1660 Reacties

4 jaar geleden

Dat is best schrikken ja! Kijk anders even op www.Thuisarts.nl Zolang zij ...
Ik ben nu wel een beetje gerustgesteld. Fijner was het geweest als ze eerst gevraagd hadden of ze wel langs konden komen.

4 jaar geleden

Reactie op marijke81

Ik ben nu wel een beetje gerustgesteld. Fijner was het geweest als ze eers ...
Gelukkig. Dat hadden ze ook zeker moeten doen! En zij zou de gevaren van een koortslip moeten weten met kinderen.

4 jaar geleden

Reactie op marijke81

Ik ben nu wel een beetje gerustgesteld. Fijner was het geweest als ze eers ...
Moet je dat even zeggen tegen ze.. En als je echt zo ongerust bent vraag even advies bij je huisarts of cb Dat tempen bij elke verschoning lijkt mij niet nodig toch? Maar goed volg je gevoel... 😊

4 jaar geleden

Reactie op Marjolein84

Moet je dat even zeggen tegen ze.. En als je echt zo ongerust bent vraag ev ...
Heb ik ook direct tegen ze gezegd en dat ik liever had dat ze dat van te voren hadden verteld. Ze wist van de gevaren, heeft zelf ook kinderen, maar zei dat ze hem niet zou aanraken. Geen idee of de temp bijhouden wat te overbezorgd is, maar dan weet ik of er iets veranderd. En morgen bel ik iig even het cb

4 jaar geleden

Reactie op marijke81

Vandaag kwam een vriend van mijn man met zijn nieuwe vriendin op kraambezoe ...
Mijn vriend had direct na de geboorte een koortslip, daarna had ik er zelf last van en daarna hij weer. Als klap op de vuurpijl kwam ook mijn schoonmoeder tijdens de kraamweek op visite met een koortslip😫 Gelukkig niks gebeurd, we hebben allemaal steeds goed ons handen gewassen voor we haar gingen aanraken en natuurlijk geen kusjes gegeven. Het is volgens mij ook alleen de eerste maand echt gevaarlijk.

4 jaar geleden

Reactie op ManonRylana

Mijn vriend had direct na de geboorte een koortslip, daarna had ik er zelf ...
En mijn eigen moeder had gordelroos dus die mocht het huis niet in en kon haar dus alleen zien van achter het raam of via facetime🙈

4 jaar geleden

Reactie op ManonRylana

Mijn vriend had direct na de geboorte een koortslip, daarna had ik er zelf ...
Ah, dat stelt wel gerust. Dank je

4 jaar geleden

Reactie op marijke81

Heb ik ook direct tegen ze gezegd en dat ik liever had dat ze dat van te vo ...
Volg je eigen gevoel... Het komt goed vast!!! En cb kan jou vast de antwoorden geven die je zoekt...

4 jaar geleden

Reactie op marijke81

Vandaag kwam een vriend van mijn man met zijn nieuwe vriendin op kraambezoe ...
Snap ook nit dat ze op bezoek kwam 😨

4 jaar geleden

Vast herkenbaar 😂 ‪👶🏽 spartelt in armen. Rechtop houden, nee. Zij, nee. Rug... *klik* 💤 Ok ok... bom Squad/ninja modus aan. 👶🏽 in bed gelegd, slaapt nog ✅ 👶🏽 dekentje omgedaan, slaapt nog ✅ Deur uit en dicht doen, geen geluid 🥳 made it!!!

4 jaar geleden

Weer 5 uur tussen de flessen trouwens, heerlijk 😃

4 jaar geleden

Reactie op jeanninejdv

Weer 5 uur tussen de flessen trouwens, heerlijk 😃
Haha hier net zo!! Alleen ons meisje heeft weleens ruzie met der handjes en kletst alles bij elkaar Ze wil graag der duimpje gebruiken om op te sabbelen.. 😍 Lukt niet nog niet helemaal dus dat word ze kribbig😂

4 jaar geleden

Reactie op Marjolein84

Haha hier net zo!! Alleen ons meisje heeft weleens ruzie met der handjes en ...
Haha hier precies zoo.. Nog zo on gecontroleerd het duimpje pakken zorgt soms voor de nodige frustratie haha

4 jaar geleden

Goedemorgen mama’s heb een vragen voor jullie ik wil namelijk met anticonceptie beginnen maar ik geef borstvoeding dus weet niet welke anticonceptie beste is .. geeft iemand hier ervaring mee ?

4 jaar geleden

O o o. Mijn kleine meisje heb ik vanmorgen naar de dagopvang gebracht voor een wenochtend. Jeetje. Viel me zwaarder dan verwacht. Maar zo kan ik wel even thuis goed wat poetsen en dergelijke🤭. Blij als ze weer thuis is.

4 jaar geleden

Reactie op Ari

Ons babytje van 9 weken gaat opeens overdag niet langer slapen dan een uurt ...
Hier precies hetzelfde!! Geef je ook borstvoeding?

4 jaar geleden

Reactie op ariana-24

Goedemorgen mama’s heb een vragen voor jullie ik wil namelijk met anticonce ...
Ik weet dat je de minipil mag gebruiken als je borstvoeding geeft. Zou gewoon even een afspraak maken bij dr huisarts om even te overleggen wat de opties zijn.

4 jaar geleden

Vanmiddag me spiraal laten zetten #hopendtameevalt

4 jaar geleden

Reactie op Annel

Hier precies hetzelfde!! Geef je ook borstvoeding?
Ja geef borstvoeding! Zaterdag dus heel vaak drinken en gister wilde hij bijna niks. En nu elke keet maar een borst per keer. Vaag!

4 jaar geleden

Reactie op samanthaa19

Haha hier precies zoo.. Nog zo on gecontroleerd het duimpje pakken zorgt so ...
😂Af en toe een beetje helpen...of toch maar het speentje geven nog..😊 Vind het wel super schattig alleen z'n duimpje is zo slecht af te leren voor later😏