heeft😢

4 jaar geleden

Reactie op Annika

Nutriton krijgt hij al in z’n voeding. Hij heeft nu ook al een tijdje Forte ...
Lastig zeg. Ik heb even weinig tips meer.. Kijk even wat het consultatiebureau zegt. En anders een keer naar de huisarts. Misschien verdraagt hij de voeding niet goed.

4 jaar geleden

Reactie op ManonRylana

Die van ons is 6,5 week en blijft soms twee voedingen achter elkaar wakker� ...
Ja die van mij dus ook! En ik lees inderdaad ook dat ze zo weinig wakker "horen" te zijn 🤔😅.

4 jaar geleden

Reactie op ManonRylana

En een speentje werkt ook niet? En huilt hij alleen of geeft hij ook andere ...
Nee, de speen is hij niet heel erg fan van. De fles is dan het enige wat werkt.

4 jaar geleden

Reactie op CSC020

Heel herkenbaar helaas.. wij hebben hetzelfde met Noa. Kan het zijn dat ze ...
De eerste sprong zou volgens de ‘oei ik groei’ app 5 weken na de uitgerekende datum moeten zijn, daarna 8 weken, 12 weken en dat gaat nog een tijdje door😅 wel handig er zijn bijna overal apps voor. Gebruik ook baby tracker om flesjes en luiers in bij te houden🙈

4 jaar geleden

Lastig zeg. Ik heb even weinig tips meer.. Kijk even wat het consultatiebu ...
Misschien inderdaad checken of het geen allergie of intolerantie is.

4 jaar geleden

Reactie op ManonRylana

En een speentje werkt ook niet? En huilt hij alleen of geeft hij ook andere ...
Die andere signalen geeft hij dan ook.

4 jaar geleden

Reactie op Annika

We zitten net de handen in het haar... Stanley zit nu soms op de 1000ml, s ...
ik geef borstvoeding maar de voedingstijden zijn ongeveer het zelfde.. en ook mijn zoon slaapt word huilend wakker van de honger even drinke knuffelen boeren en dan valt hij in slaap of begint weer te huilen omdat die aan de borst wilt.. cb heeft gezegt dat ik dan na 2 borste nog eens 30ml nutrilon moet gaan geven.. we zijn er 2 dagen mee bezig maar merk nog niet veel verschil najah soms komt die een half uurtje later dan eerst 😅 ik weet dat je aan dit verhaal niks hebt maar mijn zoontje huilt ook gewoon veel..😞

4 jaar geleden

Reactie op Annika

Nee, de speen is hij niet heel erg fan van. De fles is dan het enige wat we ...
Heb je ook verschillende speentjes geprobeerd? Wij hebben vanaf het begin Difrax 0-6 maanden gegeven want de Newborn wilde ze niet. En ze is er echt dol op🥰 maar ben er niet altijd blij mee want soms ben ik de hele tijd bezig om hem weer terug in te doen😂

4 jaar geleden

Reactie op Hasibe

ik geef borstvoeding maar de voedingstijden zijn ongeveer het zelfde.. en o ...
Het scheelt wel een beetje te weten dat we niet de enige zijn met een baby die zoveel huilt! 😅 Dank je!

4 jaar geleden

Reactie op ManonRylana

Heb je ook verschillende speentjes geprobeerd? Wij hebben vanaf het begin D ...
Ja, hij heeft liever Philips Avent speentjes en de Dilfrax 0-6 maanden kan er wel mee door. Die Dilfrax Newborn vind hij ook niks.

4 jaar geleden

Reactie op Annika

Ja, hij heeft liever Philips Avent speentjes en de Dilfrax 0-6 maanden kan ...
Hopelijk is het niks ernstigs🥺 veel sterkte in ieder geval want het lijkt me ontzettend moeilijk en zwaar.

VRIEND

4 jaar geleden

Reactie op Annika

Inderdaad! Normaal gaat het beter, maar nu sinds een paar dagen is het dram ...
Oh god die regeldagen ook nog inderdaad.. die was ik even vergeten! Maar dat zou bij jou goed kunnen dat het een regendag is! Noa is nu 5 weken, beetje te vroeg daarvoor denk ik? Als ze overstuur is dan helpt wandelen in een draagdoek, slaapt ze in no time. Maar dan in de wieg leggen en begint ze weer te krijsen 😅

VRIEND

4 jaar geleden

Reactie op ManonRylana

De eerste sprong zou volgens de ‘oei ik groei’ app 5 weken na de uitgereken ...
Oehh thanks voor de tips!! Die ga ik even downloaden! Noa is 2 weken te vroeg geboren dus dan zal het geen sprongetje zijn vrees ik.. 🙈

4 jaar geleden

Hi mama’s, wie van jullie kleine baby is ook al verkouden? Die van ons is aankomende dinsdag 6 weken en vindt dat hij vanaf begin af aan al wat slijm heeft nu is hij toch wel echt verkouden volgends de huisarts. Al twee keer bij de huisarts geweest en een keer bij de huisartsenpost omdat ik het maar niks vindt met het RS virus. Onze oudste zoon 4 jaar gaat nu sinds pas naar de basisschool dus we ontkomen er niet aan lopende neusjes etc. Ik vroeg me alleen af hoelang dit nog kan gaan duren, hij heeft het op zijn ergs in bij de nachtvoeding hij is dan echt naar lucht aan het happen zo akelig. Volgends de huisarts een normale reactie mijn moedergevoel zegt soms wat anders. Overdag gaat het wel, nu ga ik dingen in me hoofd halen als allergieën etc? Wie o wie heeft ook zoiets met zijn kleine hummeltje?

4 jaar geleden

Reactie op ManonRylana

Hopelijk is het niks ernstigs🥺 veel sterkte in ieder geval want het lijkt ...
Dank je! Het is wel pittig inderdaad 😴

4 jaar geleden

Reactie op Annika

We zitten net de handen in het haar... Stanley zit nu soms op de 1000ml, s ...
Wat vervelend dat je zoontje steeds huilt. Laten jullie hem goed boeren? Soms kan mijn zoontje pas na 15 min boeren

4 jaar geleden

Reactie op withloveles

Hi mama’s, wie van jullie kleine baby is ook al verkouden? Die van ons is a ...
Mijn zoontje (vandaag 6 weken) is ook al een tijdje verkouden. Baby’s schijnen veel verkouden te zijn. Ik maak me dan ook niet echt zorgen. Maar goed je moedergevoel zegt natuurlijk ook veel. Ik probeer hem zo rustig mogelijk te laten drinken (lukt bijna nooit want hij schrokt echt als een malle en is ook nog eens ongeduldig 😜). Je kan van die zout oplossing pipettes kopen speciaal voor baby’s, heb je dat al geprobeerd? Verder zou ik het ook niet weten. Die apparaatjes die je heb om het neusje uit te zuigen zijn min stress afgeraden, dus persoonlijk zou ik dat niet doen. Ow en die van mij vind liggen op zijn zij (voornamelijk in mijn armen) heel fijn, heb het idee dat ademhalen dan beter gaat. Wist je dat je altijd maar 1 neusgat tegelijk gebruikt? Je kan dus checken welke bij hem open is en die dan bovenaan houden, zodat die niet dichtloopt met snot. (Geld dus ook voor jezelf 😜) Ik hoop dat je er wat aan hebt.