12 Reacties

5 jaar geleden

Wat grappig, ik ben ook 11 weken en heb precies hetzelfde als wat jij nu beschrijft. Ben alleen maar blij dat ik me iets beter voel, dan maar even geen zwanger gevoel 😀

5 jaar geleden

Ja ik herken dit! Ben morgen 14 weekjes maar ongeveer tussen de 10 weken ging het ook weg bij mij, waardoor je je wel zorgen gaat maken, maar gelukkig is het heel normaal, met 11 weken een echo gehad toen en gewoon een bewegend kindje gezien! Dus ik zou zeggen lekker genieten dat je je zo goed voelt en maar fijn afwachten tot je het wonder in je buik begint te voelen want dan voelen we ons vast wel weer meer zwanger 💞

5 jaar geleden

Ik heb ook precies hetzelfde!! Ook 11 weken nu en voel me sinds ongeveer 2 dagen ineens een stuk beter 😊 Nog wel moe en lig elke avond echt om 9 uur al in bed, maar misselijkheid is echt zo goed als weg! Wel erg veel last ineens van geurtjes. Ik vind alles stinken haha, ook als ik buiten loop heb ik voor mijn gevoel de hele tijd een vieze geur om me heen hangen 😅

5 jaar geleden

Ik ben nu 12 weken en bij mij lijkt het ook allemaal rustiger te zijn. Af en toe kan ik nog wel misselijk worden als ik een lege maag heb en de vermoeidheid is er nog wel maar voel me wel een stuk beter!

5 jaar geleden

Reactie op Charlie020

Ik heb ook precies hetzelfde!! Ook 11 weken nu en voel me sinds ongeveer 2 ...
Geeeuuurtjes. Inderdaad, je ruikt alles! En zeker de stinkende varianten blijven een tijdje bij je hangen. Ben wel blin dat meerdete vrouwen dit hebben. Is het vast iets normaals

5 jaar geleden

Ik ben nu iets meer dan 10 weken en heb hetzelfde. Wilde zelfs googelen of je zonder medeweten een miskraam kan hebben. Inmiddels voel ik soms nog wel wat gerommel en ook misselijkheid etc komt terug als ik weinig eet. Mijn termijnecho is pas over 3 weken dus ik moet helaas nog even wachten. Met 9 weken hadden we ook al eentje gehad. Ik vlieg over 4 weken naar Nederland voor een korte vakantie en het leek me fijner dichtbij de lange vluchten een afspraak te maken om zeker te weten dat dat allemaal goed gaat. Lijkt me echt bijzonder om je kindje al te kunnen zien bewegen :)

5 jaar geleden

Wat fijn dat iedereen zich beter voelt! Helaas is het bij mij juist andersom, ik ben sinds een week juist meer misselijk en moet zelfs overgeven 😢... hopelijk wordt het snel beter.

5 jaar geleden

Ik heb sowieso bijna nergens last van (gehad) en vond dat ook heel spannend. Zeker toen twee weken geleden mijn vermoeidheid ook nog afnam. (9 weken) Ik was blij dat we toen we toen met 10 weken een 2e echo hadden waarop te zien was dat alles nog steeds dik in orde was. Verloskundige zei dat het heel normaal is doordat je hormonen ook telkens veranderen.

5 jaar geleden

Ik heb pijn in mijn onderrug/billen. Wat zou dit kunnen zijn? Het houdt al meerdere dagen aan en wordt erger bij stofzuigen en lopen. Groetjes 🌸

5 jaar geleden

@ibee Naar de fysio gaan, heb het zelfde.. beginnend bekken problematiek nu prefentief oefeningen en kracht

5 jaar geleden

Hier ook hetzelfde, ineens niet meer opgeblazen gevoel, lijkt m'n buik weer minder te zijn. Spanning wat af van m'n borsten. En 3 dagen later weer een groeispurt dat m'n broek bijna niet past. Om de dag weer een ander gevoel. Hoort er vast allemaal bij😊

5 jaar geleden

Reactie op iBee92

Ik heb pijn in mijn onderrug/billen. Wat zou dit kunnen zijn? Het houdt al ...
Kan je SI gewricht zijn. Mij heeft wat tips van de fysio geholpen. Vooral met zware dingen tillen, maar ook wat oefeningen en massage. Ik ging er toen met 16 wk (al, vond ik toen) heen en heb geen spijt gehad!