1660 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op Vroontje

Ik kreeg het advies om mijn zoontje van bijna 4 kilo de volledige fles aan ...
Zo serieus nou de buikje moeten toch wennen aan de voeding en ook de hoeveelheid.. Want dan lok je toch juist uit dat ze het eruit gooien.. Wie heeft het geadviseerd?? En omneo met pitmiddel?

4 jaar geleden

Reactie op Vroontje

Ik kreeg het advies om mijn zoontje van bijna 4 kilo de volledige fles aan ...
Hoe kan je 100/110 aanbieden Maak je dan eerst een fles met 120 water en gooi je er daarna wat uit??

4 jaar geleden

Reactie op niene87

Hoe kan je 100/110 aanbieden Maak je dan eerst een fles met 120 water en go ...
Je maakt inderdaad 120 en ik liet haar dan drinken tot 100/110 Wat over is gooi je inderdaad weg

4 jaar geleden

Reactie op Amber.natascha

Je maakt inderdaad 120 en ik liet haar dan drinken tot 100/110 Wat over is ...
Ja oké :) dat doen wij ook Baby van 4 kilo mag ong 600 cc per dag Hier drinkt hij ook tussen de 110 en 125 cc per fles op wisselt beetje (hij weegt 4 kilo en is 2,5 week)

4 jaar geleden

Reactie op laura zwaard

En heeft het (al) gewerkt?
Ja, het gaat al iets beter ☺️

4 jaar geleden

Hallo dames, mijn ventje is alweer 3 weken en 3 dagen oud! Zijn er dames die borstvoeding geven en ook fopspeen? De mijne is heel erg afhankelijk van me waardoor ik hem steeds moet dragen. Het lukt me daarom niet om even normaal huis op te ruimen.. ben ik de enige? Nu met een fopspeen zie ik ook niet echt verschil. Hij wilt nog steeds een in mijn armen zijn. Iemand tips?

4 jaar geleden

Reactie op soena

Hallo dames, mijn ventje is alweer 3 weken en 3 dagen oud! Zijn er dames di ...
Wij zijn ook met ds speen begonnen, twee weken oud en bv. Maar soms niet stil te krijgen en dan weten we het soms ook niet meer. Hij moet slapen maar wordt dan zo overstuur dat ook slapen niet meer gaat. Stil is hij dan als je hem oppakt maar dat duurt niet lang. We hebben nog even een handleiding nodig van 'm 😏

4 jaar geleden

Reactie op soena

Hallo dames, mijn ventje is alweer 3 weken en 3 dagen oud! Zijn er dames di ...
Heel herkenbaar. Onze Rik hebben we in de kraamweek al een speentje gegeven. (Lang verhaal) Zo gauw als dat ding uit zn mond is, en hij dan nog wakker is, begint ie te miepen en jengelen. Vooral overdag blijf ik met m bezig.. hij heeft vandaag ook overdag weinig geslapen :( Voordeel is wel dat hij dan meestal de nacht goed slaapt, maar toch...

4 jaar geleden

Reactie op soena

Hallo dames, mijn ventje is alweer 3 weken en 3 dagen oud! Zijn er dames di ...
Dit is echt heel normaal bij newborns, zal ook nog wel even duren voordat het anders is weet ik uit ervaring🙃 Draagdoek/draagzak is DE oplossing.

4 jaar geleden

Reactie op soena

Hallo dames, mijn ventje is alweer 3 weken en 3 dagen oud! Zijn er dames di ...
Hier vanaf vrij het begin borstvoeding, afkolven( dus ook de fles) en een speen... Geen enkele verwarring hij weet het precies.

4 jaar geleden

Hoe houden jullie de speen in zijn of haar mondje? Hier kan ik elke 2 min het speentje terug doen 😅

4 jaar geleden

Even een andere vraag: ik wilde met mijn zoontje een wandeling maken en ik kom erachter dat 1 achterband van mijn Joolz Day leeg is. Heeft iemand enig idee hoe je die bandjes oppompt? Fietspomp en dat lucht ding bij het tankstation werken niet.

4 jaar geleden

Reactie op Annika

Hoe houden jullie de speen in zijn of haar mondje? Hier kan ik elke 2 min h ...
Misschien een grotere speen? De vorm kan ook verschillen. Wij hebben een difrax 0-6 maanden.

4 jaar geleden

Reactie op Annika

Even een andere vraag: ik wilde met mijn zoontje een wandeling maken en ik ...
Hier ook een joolz day en gewoon bij tankstation opgepompt :)

4 jaar geleden

Reactie op Annika

Hoe houden jullie de speen in zijn of haar mondje? Hier kan ik elke 2 min h ...
Dat probleem hebben wij ook! (Geluksmomentje als ze zonder speen in slaap valt🥳) Kreeg de tip om er een speendoekje aan te hangen, iemand daar ervaring mee?

4 jaar geleden

Reactie op Annika

Hoe houden jullie de speen in zijn of haar mondje? Hier kan ik elke 2 min h ...
Bij ons werk de bibd speen erg goed

4 jaar geleden

Reactie op ManonRylana

Dat probleem hebben wij ook! (Geluksmomentje als ze zonder speen in slaap v ...
Wij hebben er maar een spuugdoekje aan gehangen. Een tutje heeft hij nog niet. ☺️

4 jaar geleden

Reactie op niene87

Hier ook een joolz day en gewoon bij tankstation opgepompt :)
Heb ik vandaag geprobeerd maar paste niet. Ik heb de eerste Joolz Day. Misschien dat jij een nieuwer model hebt?

4 jaar geleden

Reactie op LiLi319

Misschien een grotere speen? De vorm kan ook verschillen. Wij hebben een di ...
Stanley heeft Philips Avent speentjes. Dilfrax spenen accepteerde hij vorige keer niet. Zal het morgen weer proberen.

4 jaar geleden

Goedemorgen Mama’s zijn er ook mama’s hier die biologische speen gebruiken ? Zo we .. welke ? 🥰