1660 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op Judith89h

Iemand ervaring met spruw? :(
Ja ik helaas.. mijn zoontje had het vorige week zondag gekregen na 10 dagen nystatine gebruike klein beetje verbetering morgen weer terug naar de huisarts...😞 Ik maak zijn mondje ook schoon met een gaasje.. eerst kook ik water daarna doe ik het in een kommetje en wanneer het het lauw is doe ik er 1 theelepel karbonaat bij dan schoonmaken met een gaasje.. werkt voor mij gevoel veel beter dan nystatine😭

4 jaar geleden

Reactie op Judith89h

Iemand ervaring met spruw? :(
Helaas wel, al 4x medicijnen voor gehad. Als je de medicijnen krijgt, werkt het heel snel. Zodra het weg is, moet je het echt nog een dikke week blijven geven anders is het zo weer terug en kan je weer opnieuw beginnen

4 jaar geleden

Mijn zoontje is al een week verkouden.. zijn neus zit nu wel erg verstopt iemand tips ( ui heb ik al een aantal dagen geprobeert ) ik wil zometeen even naar de apotheek rijden voor neusspray/druppel kan dat wel voor een baby van 6 weken ?

4 jaar geleden

Reactie op Hasibe

Mijn zoontje is al een week verkouden.. zijn neus zit nu wel erg verstopt i ...
Je hebt fysiologische zoutoplossing die je kan gebruiken voor een baby of neusspray ook zoutoplossing. Had het zelf ook gegoogeld en in huis gehaald.

4 jaar geleden

Reactie op Hasibe

Mijn zoontje is al een week verkouden.. zijn neus zit nu wel erg verstopt i ...
Je hebt ook Zwitsal doekjes ademvrij. Misschien helpt dat?

4 jaar geleden

Reactie op Hasibe

Mijn zoontje is al een week verkouden.. zijn neus zit nu wel erg verstopt i ...
Ik gebruik zoutoplossing voor baby’s en een “snotzuiger”. Je hebt van die peertjes, maar ik heb een apparaatje van Otrivin. Bedje beetje schuin doen, helpt ook wel.

4 jaar geleden

Reactie op ieveaaenaa

Even een update van Maxx, na het bezoekje aan een osteopaat. Het is inderd ...
Wauw te gek resultaat!!!

4 jaar geleden

Ik heb hier een meisje van 9 weken die wat snotterig is, wilt vandaag der flesjes (afgekolfde borstvoeding) niet opdrinken. Drinkt 70/60 ipv 90/80. Spuugt het ook uit. Haar temperatuur was 37,4 zojuist. Ik heb zetpillen in huis, hier staat alleen op vanaf 4 maanden en 3kg... wat zouden jullie doen?

4 jaar geleden

Reactie op LiLi319

Ik heb hier een meisje van 9 weken die wat snotterig is, wilt vandaag der f ...
Kinderen jonger dan 3 maanden mogen sws geen koorts hebben. Koorts is vanaf 38,0 in de billen gemeten. Daarom staat op de verpakking van zetpillen ook vanaf 4 maanden. Jonger dan 4 maanden alleen op advies van een arts. Bij twijfel altijd even overleg met de huisarts. Probeer haar neusje wat open te houden met Zwitsal ademvrij of zoutoplossing neusdruppels speciaal voor de hele kleintjes.

4 jaar geleden

Kinderen jonger dan 3 maanden mogen sws geen koorts hebben. Koorts is vanaf ...
Thanks! Zoutoplossing neusspray gebruiken we. Ga eens kijken naar die doekjes en druppels. Misschien dat dat beter voor haar werkt

4 jaar geleden

Reactie op LiLi319

Thanks! Zoutoplossing neusspray gebruiken we. Ga eens kijken naar die doekj ...
En als de neus open is kan het best zijn dat ze ook wat beter gaat drinken. Als ze nog maar de helft drinkt van de normale hoeveelheid ook even een arts raadplegen.

4 jaar geleden

Vandaag een schrikmoment gehad. Jayden verslikte/stikte in zijn slijm. Hij wilde hoesten en bleef erin hangen. Liep blauw aan kteeg geen lucht. Labgs de arts geweest maar verkouden en geen slijm in zijn longen gelukkig. Wat is dat eng om mee te maken zeg bahbah.

4 jaar geleden

Reactie op samanthaa19

Vandaag een schrikmoment gehad. Jayden verslikte/stikte in zijn slijm. Hij ...
Wat vreselijk schrikken zeg! Hoe gaat het nu met Jayden? En jullie? Weer bekomen van de schrik?

4 jaar geleden

Reactie op LiLi319

Ik gebruik zoutoplossing voor baby’s en een “snotzuiger”. Je hebt van die p ...
Die snotzuigers zijn pas bij 6 maanden toegestaan hier in Zwitserland.

4 jaar geleden

Reactie op samanthaa19

Vandaag een schrikmoment gehad. Jayden verslikte/stikte in zijn slijm. Hij ...
Wow heftig zeg. Lijkt me heel eng. Is nu alles weer goed?

4 jaar geleden

Reactie op samanthaa19

Vandaag een schrikmoment gehad. Jayden verslikte/stikte in zijn slijm. Hij ...
Dat is echt heel erg schrikken, hier bijna net zoiets meegemaakt pfff. Hopelijk is de verkoudheid snel over!

4 jaar geleden

Reactie op samanthaa19

Vandaag een schrikmoment gehad. Jayden verslikte/stikte in zijn slijm. Hij ...
😨 inderdaad schrikken!!!

4 jaar geleden

Reactie op Lauraa92

Wow heftig zeg. Lijkt me heel eng. Is nu alles weer goed?
Ja Net weer gehad maar lijlt dan beter te kunnen opvangen maar bij mij schiet de angst omhoog..

4 jaar geleden

Reactie op ieveaaenaa

Wat vreselijk schrikken zeg! Hoe gaat het nu met Jayden? En jullie? Weer be ...
Nou vind het echt erg om te zien en merk dat ne dan zo machteloos voel. Nu als die gaat hoesten krijg gelujk stress.. Maargoed zoutoplossing in zijn neus en van otrivin zo'n slangtje om zijn neus leeg te zeugen.. Maar zoveel slijm opeens maargoed. Net had die weer maar leek die het beter op te kunnen vangen

4 jaar geleden

Reactie op samanthaa19

Ja Net weer gehad maar lijlt dan beter te kunnen opvangen maar bij mij schi ...
Dat is fijn. Dat geloof ik dat dat schrikken is.