98 Reacties

5 jaar geleden

Hoi! Ik ben Sanne, 25 en kom uit Deventer. Dit is mijn 3e zwangerschap en ons tweede kindje. Wij hebben een zoontje van net 2. Hij is prematuur en dysmatuur geboren waardoor er aardig wat controles zullen komen om het in de gaten te houden. Ik ben van deze baby 28 december uitgerekend:)

5 jaar geleden

Hoi Ik ben berdien 33 jaar 3 jaar getrouwd In verwachting van ons eerste wondertje 6 dec uitgerekend Vandaag echo gehad en zo mooi om het wondertje te zien alles was goed heerlijk om te kunnen genieten

5 jaar geleden

Hoi Ik ben Hanneke 32 jaar en zwanger van een tweeling. Ben 3 jaar samen met mijn vriend en hebben een dochtertje van 11 maanden. 9 dec ben ik uitgerekend

5 jaar geleden

Hoi ik ben Suzanne 24 jaar, 3 jaar getrouwd en zwanger van ons 2e kindje. 2 december uitgerekend 🤗

5 jaar geleden

Hallo allemaal, Mijn naam is Fabiënne ik ben 23 jaar uit heerlen en ben al vier jaar samen met mijn vriend. Samen hebben wij een zoon van 3 jaar oud en nu dus de tweede opkomst. Ik ben uitgerekend op 29 december.

5 jaar geleden

Hoi Ik ben Hanneke 32 jaar en zwanger van een tweeling. Ben 3 jaar samen m ...
Wat leuk! Hier net andersom, eerste een tweeling van bijna 2. Nu in verwachting van eentje en 5december uitgerekend 😉

5 jaar geleden

Hoi meiden, Ik ben Marlon en samen met mijn man trotse mama en papa van mijn twee boys van bijna 2. Momenteel zwanger van eentje en uitgerekend op 5 december!

5 jaar geleden

Hi, ik ben Savina, 34 jaar, bijna 10 jaar getrouwd. Kom uit Amsterdam en zwanger van ons 1e kindje die is uitgerekend op 29 december.

5 jaar geleden

Hai, ik ben Marjolein, 34 jaar, uit Hengelo (ov) Ben inmiddels 4,5 jaar samen met Joost waarvan 2,5 jaar getrouwd. Onze dochter wordt in juni 2 jaar. Zwanger van onze 2e en de uitgerekende datum is 17 december.

5 jaar geleden

Hey! Mijn naam is Sanne. Kom uit Drenthe. Mijn man en ik zijn 5,5 jaar bij elkaar waarvan 2 getrouwd. Momenteel zwanger van ons 2de kindje. Ons zoontje is net 1 jaar geweest. 20 december zijn wij uitgerekend.

5 jaar geleden

Hallo Allemaal! Mijn naam is Matty, 41 jaar. Ik woon in Amsterdam-Noord, Ik ben op 29 dec uitgerekend. Ik heb al een zoon van 19, maar dit is weer een avontuur! Vanavond de eerste echo. Ik voel me al futloos en heb verl nausea, hoe gaat het met jullie?

5 jaar geleden

Hoi! Ik ben Brenda, 32 jaar en getrouwd met Anne. Na een heftig ivf traject ben ik nu zwanger van ons eerste kindje, de uitgerekende datum is 24 december.

5 jaar geleden

Hoi! Ik ben Vera en ik ben 29 jaar. 31 december ben ik uitgerekend van ons eerste kindje.

5 jaar geleden

Hi! Ik ben Jolijn, 33 jaar :) bijna 15 jaar samen met mijn man, waarvan 4 jaar getrouwd. We hebben een zoontje van 2,5 jaar en de uitgerekende datum is 7 december!

5 jaar geleden

Ha, Ik ben Arenda (31) ben 1,5 jaar getrouwd met mijn man en hebben een zoontje van net 1. Heb 5 maanden geleden een miskraam gehad, en nu gelukkig met 7 weken een mooie echo gehad en kan niet wachten tot de volgende. Ik ben rond 22 dec uitgerekend.

5 jaar geleden

Hoi allemaal, Ik ben Esmée en bijna 26 jaar oud. Samen met mijn man inmiddels 2 jaar getrouwd en in verwachting van ons eerst kindje, hij/zij wordt 1 december verwacht. Liefs Esmée

5 jaar geleden

Hallo allemaal! Wat leuk, deze groep! Ik ben Stella, woon samen met mijn vriend en op 4 december verwachten wij ons eerste kindje ❤️ Ik ben zo benieuwd naar de komende maanden :)

5 jaar geleden

Hoi allemaal, Ik heb mij eerder voorgesteld maar deze even verwijderd want er stond een profiel foto bij die niet van mij was?? Ik ben Angelique (29) woonachtig samen met mijn vriend(32) in Brabant. Na een heel lang ziekenhuis traject zijn we nu zwanger van ons eerste kindje! Bijzonder en nog steeds vreemd tegelijk. Leuk dat dit bestaat 👋🏻

5 jaar geleden

Reactie op Angelique-24

Hoi allemaal, Ik heb mij eerder voorgesteld maar deze even verwijderd want ...
En de uitgerekende datum is 17 december (ook handig om even te vermelden)

5 jaar geleden

Reactie op Angelique-24

Hoi allemaal, Ik heb mij eerder voorgesteld maar deze even verwijderd want ...
Dat van die foto had ik ook: weird!