1320 Reacties
4 jaar geleden
Reactie op Suusk88
Sinds 18.21 zijn wij trotse mamas van Lexi. 3330 gram en 50cm en ze doet he ...
Wat fijn!! Gefeliciteerd!! Geniet met elkaar van jullie mooie wonder馃挆馃挆 Maak mooie herinneringen 馃挆馃挆馃崁
4 jaar geleden
Reactie op danielledh
Vliezen zijn gebroken sinds gisteren middag 15 uur. Helaas blijven de wee毛n ...
Wat spannend!! Hopen dat de kleine wel snel wilt komen!! 馃馃徏馃馃徏馃崁
4 jaar geleden
Vannacht een nachtje in ziekenhuis om even goed te slapen. Veel wakkeer geweest maar goed gerust. Donderdagavond word ik ingeleid.. Ben ergens zo blij dat er eindelijk geluisterd wordt geeft een bepaalde rust voor mezelf en me man. Wel gek idee dat volgende week het mannetje eraan komt. Hoe kan ik me goed voorbereiden?
4 jaar geleden
Reactie op samanthaa19
Vannacht een nachtje in ziekenhuis om even goed te slapen. Veel wakkeer gew ...
Enige wat ik kan zeggen is; laat alles over je heen komen en heb niet teveel verwachtingen over het inleiden. Het kan heel snel gaan of een paar dagen duren. Gewoon van moment tot moment leven en proberen de nacht voor het inleiden goed te slapen (evt met medicatie). Dan heb je alle energie voor de bevalling!
Succes alvast馃崁
4 jaar geleden
Misschien geen vraag voor hier maar hoe zit dat net het verlof voor mannen. Want we moeten naar ziekenhuis maar kost dit zijn eigen dagen of kan hij gebruik maken van zorgverlof of iets dergelijks?
4 jaar geleden
Reactie op samanthaa19
Misschien geen vraag voor hier maar hoe zit dat net het verlof voor mannen. ...
Iedere ouder heeft recht op ouderschapsverlof. Dit zijn onbetaalde dagen die je kunt opnemen voor de zorgen voor je kind. Weet niet of dit ook al opgenomen kan worden voor je bevalling. Je man kan dit het beste even checken met de HR van zijn werk
4 jaar geleden
Wij zijn gisteravond trotse mamma's geworden van ons meisje ROX馃槏
Gistermiddag gestript (1e x) en vrij snel m'n wee毛n.. Ontsluiting ging ook super hard!
Alleen helaas moest ik een keizersnede ondergaan omdat ze een sterrenkijker bleek te zijn..
Ik kon der dus met geen mogelijkheid op de natuurlijke manier uit krijgen...
Erg heftig geweest en totaal niet op gerekend!!
Ze maakt het verder erg goed!!!
Nu herstellen van m'n keizersnede... 馃樁
Maar boven al genieten van onze prachtige dochter ROX鉂わ笍
4 jaar geleden
Reactie op Marjolein84
Gistermid ...
Gefeliciteerd kersverse mama's 馃巰
4 jaar geleden
Reactie op Marjolein84
Gistermid ...
Gefeliciteerd!!馃槏
4 jaar geleden
Reactie op Annika
Gisteravond eindelijk wee-achtige krampen die ook erger leken te worden. On ...
Heel herkenbaar! Je zit in deze fase gewoon te wachten op regelmatige pijn/wee毛n en bent teleurgesteld als het niet doorzet... klinkt best raar 馃槄 maar af en toe pijn/wee毛n breekt je gewoon op en put je uit!