98 Reacties

5 jaar geleden

Hoi! Ik ben Marloes 26 jaar en mijn man en ik verwachten ons eerste kindje! 20 december is de uitgerekende datum. Spannend!

5 jaar geleden

Goedemorgen! Mijn naam is Danny, 30 jaar en ben nu 17+5 weken zwanger). Getrouwd en het is onze eerste. We weten inmiddels dat het een meisje is🥰. Mag niet klagen over hoe het tot nu toe gaat, weinig last van kwaaltjes! Uitgerekende datum is 30/12/2019.

5 jaar geleden

Goedenavond! Tof dat ik deze app kon vinden, ik gluur altijd via de website naar mijn aantal weken zwanger, want ik ben voor de eerste keer zwanger en al meteen 18 weken vandaag. Ik ben 24, en gelukkig wees bloedonderzoek al uit dat het een uiterst gezonde baby is, een kleine princes is onderweg ! Ik ben nog geen enkele keer misselijk geweest of heb moeten overgeven, vrij uniek hoor ik vaker. Vind het zelf heel spannend allemaal en ben uitgerekend op 30/12/2019! Hier is een echo foto van 01/07/2019 te zien, heel bijzonder om mee te maken.

5 jaar geleden

Hallo! Ik ben Kelly en woon samen met Jeroen bij Nijmegen. Ik ben 25 en Ben 29-12 uitgerekend dus word nog spannend in december leuk dat jullie allemaal in het zelfde schuitje zitten! Dit word ons eerste kindje en het word een meisje! Verder is de zwangerschap tot nu toe best zwaar geweest voor mij aangezien ik weken lang heb overgegeven maar inmiddels 6 kilo lichter en 18 weken zwanger geweest gaat het beter! Alleen nog steeds erg moe en het weer zit natuurlijk ook niet echt heel erg mee.. ik kan niet wachten tot het december is 😍

5 jaar geleden

Reactie op kelly1994

Hallo! Ik ben Kelly en woon samen met Jeroen bij Nijmegen. Ik ben 25 en Ben ...
Super spannend! Hier ook van de eerste zwanger! Hopelijk gaat het voor jou vanaf nu wat gemoedelijker de rest van je zwangerschap!

5 jaar geleden

Hi dames! Mijn naam is Jorinda. Ik ben 10 jaar samen met Nathan waarvan 3 jaar getrouwd. Op dit moment 24 weken zwanger van ons eerste kindje. Ons kleine meisje 😊 Uitgerekende datum is 2 december.

5 jaar geleden

Hallo dames !🥰 Naam: Debbie Geboren op: 20 Juni 1992 Getrouwd met de liefde van mijn leven❤️ Samen een mooie dochter van 20 maanden Haar naam is Liv 💗 zij werd verwacht op 30 November 2017 en kwam op 20 November 2017 Nu zijn wij in blijde verwachting van ons 2e kindje ditmaal een Jonge 💙 hij word verwacht op 30 December 2019 en stiekem hopen wij dat hij met als zijn grote zus 10 dagen eerder komt hihi maar het belangrijkste is dat hij gezond op de wereld mag komen 🥰 Xx

5 jaar geleden

Reactie op kelly1994

Hallo! Ik ben Kelly en woon samen met Jeroen bij Nijmegen. Ik ben 25 en Ben ...
Hey Kelly Gefeliciteerd met jullie eerste mooie zwangerschap. Jou bericht sprak mij aan gezien jij een dag eerder uitgerekend bent dan mij en ik ook ik de buurt van Nijmegen woon.. Oosterhout Xx

5 jaar geleden

Reactie op Debrose

Hee allemaal. Ik ben Deb. 28 jaar oud en uitgerekend op 28 December. Toen ...
Je bent een sterke vrouw En geloof me dit kindje Gaat je pas echt laten voelen wat liefde is❤️ Ik zelf in verwachting van 2e 💙 en hebben al een dochter van 1,5💗. 30 december uitgerekend Wij wonen In Oosterhout gld Xx

5 jaar geleden

Reactie op LivJax

Hallo dames !🥰 Naam: Debbie Geboren op: 20 Juni 1992 Getrouwd met de lief ...
Hee, Wat leuk, eerst een meisje nu een jongen. Spannend, hij kan natuurlijk ook nog begin volgend jaar geboren worden. Het leeftijdsverschil is ook niet zo groot. Kunnen ze samen spelen. Bedankt voor je reactie op mijn bericht. Ik voel mijn kleine meid nu sinds een weekje echt goed bewegen. Super bijzonder. Haar vader doet helaas heel vervelend sinds anderhalve maand. Politie erbij, advocaat erbij, bedreigingen enz. Ik hoop dat ik gauw wat meer rust heb. Geniet nog van je zwangerschap! 💙

5 jaar geleden

Hallo dames, Ik ben Marlein, 27 jaar. Ben 10 jaar samen met mijn man en in verwachting van ons eerste kindje. We krijgen een meisje 💕 en ik ben 17 december uitgerekend. We zijn er super blij mee maar de zwangerschap valt iets tegen. Ik zit al een paar weekjes thuis en met dit vooruitzicht komt er waarschijnlijk weinig verandering in. Ik heb veel last van kwaaltjes, vermoeidheid, harde buiken/pijn, hartkloppingen en mag weinig van de verloskundige.. dat het maar gauw december is en we de kleine lekker bij ons hebben!

5 jaar geleden

Hallo Ik ben tanya, 6 jaar samen en bijna 2 jaar getrouwd met mijn fantastische vrouw. Ik ben 29 kaar en 24 weken zwanger van ons 1e kindje. Kan niet wachten om ons meisje te kunnen zien! 17-12 uitgerekend.

5 jaar geleden

Ola ladies! Ik ben Elena en ben 25 jaar. Ik ben inmiddels 5 jaar samen met mijn vriend. Nadat ik op mijn 22e een miskraam heb gehad ben ik nu 23 + 2 weken zwanger van een jongetje! Het is ons eerste kindje en ik kan niet wachten tot hij er is. Ik ben uitgerekend (zoals het er nu voorstaat) op 22 december! Mochten jullie het leuk vinden kunnen jullie mij altijd een berichtje sturen op mijn oude instagram: eleenx2

5 jaar geleden

Hoi dames! Mijn naam is Pauline en ik ben nu 27 zwanger van ons eerste zoontje ❤️. Alles gaat hartstikke goed en we zijn nu druk bezig met zijn kamertje en spulletjes kopen. Het lijkt me leuk om in contact te komen met andere mama’s to be om ervaringen te delen of gewoon te kletsen 😃. Soms begrijpen andere zwangere dames je net even wat beter als je het hebt over hormonen en kwaaltjes haha. Liefs Pauline

4 jaar geleden

Hee Dames, Mijn naam is Steffie, 23 jaar en momenteel 32 weken zwanger van ons eerste kindje. Op 1-12-2019 verwachten wij onze dochter 💗

4 jaar geleden

Hoi dames, Ik ben Imke 31 jaar en zwanger van ons tweede kindje. Mijn partner en ik zijn al 15 jaar samen en hebben in 2016 onze eerste zoon gekregen die nu alweer een flinke peuter van over de 3 jaar is. Ik ben 6 december uitgerekend van onze dochter. Deze zwangerschap is een stuk pittiger dan de eerste. Meer kwaaltjes en pijntjes en meer last van bekken en vermoeidheid mede door al een peuter van 3;).

4 jaar geleden

Hallo allemaal Ik ben Pam Na vele zwangerschappen, mogen wij onze 3de zoon verwelkomen rond de 16de van december. Deze zwangerschap is toch een stuk pittiger dan de vorige 2.

4 jaar geleden

Hello mommies (to be), Mijn naam is Marjolein, 32 jaar en momenteel 30 weken zwanger van onze eerste ukkepuk; een meisje! Zelf ken ik mijn biologische ouders niet, dus dit was dan ook een hele grote wens, maar ook die van mijn vriend die uit een groot gezin komt en wel zijn ouders kent. Ben heel benieuwd hoe het is om een genetische band te hebben. De zwangerschap gaat tot op heden goed, hopelijk blijft dat zo! Wens iedereen hetzelfde toe, gefeliciteerd en succes!