1660 Reacties

4 jaar geleden

Dames ik ben benieuwd hoeveel jullie babies wegen? Mijn zoontje weegt nu 6,1 kilo en is in zijn 6weken en 4 dagen oud.

4 jaar geleden

Reactie op soena

Dames ik ben benieuwd hoeveel jullie babies wegen? Mijn zoontje weegt nu 6 ...
Onze dochter weegt nu 4400 gr en is 10 weken en 4 dagen maar 5 weken en 1 dag gecorrigeerd 😊

4 jaar geleden

Reactie op soena

Dames ik ben benieuwd hoeveel jullie babies wegen? Mijn zoontje weegt nu 6 ...
Bij 4,5week woog ze 4050 bij t cb en lengte 54cm. Daarna niet meer gewogen of gemeten. Geboortegewicht 3205, geboren bij 39+5.

4 jaar geleden

Daan was afgelopen dinsdag, met 3 weken en 1 dag, 3725 gram.. Geboorte gewicht was 3645 gram.. Nog niet echt hard aan het groeien, maar hoop dat deze stijgende lijn aanhoudt!

4 jaar geleden

Onze dochter woog bij de geboorte 2855 en vorige week bij cb was ze 7 weken en 3 dagen (gecorrigeerd 4 weken en 3 dagen) en woog ze 3790

4 jaar geleden

Onze dochter woog met de geboorte 2520gr vorige week bij cb woog ze met 6 weken 3855gr.

4 jaar geleden

Wat bedoelen jullie met gecorrigeerd?

4 jaar geleden

23 januari was mijn zoontje precies een maand oud.. hij woog toen 4,491 gram. Met de geboorte was dat 3,449

4 jaar geleden

Reactie op soena

Dames ik ben benieuwd hoeveel jullie babies wegen? Mijn zoontje weegt nu 6 ...
Loïs is morgen 11 weken oud. Is met 37+6 geboren met gewicht van 2954gr. Eerste 2 weken niet aangekomen in gewicht. Net bij CB geweest. Ze woog 4935gr en 59cm lang.

4 jaar geleden

Ons zoontje is 8 weken en weegt 5020 gr. Geboorte gewicht was met 38 weken 3646

4 jaar geleden

Reactie op soena

Dames ik ben benieuwd hoeveel jullie babies wegen? Mijn zoontje weegt nu 6 ...
Mijn zoontje is vandaag 9 weken en vorige week woog hij 4930. Met 37+1 geboren en woog toen 3080

4 jaar geleden

Reactie op soena

Wat bedoelen jullie met gecorrigeerd?
Onze dochter is geboren met 37 weken (ik ben ingeleid) dus 3 weken te vroeg.. Ze is nu vanaf de geboorte 8 weken en 4 dagen.. Maar gecorrigeerd (dus vanaf de uitgerekende datum) is ze 5 weken en 4 dagen

4 jaar geleden

Reactie op soena

Dames ik ben benieuwd hoeveel jullie babies wegen? Mijn zoontje weegt nu 6 ...
Livia is met 36,6 geboren en woog 2120 gram. Nu is ze 8 weken en weegt rond de 3800 gram. Volgende week consultatie bureau. Ben benieuwd! Thuis blijft ze niet goed stil liggen op de weegschaal, dus zie het niet exact. Komt hard aan, maar dat heeft ze ook nodig!

4 jaar geleden

Reactie op soena

Dames ik ben benieuwd hoeveel jullie babies wegen? Mijn zoontje weegt nu 6 ...
Net geweest voor een check en Fiene (ruim 1 maand oud) weegt nu 4,5 kg en is 58cm lang. Geboren met 40+2, 3,7kg en 51cm.

4 jaar geleden

Onze zoon (maandag 8 weken) krijgt nog BV, soms 6 en soms wel 8 keer per dag. Hoe gaat dit bij jullie? Zodra die honger krijgt begint het met een klein huiltje tot soms al gauw hysterisch huilen. Er zijn dagen dat er 4/5 uur tussen zit en soms ook 3/4 uur... vannacht meldde hij zich alweer 2x... om 3 en om 6 uur...

4 jaar geleden

Reactie op crissy1982

Onze zoon (maandag 8 weken) krijgt nog BV, soms 6 en soms wel 8 keer per da ...
Mijn zoontje is ongeveer even oud en hier gaat het precies hetzelfde :-)

4 jaar geleden

Reactie op crissy1982

Onze zoon (maandag 8 weken) krijgt nog BV, soms 6 en soms wel 8 keer per da ...
Ook hier gaat het precies zo. Mijn zoontje is morgen 7 weken. Wel slaapt hij snachts 1 langer stuk door, 5 a 6 uur en daarna komt hij steeds na 3 uur en soms zelfs na 2 uur. Vaak is dat smorgens. Af en toe probeer ik het een beetje te rekken, maar lijkt wel alsof dat juist averechts werkt, want daarna wil hij alleen maar eerder voeding lijkt wel.

VRIEND

4 jaar geleden

Reactie op soena

Dames ik ben benieuwd hoeveel jullie babies wegen? Mijn zoontje weegt nu 6 ...
Ons meisje is vandaag 6+1w oud. Ze weegt nu 4698 gram en is 58 cm. 💕

4 jaar geleden

Hoe gaat dat bij jullie met slapen en voedingen? Onze Rik is meestal in de late avond de hele tijd wakker.. Rond 23 uur wil die meestal weer voeding. Dan snachts nog een keer (zeg rond 3.00 uur) en dan in de ochtend rond 6.00 uur.. maar na die laatste voeding blijft hij aan t mauwen en gaat niet meer slapen.. Zijn zo wel hele korte nachten voor mij 🤔

4 jaar geleden

Reactie op Mamaa1990

Hoe gaat dat bij jullie met slapen en voedingen? Onze Rik is meestal in de ...
Mijn dochter is ruim 6 weken. De avond juist vaak huilerig (kloten darmpjes). Overdag heel weinig slapen, hier en daar een goed dutje. Savonds ook rond 23 u de laatste voeding (borst), dan rond 4u weer, heel soms kan ik het iieets uitstellen met een speen, maar ze zet wel door haha. En dan rond 7u weer. 2 x nu gehad dat ze van 23 tot 5 a 6 sliep. Dat waren meevallers 🤣.. Ik denk toch dat we er doorheen moeten. Ik zie alles nu met de dag. Alles wat goed gaat is mooi mee genomen. Wat kun je al verwachten van zon minimensje! 😉 Proberen te slapen denk ik, als hij overdag slaapt?