1660 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op jeanninejdv

Ik lig op dit moment wakker in shock. Nu tweede nacht dat de baby een lange ...
Lekker toch haha en wanneer melde die zeg

4 jaar geleden

Reactie op jeanninejdv

Ik lig op dit moment wakker in shock. Nu tweede nacht dat de baby een lange ...
Geniet ervan😉 klokjes stellen zich op ten duur wel in😊 onze dame werd rond half 8 wakker vanmorgen❤️ laatste fles was 23:30👍🏼

4 jaar geleden

Reactie op Petra1985

Onze zoon is vandaag 4 weken en wij hebben precies hetzelfde. Op het consu ...
Eerlijk gezegd, dat zeiden ze bij het consultatiebureau tegen mij ook; leg haar wakker in dr bedje om zelf in slaap te vallen.... in een koud bedje, heel uitnodigend. We proberen het wel te warmen met een warmwater kruikje maar ook dan ligt ze enkele minuten rond te kijken en vervolgens te huilen, oppakken en terugleggen is echt geen optie meer dan, terwijl ze bij mij wel lekker in slaap dommelt en we slapen ook nog samen... zoals al beschreven werd, ik denk dat dat wel goed komt uiteindelijk in dr eigen bedje 😊

4 jaar geleden

Reactie op Alyssia💓

Eerlijk gezegd, dat zeiden ze bij het consultatiebureau tegen mij ook; leg ...
Wij hebben inderdaad precies hetzelfde. We verwarmen zijn bedje voor met een kruik, maar werkt voor heel even.

4 jaar geleden

Reactie op Petra1985

Wij hebben inderdaad precies hetzelfde. We verwarmen zijn bedje voor met e ...
Ben het er wel mee eens dat babies van deze leeftijd veel zoeken naar mama, en waarom zou je dat dan niet doen? Hartverscheurend laten huilen vind ik ook geen optie... overdag als ze in slaap is gevallen probeer ik haar wel zoveel mogelijk in bedje te leggen (wij hebben een co-sleeper - gemakkelijk te verslepen naar de living.) (slaap en woonkamer op zelfde verdieping) en dat gaat wel gewoon goed, dus snachts in bedje slapen zal uiteindelijk ook wel geen probleem meer zijn 😊 Bekijk deze video eens, heel veelzeggend en aandoenlijk 🥰❤️ https://www.facebook.com/motherlymedia/videos/390162528599779/

4 jaar geleden

Reactie op Alyssia💓

Ben het er wel mee eens dat babies van deze leeftijd veel zoeken naar mama, ...
Wij doen precies het zelfde hier heen en weer brengen de co sleeper.. bedje komt later wel 🥰

4 jaar geleden

Reactie op Alyssia💓

Ben het er wel mee eens dat babies van deze leeftijd veel zoeken naar mama, ...
Wat een mooi filmpje 😍. In de nacht slaapt hij wel in zijn eigen bedje op zijn kamertje, dat gaat helemaal goed. Overdag blijft het gewoon heerlijk kroelen en op schoot slapen 😁

4 jaar geleden

Ons babytje van 9 weken gaat opeens overdag niet langer slapen dan een uurtje en wil elke 2 uur drinken.. wat kan dat zijn??

4 jaar geleden

Reactie op Ari

Ons babytje van 9 weken gaat opeens overdag niet langer slapen dan een uurt ...
Sprongetje? Rond de 8 weken (vanaf je uitgerekende datum).

4 jaar geleden

Reactie op crissy1982

Wat heerlijk! Hoe oud is jullie kleine?
7,5 week. Vannacht helaas geen goed verhaal haha! Maar we hebben twee nachten met 6 uur gehad 💪🏻

4 jaar geleden

Reactie op jeanninejdv

7,5 week. Vannacht helaas geen goed verhaal haha! Maar we hebben twee nacht ...
Kan aan het weer liggen. Wij hebben ook een mindere nacht gehad met de 2 mormels.

4 jaar geleden

Reactie op Naomi1993

Kan aan het weer liggen. Wij hebben ook een mindere nacht gehad met de 2 mo ...
Hier ook, kleine man is onrustig zodra hij alleen in zijn box of wiegje ligt.. Zodra hij bij ons in de armen ligt, is alles goed! Of zal het toch zn sprongetje zijn (morgen 5 wkn en bevallen met 41+1) .....

4 jaar geleden

Reactie op jeanninejdv

7,5 week. Vannacht helaas geen goed verhaal haha! Maar we hebben twee nacht ...
Mijn zoon wordt dinsdag 8 weken en slaapt sporadisch 6 uren. Meestal tussen de 4 en 6 in de nacht op een voeding. Overdag tussen de 3 a 4 uren. Geef jij borst of fles? Als je fles geeft hoeveel inmiddels? Hier 5 x 120 ml en 1 x 150 ml voor de nacht. Hij weegt 5370 gram. Groeit dus goed :)

4 jaar geleden

Mijn zoon wordt dinsdag 8 weken en slaapt sporadisch 6 uren. Meestal tussen ...
Onze kids zijn precies even oud dan 😆 Zion drinkt 5-6 keer rond de 150 ml. Meestal 4 uur ertussen! Met minder krijg ik ruzie. Ze slurpt die fles binnen 5 minuten leeg als ik haar laat 😳 we lassen nu allerlei pauzes in, zodat ze er wat langer over doet ! Ben benieuwd hoever ze weegt. Laatste keer was 4,5 kg. Morgen weer naar het bureau 😊

4 jaar geleden

Vandaag kwam een vriend van mijn man met zijn nieuwe vriendin op kraambezoek. Ik was nog even boven de was op aan het hangen. Toe ik beneden kwam kreeg ik de schrik van mijn leven, de vriendin heeft een koortslip. Ik heb gelijk gezegd dat ik niet wil dat ze de kleine aanraak. Ze heeft zelf ook kinderen en kent de gevaren dus waarom kom je dan op bezoek bij iemand? Weet iemand wanneer er eventuele ziekteverschijnselen kunnen optreden? Ik ga nu maar weer na elke luierverschoning de temperatuur meten.

4 jaar geleden

Reactie op marijke81

Vandaag kwam een vriend van mijn man met zijn nieuwe vriendin op kraambezoe ...
Zou zelf ook schrikken!!! Wat ik weet is dat het alleen besmettelijk is voordat de koortslip zichtbaar is. Maar durf dat niet voor 100% zekerheid te zeggen. Hopelijk heb ik gelijk voor je kleintje. Sterkte!

4 jaar geleden

Reactie op marijke81

Vandaag kwam een vriend van mijn man met zijn nieuwe vriendin op kraambezoe ...
Heeft ze de baby aangeraakt? Zo niet dan hoef je je geen zorgen te maken als het goed is. Als ze zelf kinderen heeft dan hoop ik dat ze zelf ook wel weet wat ze wel een niet kan doen. Verschijnselen kunnen tot 12 dagen na besmetting optreden.

4 jaar geleden

Reactie op s.j.s.2019

Heeft ze de baby aangeraakt? Zo niet dan hoef je je geen zorgen te maken al ...
Ze heeft hem niet aangeraakt, gelukkig. En ik ben gelijk erna met dettol in de weer geweest. De komende dagen dus goed opletten op eventuele verschijnselen.

4 jaar geleden

Reactie op SinglemomoffJayhvano

Zou zelf ook schrikken!!! Wat ik weet is dat het alleen besmettelijk is voo ...
Dank je Ik hoop het.

4 jaar geleden

Reactie op marijke81

Vandaag kwam een vriend van mijn man met zijn nieuwe vriendin op kraambezoe ...
Dat is best schrikken ja! Kijk anders even op www.Thuisarts.nl Zolang zij de kleine niet heeft aangeraakt is er niets aan de hand. Koortslip is volgens mij nog besmettelijk als er blaasjes op zitten. En als het is ingedroogd niet meer (dan nog moet iemand geen risico nemen door op visite te gaan vind ik)