98 Reacties

5 jaar geleden

Reactie op Kirst84

Hoi, ik ben Kirsten 34 jaar en zwanger van ons eerste kindje. We zijn 3 jaa ...
Leuk! Gefeliciteerd. Ik ook 10 december 😊

5 jaar geleden

Hoi! Mijn naam is Britt. 24jaar, 6jaar gelukkig samen en 3jaar samenwonend. Uitgerekende datum is rond 20 december. Santa isn't the only one coming this december...

5 jaar geleden

Hoi iedereen, ik ben Miranda, 29 jaar en 11 jaar samen waarvan 10 maanden getrouwd met Richard. We zijn in verwachting van ons eerste kindje, ben nu 11w+2d. 15 december uitgerekend

5 jaar geleden

Hallo, ik ben Nienke en ben zwanger van ons eerste kindje. Het heeft bijna anderhalf jaar geduurd maar gelukkig is het gelukt met behulp van onze vruchtbaarheidscoach. We zijn super blij met dit wonder, we wonen op Bali en verwachten ons kindje op 27 december.

5 jaar geleden

Hi, ik ben Irene (31), samen met (Carlo, 38), en ca. 10w in verwachting van ons eerste kindje. Nadat ik in maart flink overtijd was, waren we even in de veronderstelling dat ik spontaan zwanger was. Toen dat toch niet zo bleek te zijn, vonden we dat eigenlijk zó jammer, dat we besloten om 'het niet meer tegen te houden'. Dat het daarna zo snel zou gaan, had ik niet verwacht, dus het is nog even wennen. Maar we kijken er naar uit, een nieuwe boerengeneratie. We wonen/werken op een agrarisch bedrijf, dus fysiek wordt het voor mij een uitdaging, want het werk gaat altijd door. Voelde me deze maand net een zombie, hoop dat het snel beter wordt! Uitgerekende datum heb ik nog niet, maar online kom ik uit op 25 december.. dat is wat!

5 jaar geleden

Reactie op Nienefee

Hallo, ik ben Nienke en ben zwanger van ons eerste kindje. Het heeft bijna ...
Pino?! Hoe toevallig is dit!! Gefeliciteerd! Ik hou m'n mond 🤐

5 jaar geleden

Hallo Ik ben Sandra 3 jaar getrouwd met mijn man Peter en al 5 jaar samen in december verwachten wij ons tweede kindje we hebben al een zoontje van 2,5 15 december ben ik uitgerekend

5 jaar geleden

Hallo, ik ben Laura. Ik ben ruim een half jaar getrouwd met mijn man dennis, we zijn al bijna 7 jaar samen en verwachten nu ons eerste kindje. Ik ben nu 10 weken zwanger en 23 december is mijn uitgerekende datum.

5 jaar geleden

Hi! Ik ben Anne, 26 jaar en nu 11 weken en 3 dagen zwanger van ons eerste w ...
Hi Anne, Super dat het gelukt is! Gefeliciteerd!! Ik herken mij erg in je verhaal. Meerdere malen PAP3 gehad en ook 2 keer een lis gehad. Mag ik vragen wat jou gynacholoog zegt voor eventueel korte baarmoedermond etc? Volgens mij kan ik geen privé berichtje sturen dus maar even zo :))

5 jaar geleden

Hoi ik ben Lies Moeder van twee mannen van 10 en 11 en zelf 38 jaar. Geen man in mijn leven en wilde dit nog enorm graag en middels "donor" is het gelukt 11 weken 3 dagen Gister termijn echo gehad en giga opgelucht dat de kleine het goed doet Gefeliciteerd allemaal en geniet van deze mooie emo spannende tijd 🍀🍀🍀

5 jaar geleden

Hi anne en flowyx, Herkenbaar! Hier ook mega spannend na 2 jaar zwanger en in dec ook een miskraam gehad bij 6 weken maar tot nu toe alles goed! Ik heb ook lisexicie gehad en advies is om dit aan te geven aan de verloskundige zodat ze bij de 20 weken je baarmoedermond opmeten. Hoop dat je hier iets aan hebt!

5 jaar geleden

Hey all! Ik ben Kim, 32 jaar, inmiddels 12 weken zwanger van ons 2e kindje. Onze zoon wordt in juli alweer 2 jaar. En nu genieten van de zwangerschap van ons 2e wondertje. Inmiddels gelukkig wat minder misselijk!

5 jaar geleden

Reactie op Lies81

Hoi ik ben Lies Moeder van twee mannen van 10 en 11 en zelf 38 jaar. Geen m ...
Wauw wat mooi en stoer! En jouw jongens zullen het wel leuk vinden zeker, zo’n klein broertje of zusje? Geniet ervan! 🤗

5 jaar geleden

Reactie op M77Bilbao

Hallo Allemaal! Mijn naam is Matty, 41 jaar. Ik woon in Amsterdam-Noord, Ik ...
Hi Matty, Ik ben ook 41 en met een dochter van 17 en zoon van 15 vind deze zwangerschap weer zo bijzonder. 😊

5 jaar geleden

Hallo allemaal, ik ben Rianne,35 jaar en zwanger van ons 2e kindje. Onze dochter wordt in november al weer 2 jaar.

5 jaar geleden

Hoi, Sinds gisteravond heb ik deze app, en wil me graag voorstellen. Ik ben Deborah (Bijnaam is DebSo) , ik ben nu 37 jaar en we hebben een dochter Iva van 17 en een zoontje Levi die is 12 mei , 1 jaar geworden. Vorig jaar is Levi geboren, met 29+2 weken. Hij had een groeiachterstand en moest met een keizersnede gehaald worden. Hij is geboren met 940 gram en 30 cm.We hebben eerst 2 weken in Nijmegen op de IC gezeten en daarna op de high care in Arnhem, daarna 5 weken in het SKB in Winterswijk waar wij wonen. Het was een rollercoaster waar we in terecht kwamen. Nu iets meer dan een jaar later, is hij ruim 8 kilo en 80 cm. Hij ontwikkeld zich heel goed en is een kleine boef. Nu ben ik 10 weken zwanger en 27 december uitgerekend. Ik heb SLE , dat is een auto-inmuumziekte. En ben met de zwangerschap van Levi ben ik heel erg ziek geweest. Dat heb ik nu helemaal niet. De kans door deze ziekte , is weer op vroeg geboorte. Maar daardoor word ik weer goed in de gaten gehouden door de gynaecoloog. Ik heb al twee echo’s gehad en alles ziet er goed uit. As donderdag krijgen we onze 1ste termijnsecho. Spannend weer allemaal. Groetjes DebSo

5 jaar geleden

Hoi, Ik ben Eline 23 jaar en ben 6,5 jaar samen met mijn vriend. Na een miskraam (bij 6 weken) in januari ben ik weer zwanger en verwachten wij 14 december een kindje.

5 jaar geleden

Hoi, Ben Amina 34 jaar .. Heb 3 kindjes 2 jongens van 12 en 10 en een meisje van 7.. En nu 13 weken in verwachting van ons 4e wonder 🥰 .. erg spannend

5 jaar geleden

Hoihoi! Ik ben Jannelie. Ben 18 jaar en ben samen met mn lieve vriend in verwachting van ons eerste kindje. Vanavond de eerste echo gehad en uitgerekende datum vastgesteld. Rond eind december. We dachten zelf door de dokter 6/7 wkn te zijn, dit is blijkbaar al 10 wkn en 3 dgn😍❤

5 jaar geleden

Hoi allemaal, Mijn naam is Yvonne en ik woon samen met mijn man (en twee katten) in Groningen. Na twee jaar wachten zijn we toch eindelijk in verwachting. 8 december ben ik uitgerekend 😊