98 Reacties

5 jaar geleden

Hee allemaal. Ik ben Deb. 28 jaar oud en uitgerekend op 28 December. Toen ik mijn (inmiddels) ex vertelde dat ik zwanger was, zei hij meteen dat hij het niet wilde. Hij stapte uit de auto en kwam die nacht niet thuis. De dagen erna wist hij het allemaal niet meer, van de ene kant wilde hij het wel. Van de andere kant niet. Tot ik er een week later achterkwam dat hij een affaire had. Hij heeft nooit meer achterom gekeken, niets gezegd of gevraagd over de baby en is inmiddels uit mijn/ons leven verdwenen. Dit alles gebeurde ongeveer een maand geleden. Gelukkig heb ik veel steun aan mijn vrienden en familie en is de baby super welkom. Het gaat een spannende tijd worden. Maar ik verheug me erg op de komst van de kleine. Veel liefs.

5 jaar geleden

Hey iedereen, Mijn naam is Jessica. Ik ben gehuwd en heb al 2 kindjes. We zijn nu zwanger voor ons 3de kindje. Ben uitgerekend voor 15 december, momenteel 13 weken zwanger dus.

5 jaar geleden

Hi allemaal, Ik ben Ashley, 28 jaar, gehuwd en zwanger van ons 2e kindje. Afgelopen september heb ik ons eerste kindje verloren door een miskraam bij 14w +1d met een bijzondere oorzaak. Dus het is nu even spannend, maar toch ben ik er gerust in dat het nu goed komt. Gevoel zegt veel, toch? ❤️

5 jaar geleden

Hai, Mijn naam is Eva, 39 jaar, en met mijn partner verwachten we in december, de 15e uitgerekend, ons eerste kindje. We zijn er heel blij mee. Voor mij is het nog een beetje onwerkelijk 😊 maar heel mooi. Besef groeit langzaam. Gelukkig geen last van kwaaltjes, alleen vermoeid. Gisteren begonnen met extra vitamines en magnesium zodat ik me wat fitter voel. Dames, ik wens jullie allen een mooie zwangerschap.

5 jaar geleden

hoi allemaal ik ben Melanie Mozes. 26 jaar en verwacht 29-12 ons 1e kindje. ik ben nu 11w4d zwanger. 😍

5 jaar geleden

Hoi! Ik ben Antoinette, 31 jaar en woon in het midden van het land samen met mijn vriend en ons hondje. Wij zijn ruim 5 jaar samen en hebben in augustus een miskraam gehad met 6,5 week zwangerschap. Vandaag ben ik 15w2d en uitgerekend op 5 december. Maandag weer een echo.

5 jaar geleden

Hoi, ik ben na 7jaar ook zwanger. Een grote verrassing aangezien we een slagingskans hadden van 2%. Nooit het traject ingegaan, want ik wilde mijzelf niet verliezen in hormonen en spuiten,etc. Na vele vele huilbuien elke maand weer, heb ik mij er vorig jaar bij neergelegd dat het voor ons niet was weggelegd. Intussen 3 maanden geleden verhuisd, een nieuwe start gemaakt met mijn lief en spontaan zwanger! Gelukkig gaat het goed. Voel me gezegend en 25 december uitgerekend.🥰🥰

5 jaar geleden

Hi iedereen! Mijn naam is Sue Janssen, ik ben 22 jaar oud. Ik woon samen met mijn vriend Rafaël en onze 6-jarige, eigenwijze maar super lieve bulldog Tyson. Dit is mijn eerste zwangerschap en ik ben 1 december uitgeteld, ik ben nu 16+1. Ik kijk ernaar uit om iedereen te leren kennen en gezellig te kletsen met jullie!! Super gezellig zo’n app. Groetjes!

5 jaar geleden

Halloo lieve allemaal. Mijn naam is Sanne en ik ben 21 jaar. Ik woon samen met mijn vriend Mario. Mijn vriend heeft uit een eerdere relatie een tweeling van 5 jaar. En ik heb uit een eerdere relatie een hele lieve dochter van 1,5 jaar. Ik was 19 toen ik van mijn kleine prinses beviel. Wij zijn nu 14 weken zwanger van ons eerste kindje samen. Ik zou het leuk vinden om met andere jongere moeders in contact te komen. Ook zou ik jonge moeders mee willen geven dat je rare blikken kunt krijgen van de buitenwereld maar negeer dat alsjeblieft. De glimlach en liefde die je van je kindje terug krijgt is zoveel meer waard dan de reacties die je kunt krijgen. Xx

5 jaar geleden

Reactie op Sanne den Dekker

Halloo lieve allemaal. Mijn naam is Sanne en ik ben 21 jaar. Ik woon samen ...
Hoi Sanne, Wat leuk, ik ben zelf 23 maar kreeg mijn zoon op mijn 20ste. Ik ben nu 12 weken. Klopt ik heb ook veel rare blikken gehad en er me nooit wat van aangetrokken. Ik was zelfs een keer met mijn moeder in de stad werd er tegen haar gezegd o wat leuk met de kinderen op stap. Ik heb toen hard gelachen. Zolang jezelf maar sterk in je schoenen staat kan de rest van de wereld je niet raken

5 jaar geleden

Hoi Dames, Ik woon samen met mijn vriend en onze twee katten vlakbij Groningen. In December mogen we hopelijk ons eerste kindje verwelkomen !

5 jaar geleden

Reactie op Maijelle

Hoi Dames, Ik woon samen met mijn vriend en onze twee katten vlakbij Groni ...
Wat leuk! Ik woon ook vlakbij Groningen! ☺️

5 jaar geleden

Ik ben Lisanne en nog net 29 jaar. Op dit moment 14+3 in verwachting van ons tweede wondertje. Onze eerste kindje, een zoon, is nu ruim 1,5. We wonen in de provincie Groningen ☺️

5 jaar geleden

Hallo allemaal, 29 jaar, zwanger van ons 1ste kindje. Nu 13+6 weken en al alles goed mag blijven gaan 24 december uitgerekend. Het wordt voor ons een ziekenhuisbevalling en ik mag/moet elke 2-4 weken voor controle.

5 jaar geleden

Hoi! Ik ben Lisanne, 27 jaar en woon in Zwijndrecht. Ik ben 25 december uitgerekend. Dit is mijn eerste zwangerschap , mijn vriend en ik kunnen niet wachten!

5 jaar geleden

Hoi allemaal, Ik ben 32j en samen met mijn vriend Jef verwachten we ons eerste kindje. Uitgerekend 18/2, we zijn erg blij met een winterkindje! We wonen in Belgie, Antwerpen. Ik wens jullie een fijne zwangerschap allemaal 😘

5 jaar geleden

Reactie op Sanne den Dekker

Halloo lieve allemaal. Mijn naam is Sanne en ik ben 21 jaar. Ik woon samen ...
Hallo Sanne, Mijn naam is Iris en ik ben 19 jaar. Ik ben nu 14 weken en 5 dagen zwanger. De zwangerschap was ongepland maar ik wil er 100 procent voor gaan. Ik vind het erg spannend maar natuurlijk ook heel leuk! Ik weet al dat het een jongetje is en daar ben ik superblij mee. Ik kan niet wachten tot ik hem kan voelen! 22 dec ben ik uitgerekend. Groetjes! X

5 jaar geleden

hallo allemaal, mijn naam is loes na een lange weg van teleurstellingen (5miskramen) maar met volhouden en positief blijven komt eindelijk ons eerste kindje in dec. nu 16 weken zwanger. dus we beginnen eindelijk rustig aan te genieten. gr

5 jaar geleden

Hoi allemaal! Ik ben Miranda en samen met mijn vriend Erik verwacht ik 2 kleintjes! Ik ben nu 17 weken zwanger en vorige week gezien dat het twee meisjes zijn :)

5 jaar geleden

Hallo allemaal! Mijn naam is Jasmijn en ik ben 27 jaar. Ik ben zwanger van mijn eerste kindje samen met mijn vriend Thom. Vandaag ben ik 15+1 weken zwanger. Nog even wachten en dan weten we of een jongen of meisje krijgen!