1320 Reacties
4 jaar geleden
Ongelofelijk dat je lichaam je zo moe kan maken voor een bevalling. Alweer ...
Ik ben ook zo moe de afgelopen dagen. Slaap weer zo slecht. De hele zwangerschap heb k amper ergens last van gehad en nu wordt het ineens zwaar, vlak voor de bevalling. En chagrijnig 馃槼 geen idee waarom maar k heb nergens meer zin in. Maar goed, we wachten rustig af 馃檲
4 jaar geleden
Reactie op M77Bilbao
Hebben jullie ook stekken (rond de vagina) gehad? Baby is al 1 week ingedaa ...
Ik heb daar ook (pijnlijke) steken sinds paar dagen. Alleen tijdens het lopen, omdraaien in bed en als ik mijn broek en sokken aantrek. Zolang ik zit voel k niks. K moet straks naar de vk dus k ga wel even vragen wat het is. Zal wel met indalen te maken hebben
4 jaar geleden
Reactie op Suusk88
Hier nog steeds 4cm en geen goede wee毛n. Morgen alsnog inleiden mits daar p ...
Wat vervelend dat het niet doorzet :(. En echt raar dat er geen plek is in het zh. Steeds die onzekerheid helpt ook niet :(. K hoop voor je dat de wee毛n snel doorzetten of dat er vandaag ruimte is voor inleiden. Hou vol, voor je het weet heb je je kleine in je armen
4 jaar geleden
Reactie op MissPL
Ik heb daar ook (pijnlijke) steken sinds paar dagen. Alleen tijdens het lop ...
Zeiden ze bij mij wel soms door hoe de kleine ligt kan dat natuurlijk druk geven op de onderkant..
En met indalen verneem je het ook wel..
Zakt ook wel weer af...
4 jaar geleden
Reactie op Marjolein84
Nou ik gun het je ik ben eigenlijks al onderweg vanaf 32 wk onzekerheid...
...
Ik heb afgelopen zondag heel nat bed gehad en liep langs me benen.. Het was naar mijn idee en verloskundige vliezen die gebroken zijn. Dus ze zitten erg op hey vruchtwater te hameren in ziekenhuis maar kunnen nieg met zekerheid zeggen dat ze gebroken zijn. Dus krijg elke keer een ctg en dan inwendig kijken ze naar vruchtwater . Maar de kleine is veel minder bewegelijk gisteren was zijn hartslag redelijk hoog en me wee毛n zetten niet echt door.. Ik slaap al 5 a 6 weken nauwelijks.. Ik ben er echt klaar mee en maakt me zo onzeker morgen weer ctg en inwendig onderzoek maja zal wel niks uitkomen.
Hoe is het bij jou nu?
4 jaar geleden
Reactie op M77Bilbao
Hebben jullie ook stekken (rond de vagina) gehad? Baby is al 1 week ingedaa ...
Erg herkenbaar.. Zet ook niet echt door bij mij.. En inderdaad ook steken rondom bekken en vagina..
4 jaar geleden
Reactie op samanthaa19
Ik heb afgelopen zondag heel nat bed gehad en liep langs me benen.. Het was ...
Speak net de verloskundige en ik moet vanmiddag ook even de ctg weer en echo(niet inwendig) of nu wel geen idee
Omdat de beweging toch wel anders is de laatste dagen...
Vruchtwater was zondag verder prima en ik heb ook niks verloren nog...
Dus een hoop onzekerheid telkens
Morgen verlos om evt te strippen mocht dit al kunnen dat bekijken ze morgen...
4 jaar geleden
Reactie op Marjolein84
De grenzen zijn gister al aardig duidelijk geworden bij de verlos...
Dus ik ...
Soms vraag me dat af in hoeverre mogen wij zelf ons grens aangeven... En den knoop doorhakken..
4 jaar geleden
Reactie op Marjolein84
Speak net de verloskundige en ik moet vanmiddag ook even de ctg weer en ech ...
Heb je zelf om strippen gevraagd?? Hoeveel weken ben je nu?? Hoop dat er misschien vanmiddag al war uit komt
4 jaar geleden
Reactie op Suusk88
Er is plek, er is plek, er is plek! Rijden nu naar het ziekenhuis. Let our ...
Fijn dat er plek is. Heel veel succes!
4 jaar geleden
Reactie op Suusk88
Goodluck!!!
4 jaar geleden
Reactie op Randi
Ik wordt vanmiddag voor de 2de keer gestript 馃
Dus ook hopen dat er wat g ...
Ohhh ik hoop heel erg met je mee! Ik ben de afgelopen twee dagen 3 keer gestript bij 4cm. Veel kramp en lichte wee毛n maar het zet niet door. Hoop dat het straks bij jou wel het laatste zetje geeft. Heel veel succes 馃槝馃槝
4 jaar geleden
Reactie op samanthaa19
Heb je zelf om strippen gevraagd?? Hoeveel weken ben je nu?? Hoop dat er mi ...
Van de week met de verloskundige over gesproken en voor volgende week al wel een afspraak voor gepland...
Je kunt er altijd naar vragen dan kunnen ze met inwendig onderzoek bepalen of dit dan al wel mogelijk is...
Zelf ben ik natuurlijk al bijna 40wk dus dan zullen ze dat sneller doen...
Ik denk dat jij zeker wel aan kunt geven wat je grens is en dat jij je mss al wat uitgeput voelt en ook zo van dat de bevalling ook nog natuurlijk der aan komt en je daar nog wel de kracht voor moet hebben!!
4 jaar geleden
Reactie op Suusk88
Succes!!