1320 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op Suusk88

Sinds 18.21 zijn wij trotse mamas van Lexi. 3330 gram en 50cm en ze doet he ...
Wat fijn!! Gefeliciteerd!! Geniet met elkaar van jullie mooie wonder馃挆馃挆 Maak mooie herinneringen 馃挆馃挆馃崁

4 jaar geleden

Reactie op danielledh

Vliezen zijn gebroken sinds gisteren middag 15 uur. Helaas blijven de wee毛n ...
Wat spannend!! Hopen dat de kleine wel snel wilt komen!! 馃馃徏馃馃徏馃崁

4 jaar geleden

Ik voel een continue druk naar onderen en vandaag ben ik misselijk. Op school zeiden ze dat mijn gezicht enorm 'getrokken' staat dus dat de bevalling niet lang meer op zich zou wachten. Iemand ervaring hierin?

4 jaar geleden

Reactie op JessicaVS

Ik voel een continue druk naar onderen en vandaag ben ik misselijk. Op scho ...
Hoe ver ben je juist?

4 jaar geleden

Reactie op Jesterke

Hoe ver ben je juist?
Zondag 38 weken voor de 3de spruit maar ik herken weinig tekenen van bij de vorige bevallingen dusja daarom mijn vraag..

4 jaar geleden

Reactie op JessicaVS

Zondag 38 weken voor de 3de spruit maar ik herken weinig tekenen van bij de ...
Ik ook zwanger van men 3de 馃檲 wel al 8j geleden hehe. Vandaag zei ook iemand tegen me dat men gezicht anders is en ben nog maar 36w!

4 jaar geleden

Vannacht een nachtje in ziekenhuis om even goed te slapen. Veel wakkeer geweest maar goed gerust. Donderdagavond word ik ingeleid.. Ben ergens zo blij dat er eindelijk geluisterd wordt geeft een bepaalde rust voor mezelf en me man. Wel gek idee dat volgende week het mannetje eraan komt. Hoe kan ik me goed voorbereiden?

4 jaar geleden

Reactie op samanthaa19

Vannacht een nachtje in ziekenhuis om even goed te slapen. Veel wakkeer gew ...
Enige wat ik kan zeggen is; laat alles over je heen komen en heb niet teveel verwachtingen over het inleiden. Het kan heel snel gaan of een paar dagen duren. Gewoon van moment tot moment leven en proberen de nacht voor het inleiden goed te slapen (evt met medicatie). Dan heb je alle energie voor de bevalling! Succes alvast馃崁

4 jaar geleden

Misschien geen vraag voor hier maar hoe zit dat net het verlof voor mannen. Want we moeten naar ziekenhuis maar kost dit zijn eigen dagen of kan hij gebruik maken van zorgverlof of iets dergelijks?

4 jaar geleden

Reactie op samanthaa19

Misschien geen vraag voor hier maar hoe zit dat net het verlof voor mannen. ...
Iedere ouder heeft recht op ouderschapsverlof. Dit zijn onbetaalde dagen die je kunt opnemen voor de zorgen voor je kind. Weet niet of dit ook al opgenomen kan worden voor je bevalling. Je man kan dit het beste even checken met de HR van zijn werk

4 jaar geleden

Reactie op samanthaa19

Misschien geen vraag voor hier maar hoe zit dat net het verlof voor mannen. ...
https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/calamiteitenverlof/vraag-en-antwoord/calamiteitenverlof-opnemen

4 jaar geleden

Wij zijn gisteravond trotse mamma's geworden van ons meisje ROX馃槏 Gistermiddag gestript (1e x) en vrij snel m'n wee毛n.. Ontsluiting ging ook super hard! Alleen helaas moest ik een keizersnede ondergaan omdat ze een sterrenkijker bleek te zijn.. Ik kon der dus met geen mogelijkheid op de natuurlijke manier uit krijgen... Erg heftig geweest en totaal niet op gerekend!! Ze maakt het verder erg goed!!! Nu herstellen van m'n keizersnede... 馃樁 Maar boven al genieten van onze prachtige dochter ROX鉂わ笍

4 jaar geleden

Reactie op Marjolein84

Wij zijn gisteravond trotse mamma's geworden van ons meisje ROX馃槏 Gistermid ...
Van harte gefeliciteerd 馃挄

4 jaar geleden

Reactie op Marjolein84

Gefeliciteerd kersverse mama's 馃巰

4 jaar geleden

Reactie op Marjolein84

Van harte gefeliciteerd nu lekker genieten 馃グ

4 jaar geleden

Reactie op Marjolein84

Gefeliciteerd!!馃槏

4 jaar geleden

Reactie op Marjolein84

Gefeliciteerd! 馃挐

4 jaar geleden

Gisteravond eindelijk wee-achtige krampen die ook erger leken te worden. Ongeveer 3 in een half uur. Ik ben maar gaan slapen, het ging zo langzaam. Word ik vanochtend wakker, is het weg! 馃ズ Ik word hier zo moe van, elke keer denk ik dat het eindelijk is begonnen.

4 jaar geleden

Reactie op Annika

Gisteravond eindelijk wee-achtige krampen die ook erger leken te worden. On ...
Heel herkenbaar! Je zit in deze fase gewoon te wachten op regelmatige pijn/wee毛n en bent teleurgesteld als het niet doorzet... klinkt best raar 馃槄 maar af en toe pijn/wee毛n breekt je gewoon op en put je uit!

4 jaar geleden

Reactie op Marjolein84

Gefeliciteerd met jullie dochter 馃槂馃挄