98 Reacties

vor 5 Jahren

Hoi allemaal, ik ben Danielle (30) nu 4,5 jaar samen met mijn vriend en zwanger van ons 1e kindje. 16 december ben ik uitgerekend. Morgen de termijnecho dus erg spannend en leuk! ☺️

vor 5 Jahren

Ik ben Ilona Odding, ben 22 jaar oud. Ben 5 jaartjes samen met mijn vriend. En mijn uitgerekende datum is 29 december

vor 5 Jahren

Reactie op Angelique-24

Hoi allemaal, Ik heb mij eerder voorgesteld maar deze even verwijderd want ...
Dat van die foto is ook bij mij zo.. 😮

vor 5 Jahren

Goedemorgen, Ik ben Jaanz, 29 jaar en kom uit Friesland. Bijna 3,5 jaar samen en zwanger van ons 1ste kindje. Uitgerekend op 26 december. De misselijkheid is hier nog prima te doen, maar die vermoeidheid.. Vreselijk. Slaap enorm veel, anders is het niet te doen..

vor 5 Jahren

Hoi ik ben danusia! Ik ben 21 jaar en ben 3,5 jaar samen met mijn vriend, we verwachten 1 december ons eerste kindje. Ben nu 12+3 weken zwanger.

vor 5 Jahren

Hi allemaal, wat leuk deze groep! Ik heb deze app/site net ontdekt :-) Mijn naam is Sarah, 27 jaar en 8 jaar samen met Rick. Zwanger van ons 1e kindje en uitgerekend in december. Nu 10.1 en overmorgen de termijnecho 😊

vor 5 Jahren

Hoi allemaal! Wat leuk om jullie berichten te lezen. 🙂 Ik ben Edmée, 29 jaar en 16 december uitgerekend. Ik ben 9 jaar samen met Simon, waarvan 5 jaar getrouwd. Wij verwachten eind dit jaar onze eerste kleine. Spannend en oh zo leuk!

vor 5 Jahren

Reactie op Sam2327

Hi allemaal, wat leuk deze groep! Ik heb deze app/site net ontdekt :-) Mi ...
Wat snel dat je de termijn echo hebt. Ik moet tot bijna 12 weken wachten! Dit is zeker dan bij iedereen verschillend?

vor 5 Jahren

@ Angelique. Hier ook termijnecho met 10+5. Wordt bij ons tussen 10-11 weken gedaan

vor 5 Jahren

Hey ik ben Maartje over 4 weken ben ik 27. Getrouwd met Gerwin.8 weken zwanger van ons eerste kindje.wegens complicaties heb ik vrijdag middag me eerste echo al.

vor 5 Jahren

Hi allemaal, Ik ben Charlotte, 37 jaar uit Amsterdam en heb gisteren de termijnecho gehad en ben 6 dec uitgerekend. Wij zouden gaan starten aan een IUI traject en nu toch spontaan zwanger. Dus een enorm cadeau en blijf het mega spannend vinden allemaal.

vor 5 Jahren

@Angelique ik dacht dat tussen 10-12 weken gebruikelijk was, dus de vk heeft me bij 10.3 ingepland :)

vor 5 Jahren

@angelique: 11 weken is ideaal om de uitgerekende datum te kunnen vaststellen heb ik begrepen

vor 5 Jahren

Goedenavond allemaal, Ik ben Jessica, ben 27 jaar en zwanger van ons 2de kindje. Bij onze dochter zwanger geworden via icsi, en nu op de valreep spontaan zwanger! We wilden namelijk gaan beginnen voor terugplaatsingen. Gisteren onze termijn echo gehad en ben 15 december uitgerekend!

vor 5 Jahren

Hoi allemaal, ik ben Marieke 32 jaar en in verwachting van een tweeling! Dit worden mijn tweede en derde kindje. Voor mijn partner de eerste (twee). Ik heb al een dochter van 13 jaar, die extra handjes kunnen we goed gebruiken straks. Wat een verrassing en onverwacht dat het twee baby’tjes zijn! Vandaag de officiële termijnecho, inmiddels al twee echo’s gehad en naar verwachting half december uitgerekend, alhoewel een tweeling doorgaans een aantal weken eerder word geboren, heb ik mij laten vertellen. Groetjes Marieke

vor 5 Jahren

Reactie op char

@angelique: 11 weken is ideaal om de uitgerekende datum te kunnen vaststell ...
Bedankt! Moet helaas toch wachten tot 11+6 wk. Gelijk op de verjaardag van mijn vriend dus hopelijk hebben we erna nog iets te vieren.

vor 5 Jahren

Reactie op mariekelortye

Hoi allemaal, ik ben Marieke 32 jaar en in verwachting van een tweeling! Di ...
Super leuk! Mijn tweeling is nu bijna 2 en geboren tegen de 38 weken😉. Stug volgehouden dat ik tot einde zal lopen! Helaas door waardes van mijn bloed ingeleid, maar met een mooi termijn😉. Op Facebook hebben we een tweelingmama’s groep misschien heb je er wat aan☺️

vor 5 Jahren

Hoi hoi, ik ben Annelies, 28 jaar en vandaag 12 weken zwanger van mijn tweede kindje. Voor mijn vriend word het de eerste, de vader van mijn eerste kind is er tijdens de zwangerschap al van tussen gegaan. Mijn dochter is in maart 2 jaar geworden. Tot nu toe verloopt alles voorspoedig op hier en daar wat misselijkheid na en ook ben ik vooral heel erg moe! Al twee hele mooie echo's gehad, op 13 juni heb ik er weer een.

vor 5 Jahren

Hi! Ik ben Anne, 26 jaar en nu 11 weken en 3 dagen zwanger van ons eerste wondertje. Zo noemen wij het aangezien het voor ons als een complete verassing kwam! We waren net verhuisd, begonnen met een verbouwing van het nieuwe huis, allebei druk met onze baan en daardoor dus aardig wat stress. Daarnaast kreeg ik afgelopen januari eindelijk het positieve bericht dat ik PAP1 had i.p.v. PAP3. Waarvoor ik de nodige behandelingen, ingrepen en operatie heb ondergaan de afgelopen 2 jaar. Dus ja toen wij op 1 april een positieve test in handen hadden was en is dit voor ons echt een prachtig wonder! Ook omdat ik in het verleden helaas een MK heb gehad met 6 weken. Dubbel zo spannend allemaal.. Heb inmiddels al 3 echo’s gehad en mijn volgende is a.s. Maandag. Tot nu toe ziet alles er gelukkig goed uit en klopt het hartje super goed 🥰 volgens de berekening van de laatste echo ben ik op 10/12/2019 uitgerekend!

vor 5 Jahren

Hoi, ik ben Kirsten 34 jaar en zwanger van ons eerste kindje. We zijn 3 jaar samen en ik ben nu 12 weken zwanger. Ik ben 10 december uitgerekend.