1660 Reacties

4 jaar geleden

Onze kleine vandaag voor het eerst een wenochtend op het KDV. Dus ik ben aan het klussen gegaan... Even de hal een andere kleur geven.

4 jaar geleden

Reactie op CharlotteHH

Onze kleine vandaag voor het eerst een wenochtend op het KDV. Dus ik ben aa ...
Goed bezig 😁👏🏻 Hoe ging het afscheid?🙈 Heeft ie een lange een-ochtend of valt het mee? Onze heeft volgende week maandag een-ochtend.. Van 9.30 - 11.30

4 jaar geleden

Reactie op jeanninejdv

Begin vandaag met johannesbroodpitmeel. Maarja, bij eerste fles alweer van ...
Klontjes? Je kun evt even roeren en anders pitmiddel al bij je voeding in en dan in de fles en flink schudden! En en en 3 standen speen kopen😬👍🏼

4 jaar geleden

Reactie op jeanninejdv

Ja precies, kleine maagjes!!! Die van ons is pas 9 weken. Wel bijna 6 kg
Dan zou ik toch nog wel even kalm aan doen en anders eerst eens om en om aan bieden evt.. Want 9wk is nog mini niet naar de kg kijkende 😂😋 je kunt dan het maagje ook teveel aan bieden en dan krijg je daar weer huilbuien bij... Herken het wel en soms moet je wel je gevoel volgen en het cb los laten...

4 jaar geleden

Reactie op December2019

Goed bezig 😁👏🏻 Hoe ging het afscheid?🙈 Heeft ie een lange een-ochtend o ...
Hij is van 8:30 tot 12:30 uur. Afscheid ging heel goed.. hij lag te slapen hihi Ben thuis gelijk in de auto gestapt dingen geruild en extra verf gehaald. Maar de hond is hem de hele tijd aan het zoeken 🙈❤️

4 jaar geleden

Reactie op Marjolein84

Klontjes? Je kun evt even roeren en anders pitmiddel al bij je voeding in e ...
Hoe werkt het met de 3 standen speen? Volgens de gebruiksaanwijzing moet de stand die je wil naar boven wijzen, maar tijdens de fles leggen we haar op haar zij (net zoals bij borstvoeding) en de fles houden we rechtop zoals op de foto, maar klopt het dan wel😳

4 jaar geleden

Reactie op CharlotteHH

Hij is van 8:30 tot 12:30 uur. Afscheid ging heel goed.. hij lag te slapen ...
Ooohh dat scheelt haha.. Kun je mooi wat voor jezelf doen idd .. Aahh das toch ook wat van de hond 🙈🤣 Maar hij is nu vast weer thuis 😁😁

4 jaar geleden

Reactie op ManonRylana

Hoe werkt het met de 3 standen speen? Volgens de gebruiksaanwijzing moet de ...
Waarom zo voeden dan😅 je moet even zien hoe dik de voeding is.. 3 is het grootste gat.. 2 dus iets minder en 1 is het kleinste stand.. Kijken waarmee ze het beste drinkt... Onze dame drinkt nu op dit moment met stand 3 het beste(heeft pitmiddel) Ligt er ook aan hoe je kleine drinkt sommige zijn zo gulzig dat stand 3 bv veel te hard gaat en de fles moet je ook anders doen.. Gewoon aan je speen draaien tot dat ie op de juiste staat..

4 jaar geleden

Reactie op ManonRylana

Hoe werkt het met de 3 standen speen? Volgens de gebruiksaanwijzing moet de ...
De stand moet idd naar boven wijzen.. En ik zou der gewoon wat zittend in je arm houden.. En de fles vast houden zoals het hoort..

4 jaar geleden

Onze dochter heeft nu 2 dagen niet gepoept. Ik geef borstvoeding en 1x nutrilon op 1 dag. Iemand ervaring met het niet poepen? Moet ik geduldig zijn? Of toch hulp inschakelen?

4 jaar geleden

Reactie op ManonRylana

Hoe werkt het met de 3 standen speen? Volgens de gebruiksaanwijzing moet de ...
zo dus voor ons..

4 jaar geleden

Reactie op December2019

Ooohh dat scheelt haha.. Kun je mooi wat voor jezelf doen idd .. Aahh das t ...
Ja hij is slapend daar heen gegaan en slapend mee naar huis. En nu zit hij lekker in zijn stoel en de hond er naast. 💙 Zo mooi om te zien dat ze echt maatjes gaan worden.

4 jaar geleden

Reactie op Judith89h

Onze dochter heeft nu 2 dagen niet gepoept. Ik geef borstvoeding en 1x nutr ...
Bij twijfel gewoon even infomeren bij cb...

4 jaar geleden

Reactie op Marjolein84

Bij twijfel gewoon even infomeren bij cb...
Schijnt normaal te zijn met borstvoeding. Kunnen soms zelf 10 dagen niet poepen. Zelf nog geen ervaring mee.

4 jaar geleden

Reactie op Marjolein84

Klontjes? Je kun evt even roeren en anders pitmiddel al bij je voeding in e ...
Ja ben nog net geen cocktail shaker 😂😂😂 tweede fles was al beter 😅

4 jaar geleden

Reactie op Marjolein84

Waarom zo voeden dan😅 je moet even zien hoe dik de voeding is.. 3 is het g ...
Dit heb ik van de kraamhulp geleerd. Zijligging Is een hele fijne houding😁 zo kunnen ze de ademhaling beter onder controle houden en zelf een pauze inlassen en het is ook helemaal niet belastend voor je armen. Alleen dus wel ingewikkeld met de 3 standen speen🙈

4 jaar geleden

Reactie op Judith89h

Onze dochter heeft nu 2 dagen niet gepoept. Ik geef borstvoeding en 1x nutr ...
ik heb dat ook met mijn zoontje 3 dagen gehad schijnt normaal te zijn🤷🏻‍♀️

4 jaar geleden

Reactie op jeanninejdv

Hier gaat het helaas weer bergafwaarts met de nachten. Na 4 uur komt ze. Ov ...
Onze dochter zat ook al vrij snel op maximaal. Nu is ze 3 maanden en krijgt al 3 weken op 5x 180 ml + 6 schepjes. En dan terug afgieten naar 180 ml. En nutrilon forte omdat ze zo hongerig is. Sinds deze week krijgt ze de fles zonder dat we het afgieten. Zijn Flessen van +/- 210 ml Geboortegewicht was 2954gr. Vorige week woog ze bij CB 5150 gram. CB vond het prima. Ze zat precies op het gemiddelde. En het is een lange slanke baby, niet eens een propje. Dus ze zal de voeding echt nodig hebben.

4 jaar geleden

Onze dochter zat ook al vrij snel op maximaal. Nu is ze 3 maanden en krijgt ...
Ik lees afgieten? Moet dat? Dat is mij nooit verteld...

4 jaar geleden

Reactie op jeanninejdv

Ja ben nog net geen cocktail shaker 😂😂😂 tweede fles was al beter 😅
Ik roer vaak eerst de voeding met een vorkjes.