1320 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op Amber.natascha

Hier 38+1 al 2 weken voor weeën... En vanmorgen vliezen gebroken. Net is ...
Ohh wat spannend!! 🤗🤗 Heel veel succes en zet 'm op! 😊

4 jaar geleden

Vandaag 36 weken. Loop al een paar weken met harde buiken. Vanmorgen erg last van mn heupen/billen. Mn dochter van bijna 3 is de laatste 2 dagen erg onrustig. Vanavond slaapt ze bij opa en oma. Kunnen wij naar een verjaardag en morgen uit slapen als het lukt. Ik lig niet heel lekker meer. Het mag van mij nog wel een week blijven zitten, en dan hopen dat het thuis bevallen lukt.

4 jaar geleden

Wat leuk om te lezen! Ik ben nu 38+6 en Mijn kleine man is ook al goed ingedaald. Gepaard met indalingsweeen en al. Nu sinds deze week af en toe krampen dus ik hoop dat dat een teken is dat hij er bijna klaar voor is! Hij is namelijk aan te grote kant! En wil hem natuurlijk gewoon erg graag ontmoeten! Ik heb nog helemaal geen slijmprop gezien, kan het zijn dat je die niet verliest? Xx

4 jaar geleden

Ik zit nu op 35 weken en onze babygirl is al ingedaald. Ik heb af en toe last van harde buiken en kramp. Zo benieuwd wanneer ze er klaar voor is om door papa en mama geknuffeld te worden🥰. We kunnen niet wachten 🤗

4 jaar geleden

Reactie op LauraR

Wat leuk om te lezen wat iedereen al voelt! Ik ben nu 36.2 weken zwanger. O ...
Ik precies het zelfde, 36+2 nu. Ook wel last gehad van de indalingsweeen en af en toe krampen. Vanaf 37 weken mag het indd wel gebeuren hihi.

4 jaar geleden

Reactie op Sylvia2019

Morgen 35 weken. Sinds een dag of twee last van indalingsweeën, soort menst ...
@sylvia2019 Hier precies het zelfde. Hoofd al wel naar beneden nog niet vast. Bij jou ook nog niet?

4 jaar geleden

Reactie op Amber.natascha

Hier 38+1 al 2 weken voor weeën... En vanmorgen vliezen gebroken. Net is ...
Spannend!! Succes🤗

4 jaar geleden

Reactie op Mbos

@sylvia2019 Hier precies het zelfde. Hoofd al wel naar beneden nog niet va ...
Nee dat nog niet maar het zit al wel lekker laag. Vrijdag de 36 weken controle, ligging echo etc. 👌🏼

4 jaar geleden

Vandaag 35 weken zwanger. Mijn meisje ligt nog in stuit. Aangezien ik toch al een keizersnede krijg met 39+2, wordt er ook geen draaipoging gedaan.

4 jaar geleden

Hier ook de kleine man al in startpositie. 1.5 week geleden rugpijn, misselijk, kotsen buikpijn, enz enz en de dag erna merk ik eej m'n buik hangt stuk lager. Dus netjes ingedaald. Ben morgen 37 weken zwanger. Gister laatste controle frauenarzt geweest en maandag bellen voor aanmelding in het ziekenhuis. Dan maken ze mijn dossier aan en bespreken we onze "wensen". Verder doe ik nog lekker mijn ding terwijl mensen in mijn omgeving zeggen blijf toch lekker thuis doe rustig aan. Uhmm ja en dan thuis als een kip m'n ei uitbroeden terwijl het ook nog weken kan duren. Nee ben niet gek. Dan doe ik liever boodschappen en een lekker wandelingetje en savonds nog even uit eten gaan zolang dat allemaal nog kan.

4 jaar geleden

Hier ook de kleine man al in startpositie. 1.5 week geleden rugpijn, missel ...
😂🤞🏼

4 jaar geleden

Vandaag 37 weken en heb de afgelopen dagen en vanochtend oefenweeën gehad denk ik. Elke keer vraag ik me af of het al gaat beginnen. Hij is ook al ingedaald, ook met de nodige indalingsweeën. Ik heb nog nooit zo uitgekeken naar pijn. 🤣 We kunnen in ieder geval niet wachten!

4 jaar geleden

Spannend allemaal zeg! En ook al heb je nog geen voortekenen kunnen ze ook zomaar ineens komen! Onze dochter lag vanaf week 34 volledig ingedaald. Ik had mijn slijmprop nog en verder helemaal geen voortekenen. Alleen harde buiken vanaf week 28. En bij 37+6 braken mijn vliezen en daarna kwamen de weeën gelijk op gang! Hoop dat jullie kleintjes zich ook allemaal snel melden!

4 jaar geleden

Morgen 38 weken en savonds in bed soms lang harde buiken, en andere soort krampen , kan ze slecht timen maar zijn nog erg onregelmatig. Ze ligt al vanaf 33 weken ingedaald maar zie aan mn buik dat die wel meer gezakt is. Maagzuur en bekken is elke dag weer een feest. Afwachten afwachten afwachten 😁💞

4 jaar geleden

Super leuk om iedereen zijn reacties te lezen hihi! Ik ben vandaag 38+3. Kleine man ligt wel tegen het bekken aan maar nog niet volledig ingedaald.. als de vliezen zouden breken moet ik ook meteen bellen. Verder af en toe alleen harde buiken en wat krampjes maar helaas verder nog geen "symptomen" hahaha! We wachten (on)geduldig af 😂

4 jaar geleden

Het is inderdaad erg fijn om te lezen dat iedereen zo ongeduldig is! Haha Ik zit al zijn kleertjes op nieuw te vouwen en zijn kastje op nieuw in te delen. Elke keer als ik zijn kamertje in stap maakt me hart een sprongetje! ❤💙

4 jaar geleden

Spannend allemaal zeg! En ook al heb je nog geen voortekenen kunnen ze ook ...
Zo chill! Ik zou dat heel goed kunnen gebruiken nu anders wordt het deze week inleiden en dat zou wel echt een dikke tegenvaller zijn. 🤞

4 jaar geleden

Reactie op Suusk88

Zo chill! Ik zou dat heel goed kunnen gebruiken nu anders wordt het deze we ...
Ik lag lekker een kerstfilms op de bank te kijken toen mijn vliezen braken. 😅 Ik hoop voor je dat het vanzelf op gang komt. Waarom moeten ze inleiden als ik vragen mag ?

4 jaar geleden

Ik ben nu 37+5 buiten menstruatie krampen weinig actie 😞 kan echt niet wachten om de baby boy te ontmoeten en ben zo benieuwd wanneer die komt! Het is de eerste, dus we wachten maar verder af!

4 jaar geleden

Ik lag lekker een kerstfilms op de bank te kijken toen mijn vliezen braken. ...
Aan de kerstfilms kijken zal het niet liggen. Die ben ik al aan het bingen. Ik slaap sinds 28 weken bijna niet meer door bekkeninstabiliteit. Ik kan niet door de pijn heen slapen. Toen maar een half uur per 24u. Temazepam voor thuis gekregen maar dat hielp niet. Daarna paar weken weer gebroken 4uur verspreid over de dag en daarmee kon ik het net redden. Nu sinds 1,5 week gebroken kwartiertjes aan slaap. Ben helemaal kapot. De verloskundige maakte zich zorgen over mij dus vannacht nacht in het ziekenhuis met sedatie (zware slaapmedicatie) en zelfs daar ben ik niet van in slaap gevallen. Ik heb er nog nooit van mijn leven zo slecht uit gezien, een schim van mezelf. Maandag verder plan bespreken maar lijkt dat inleiden de enige overgebleven optie is. Dus tot dan tegen beter weten in, hopen dat die voorweeën tijdens een kerstfilm eindelijk een keer door zetten en het ons allemaal bespaart kan blijven.