1320 Reacties
4 jaar geleden
Reactie op jol1tje
Nog even er goed tegenaan en dan zijn jullie twee trotse mama鈥檚 van een kle ...
Zo ontzettend klaar voor en tegelijkertijd voelt het nog zo onwerkelijk dat de baby er straks echt is. In maart is het drie jaar geleden dat we ons aanmelden voor het traject, zo lang verwacht en nu bijna daar 馃挄馃挄馃挄
Watch out drie dubbel emotioneel door hormonen en slaapgebrek. Maar dit besef geeft happy tears.
4 jaar geleden
Reactie op Suusk88
Hier ook even een update. Ivm de bekkenpijn en het daardoor amper tot niet ...
Ah hier precies hetzelfde! Ook themazepam gekregen maar maakt geen verschil dus ben er maar mee gestopt. Ook worden wij morgen ingeleid! Heb al 2cm ontsluiting dus dat is gunstig.
Heel veel succes morgen馃グ
4 jaar geleden
Reactie op Suusk88
Jaaa dubbele buddies dus! Nog heeeeeel even en de slapeloze nachten zijn "f ...
Ja het voelt zo gek dat je morgen eventueel je kleine gaat ontmoeten! Waar je al die maanden naar uitkijkt is dan echt zo ver. Ben totaal niet zenuwachtig maar wel heel benieuwd. En jij?
Heb gisteravond m鈥檔 slijmprop verloren dus hoop dat het morgen allemaal genoeg is om meteen de vliezen te breken. Weet jij al of je ontsluiting hebt?
Liefs馃挄
4 jaar geleden
Ik heb vannacht echt wel 1000x heen en weer gedraaid. Mijn buik voelt kramperig en strak maar niet heel pijnlijk. Ook niet toenemend en afnemend zoals met beschrijft bij een wee. Misschien wil ik te graag dat het wat betekent 馃槄 Zo lastig, ik herken mijn eigen lichaamssignalen niet echt.
4 jaar geleden
Ik heb vannacht echt wel 1000x heen en weer gedraaid. Mijn buik voelt kramp ...
Je lichaam bereid zich mss wel voor...
Volgens mij heeft iedereen wel op het einde... 馃槀 Ik slaap ook aleen tijdje slecht...
Meer Hazen slaapjes... Het plafond al vaak uren bekeken...
Begint wel wat op te breken eerlijk gezegd...
Ik kan ook tussen door overdag niet altijd m'n rust nemen ivm onze prachtige zoon van bijna 3 die in de middag niet altijd lukt meer om te slapen... 馃槣
4 jaar geleden
Reactie op Marjolein84
Je lichaam bereid zich mss wel voor...
Volgens mij heeft iedereen wel op he ...
Echt moeilijk vind ik het, kan net zo goed gewoon last van mijn darmen zijn 馃槀 Slapen gaat al hele tijd slecht vanwege mijn maag, maar dit was wel vreemd met dat kramperige gevoel de hele tijd.
4 jaar geleden
Gisteravond controle gehad.. Helaas is meneertje toch een beetje eigenwijs! Hij ligt in het bekken maar zodra ze het checkt en voelt schiet hij terug naar boven 馃槗
Nu ben ik aan het wachten op een telefoontje aangezien ze me doorsturen naar het ziekenhuis voor een extra echo.. Kijken of ze een reden kunnen vinden waarom hij niet wil indalen.. morgen 39 weken.. Ik begin toch wel een beetje nerveus te worden door dit nieuws 馃檲
4 jaar geleden
Reactie op Suusk88
Wat fijn dat ze je gaan helpen! Heel veel succes 馃崁馃槡
4 jaar geleden
Ik heb vannacht echt wel 1000x heen en weer gedraaid. Mijn buik voelt kramp ...
Herkenbaar! Loop ook al 10 dagen met diezelfde symptomen. Gister avond dacht k even hey het word heftiger maar gewoon in slaap gevallen, 40x wezen plassen maar niks doorgezet 馃槚馃榿
4 jaar geleden
Reactie op mamavanFemm
Herkenbaar! Loop ook al 10 dagen met diezelfde symptomen. Gister avond dach ...
Nooooo balen, dus kan gewoon nog 10 dagen duren 馃槺
4 jaar geleden
Reactie op Suusk88
Ah wat fijn dat ze gaan helpen! Nog een nachtje met die ellendige bekkenpijn. Wie weet begint het alsnog vanzelf. Maar die kleine heb je gewoon vast straks 馃挆
4 jaar geleden
Reactie op Suusk88
馃挄
Jaaa ik hoop het nog steeds want de voorwee毛n zijn wel al 2,5 week aanw ...
Precies, positief denken.
Ik had ook al zo lang harde buiken, dus heb ook gedacht; dit helpt vast mee met de bevalling. En het ging ook redelijk vlot.
4 jaar geleden
Reactie op Suusk88
Zo ontzettend klaar voor en tegelijkertijd voelt het nog zo onwerkelijk dat ...
Wat fijn dat er wat duidelijkheid en een eind aan zit 馃槈 Hoe voelt het 'afwachten' nu? 馃槉 Je gaat er inderdaad zoooo veel voor terugkrijgen, en ik hoop voor je dat je lichaam zo goed mogelijk weer herstelt! 馃挭馃挭