1320 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op Marjolein84

Wij zijn gisteravond trotse mamma's geworden van ons meisje ROX😍 Gistermid ...
Gefeliciteerd met jullie Rox!

4 jaar geleden

Reactie op Annika

Gisteravond eindelijk wee-achtige krampen die ook erger leken te worden. On ...
Heel herkenbaar! Gister zei de verloskundige dat k er gerust van uit kon gaan dat ze pas tussen 40 en 41 weken geboren word 🤦‍♀️ moest me laten checken op een blaas ontsteking en verder gaan met de smerige zakjes voor obstipatie van de dokter omdat een geïrriteerde blaas en darmen dezelfde krampen in een zwangere buik kunnen geven. En k moet dr gelijk geven, ik denk dat het mn darmen waren wat ik dacht dat voor weeën waren want heb er sinds een paar dagen dus geen 'last' meer van 😖 morgen 39 weken, ik vind t wel tijd worden 🙊

4 jaar geleden

Reactie op LauraR

Heel herkenbaar! Je zit in deze fase gewoon te wachten op regelmatige pijn/ ...
Klopt! 😊

4 jaar geleden

Reactie op mamavanFemm

Heel herkenbaar! Gister zei de verloskundige dat k er gerust van uit kon ga ...
Obstipatie en blaasontsteking heb ik gelukkig geen last van. Op blaasontsteking ben ik getest omdat ik redelijk snel al last had van harde buiken. Eerlijk gezegd hoop ik het niet pas met 40/41 weken. 😉 We zijn zo benieuwd naar hem! Ik heb nooit uitgekeken naar het hebben van pijn, tot nu! 😌

4 jaar geleden

Reactie op Annika

Obstipatie en blaasontsteking heb ik gelukkig geen last van. Op blaasontste ...
Blaas ontsteking was bij mij gelukkig ook niet het geval. Helaas wel de obstipatie. Nee k hoop ook niet dat t bij ons nog 'zo lang' duurt, en wat je zegt over die pijn, hier nog een 😂 ik heb er gewoon zin in

4 jaar geleden

Vannacht eindelijk weer eens redelijk geslapen. Maar sinds vanmorgen echt wel pijnlijke krampen.. Menstruatie achtige krampen, maar dan x10. Niet echt een komen en gaan, maar het laatste halfuur continu eigenlijk... 😢

4 jaar geleden

Reactie op Marjolein84

Wij zijn gisteravond trotse mamma's geworden van ons meisje ROX😍 Gistermid ...
Gefeliciteerd!! 💕💕

4 jaar geleden

Wij zijn gister avond om precies 17:30 ouders geworden van onze prachtige dochter Manoa Flora! 💗 Ingeleide bevalling die zeer voorspoedig is verlopen. Vanaf moment van vliezen breken tot bevalling heeft 5 uurtjes geduurd. Wij zijn inmiddels lekker thuis aan het genieten😊

4 jaar geleden

Wij zijn gister avond om precies 17:30 ouders geworden van onze prachtige d ...
Gefeliciteerd 🤗

4 jaar geleden

Gefeliciteerd! Wat snel! 😃🥳

4 jaar geleden

Gefeliciteerd 💖

4 jaar geleden

Gefeliciteerd 🤗💗

4 jaar geleden

Gefeliciteerd! 😃💕

4 jaar geleden

Reactie op ieveaaenaa

Vannacht eindelijk weer eens redelijk geslapen. Maar sinds vanmorgen echt w ...
Misschien indalingsweeen? Zo voelde dat bij mij ook..

4 jaar geleden

Reactie op Tesjudith

Misschien indalingsweeen? Zo voelde dat bij mij ook..
Die heb ik waarschijnlijk rond 31/32 weken al gehad. Net de verloskundige gebeld, omdat het de laatste 2 uur wel heftiger wordt. Kruik en douchen hielp niet echt. Ze vindt dat het nog te onregelmatig komt. Dus over 2 uur moet ik weer bellen, of als het om de 5 min. komt en ongeveer een minuut aanhoud. Ze schoof het meer af op een buikgriep. Nou dat is het niet hoor. 😅 Dit is echt niet grappig.. 🙄

4 jaar geleden

Gefeliciteerd met jullie dochter! Lekker genieten nu!

4 jaar geleden

Af en toe is het even een paar minuten rustig. Maar eigenlijk komt het 2 á 3x per minuut en houdt het zo'n 10 seconden aan en zwakt dan weer af. Dat is toch gek?

4 jaar geleden

Reactie op ieveaaenaa

Af en toe is het even een paar minuten rustig. Maar eigenlijk komt het 2 á ...
Dat klinkt indd als iets anders..zo 'regelmatig' heb ik het nog nooit gevoeld. En doet het erg pijn?

4 jaar geleden

Reactie op Tesjudith

Dat klinkt indd als iets anders..zo 'regelmatig' heb ik het nog nooit gevoe ...
De bevalling zelf zal heel wat meer pijn doen, maar leuk is het echt niet meer... 😢

4 jaar geleden

Reactie op ieveaaenaa

De bevalling zelf zal heel wat meer pijn doen, maar leuk is het echt niet m ...
Oh wat naar.. misschien toch straks weer bellen als het langer aanhoudt om te vragen of ze het willen controleren! Je bent 36 weken toch?