1320 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op saraya

Wij zijn daarnet om 19u29 trotse ouders geworden van kleine Milan. 鉂わ笍馃槝馃槏
Aawh. Gefeliciteerd met jullie mannetje. Nu lekker samen genieten馃槝馃槝馃槝

4 jaar geleden

Reactie op Madelief de Vos

Net in het ziekenhuis. Na een flinke wee毛nstorm, blijkt dat ik nog maar 1 c ...
Hopelijk kun jeje rust vinden tussen de wee毛n door... En denk maar zo als het echt niet meer te doen is dan ben je zo weer in het ziekenhuis Maak je vooral niet te druk of zenuwachtig Laat het gewoon gebeuren kun je toch geen controle over hebben...

4 jaar geleden

Reactie op saraya

Wij zijn daarnet om 19u29 trotse ouders geworden van kleine Milan. 鉂わ笍馃槝馃槏
Van harte gefeliciteerd! Mooi mannetje, lekker gaan genieten

4 jaar geleden

Wat leuk om alle ontwikkelingen van iedereen zo 'live' te volgen, 馃馃 spannend allemaal! Begin bijna een beetje jaloers te worden 馃檲馃檲 ben er mentaal zoooo klaar mee, maarja, denk dat ik toch echt van uit moet gaan dat het 41+ weken gaat worden 馃槄

4 jaar geleden

Reactie op Sanonino

Wat leuk om alle ontwikkelingen van iedereen zo 'live' te volgen, 馃馃 span ...
Ik begrijp je helemaal 馃槵馃き jaloers op iedereen en zn moeder die voor de uitgerekende datum bevalt. Hier is het einde in zicht, we geven het nog 茅茅n dag voor een spontane bevalling. Maar tot nu toe is het weer rustig 馃樁 Succes meis. Je kan het 馃槝馃槝

4 jaar geleden

Mijn meisje is gisteren geboren Jazzlyn Sarah

4 jaar geleden

Reactie op Suusk88

Ik begrijp je helemaal 馃槵馃き jaloers op iedereen en zn moeder die voor de ui ...
Ohhh zo ontzettend spannend! Maar lijkt me ook heel fijn voor je dat er een eind in zicht is aan alle ongemakken! Zal voor je duimen dat je lekker thuis (ook in bad?) kan blijven! 馃馃馃挭馃挭

4 jaar geleden

Net weer in ziekenhuis geweest. De kleine zijn hartslag was aan de hoge kant maar weer twijfel geval ze willen het een week rekken. Vliezen waarschijnlijk wel stukje gebroken maja alles is twijfelachtig. Nu weer vrijdag terug voor ctg van 30 min en inwendig onderzoek. Zelf ben uitgeput ook omdat er wel al vanalles aan de gang is en de voor wee毛n erger lijken te worden maar neemt ook weer af. Voel hem ook niet meer regelmatig maargoed ze vinden het nog niet nodig in te grijpen.. Baal er best wel van omdat we erg onzeker worden .. Maja weer afwachten..

4 jaar geleden

Reactie op samanthaa19

Net weer in ziekenhuis geweest. De kleine zijn hartslag was aan de hoge kan ...
Ah dit is niet fijn.. ik heb er deze week ook veel lange twijfelachtige ctg's op zitten. Iedere keer niet slecht genoeg maar ook niet goed en dat zit je dan toch niet lekker h猫? Maar vertrouw erop dat zij echt geen risico nemen. En bij twijfel ALTIJD bellen, niet wachten tot vrijdag. Dat de voorwee毛n maar snel door mogen zetten 馃槝

4 jaar geleden

Reactie op Suusk88

Ah dit is niet fijn.. ik heb er deze week ook veel lange twijfelachtige ctg ...
Heb nu ook 2x een nare gynecoloog gehad .. Maar voelt wel alsof ze risco nemen.. Ben zo bang dat ze me tot 40 weken door laten lopen ... Lichamelijk ben op door 4 weken niet tot nauwelijks slapen. Maar inderdaad hopen dat doorzet.. Veel onzekerheid op monent haha lastig om te zetten.

4 jaar geleden

Reactie op Wicca

Mooi meisje. Gefeliciteerd 馃挅

4 jaar geleden

Reactie op Wicca

Mooi! Gefeliciteerd 馃

4 jaar geleden

Reactie op samanthaa19

Heb nu ook 2x een nare gynecoloog gehad .. Maar voelt wel alsof ze risco ne ...
Ik weet er alles van. Niet slapen is vreselijk. Heb je al temazepam of opname met pethidine mogen proberen? Bij mij hielp het helaas niet maar het is absoluut het proberen waard!

4 jaar geleden

Reactie op Wicca

Gefeliciteerd 馃グ

4 jaar geleden

Reactie op Suusk88

Ik weet er alles van. Niet slapen is vreselijk. Heb je al temazepam of opna ...
Doet niet wat moet doen helaas..

4 jaar geleden

Reactie op Wicca

Van harte gefeliciteerd

4 jaar geleden

Reactie op Wicca

Gefeliciteerd!! 馃帀鉂わ笍

4 jaar geleden

Reactie op Wicca

Ahhh wat een schatje. Gefeliciteerd!!

4 jaar geleden

Gefeliciteerd! Ben echt jaloers hoor! De hele dag maar een soort menstruatiegevoel in mn buik. Hoe lang hebben jullie hiermee gelopen? Ik merk dat ik echt beetje sloom en lusteloos ben (slecht slapen en kramperige buik). Vannacht plotseling mega veel maagzuur (ondanks de omeprazol) en overgegeven. Schrok wakker van een slokdarm in de fik badend in het zweet..... 馃槺馃槰

4 jaar geleden

Gefeliciteerd! Ben echt jaloers hoor! De hele dag maar een soort menstruati ...
Ik heb nu ook al twee dagen van die menstruatie krampen en rugpijn, en voel me ook niet echt chill.. beetje hoofdpijn, beetje misselijk.. hoop dat het de voortekenen zijn en dat ze snel komt :-) Voor alle kersverse moeders, van harte gefeliciteerd!