1320 Reacties
4 jaar geleden
Reactie op Wendy05
Hebben jullie ook last van vochtvast houden? Heb dikke enkels en been
Heeel erg 😑
4 jaar geleden
Qua typische zwangerschapsklachten voel ik gewoon niks nu.. Lijkt wel hoe langer io zwanger ben, hoe minder zwanger ik me voel 🙈 en morgen is mn uitgerekende datum 😳 enige is dat ik ontzettende kramp in mn bovenrug krijg bij het liggen en onderuitgezakt zitten... Alleen super rechtop zitten en staan/lopen doet geen pijn... Erg fijn als je wil slapen 😅
Trouwens, hoe lang heeft het verstrijken/verweken bij jullie geduurd? Heb nu een paar dagen al beetje ontsluiting, maar mn cervix is nog niet helemaal verstreken.
4 jaar geleden
Reactie op Wendy05
In mijn vorige zwangerschap had ik hier al best vroeg last van. Kreeg bijvoorbeeld mijn Nikes nog maar net aan 😅 de rest van de schoenen pasten niet meer. In deze zwangerschap merk ik dat ik nu (met 37,5 week) wat meer vocht begin vast te houden, maar nog niet echt last van en mijn schoenen passen nog 🙌🏼
4 jaar geleden
Reactie op Sanonino
Qua typische zwangerschapsklachten voel ik gewoon niks nu.. Lijkt wel hoe l ...
Ik ben vandaag uitgerekend, en voel me ook veel minder zwanger dan alle andere weken.
Had ik het begin van deze maand nog wel last van indalings weeën en krampjes hier en daar. Maar gisterennennvandaag bijna helemaal niets😑
Stilte voor de storm?
Of gaat het nog wel even duren?
4 jaar geleden
Reactie op Randi
Ik ben vandaag uitgerekend, en voel me ook veel minder zwanger dan alle and ...
Hier ook vandaag uitgerekend maar geen tekenen dat er iets gaat gebeuren.
Ik hoop voor je dat het de “stilte voor de storm is” ( en voor mijzelf net zo 😉)
Succes met wachten 💪🤞
4 jaar geleden
Hoe maak je hier bv een onderwerp aan?
Wou er 1 aan maken om evt ervaringen te delen wat betreft keizersnede...
Krijg het alleen niet voor elkaar..?
4 jaar geleden
Ik heb nu ongeveer een uur last van steken in mijn rug net onder de bh, kan dit een teken zijn dat de bevalling gaat beginnen?
4 jaar geleden
Reactie op Sanonino
Qua typische zwangerschapsklachten voel ik gewoon niks nu.. Lijkt wel hoe l ...
Morgen 2/12 is mijn uitgerekende datum en sinds 2 dagen voel ik wat menstruatieklachten wat komt en gaat zonder ritme, hoe weet je dat je al wat ontsluiting hebt?
4 jaar geleden
Reactie op zahra
Slijmprop op n vrijdag verloren..2 dgn later braken mn vliezen en 18-11 kwa ...
Van harte gefeliciteerd
4 jaar geleden
Reactie op Wendy05
Hier sinds een dag of 4 ineens heel veel last van.
Sinds een weekje begon het toe te nemen. Ik dacht zelf wellicht een verhoogde bloeddruk. Dit was ook zo, ik loop al bij de gynaecoloog vanwege hoge bloeddruk, dus medicatie werd gelijk verhoogd. Maar sinds een dag of 4 neemt het vocht heel erg toe. Ik heb zo’n dikke voeten, enkels en benen dat het allemaal in rechte lijn is. Ook dikke vingers en vocht in mijn handen en gezicht... nu 37.3 ws nog wel even te gaan
4 jaar geleden
Weeën! Twijfel alleen heel erg of het ook de echte zijn 😅
Pijn word niet erger. Maar komt om de 4-7 minuten en houd een minuut aan.
4 jaar geleden
Na een uur is het nu gestopt 🤷🏼♀️ Al een kwartier niks meer....
👶🏽 Ze wacht nog even
4 jaar geleden
Reactie op jeanninejdv
Weeën! Twijfel alleen heel erg of het ook de echte zijn 😅
Pijn word niet e ...
Ik had precies t zelfde vannacht, en ineens waren die hevige krampen weg en heb ik nog 2 uurtjes geslapen...
Zo vervelend waarom zet dit niet doorrrr.
Voelde zo duidelijk begin hoogtepunt en weggaan elke zoveel minuten, aan aan mn rug voelde ik het.. ga zo toch even de vk bellen
4 jaar geleden
Reactie op mamavanFemm
Ik had precies t zelfde vannacht, en ineens waren die hevige krampen weg en ...
Ja!!! Ik was ook van: over 10 minuten ga ik bellen en toen kwam het niet meer 🤣
4 jaar geleden
Reactie op jeanninejdv
Ja!!! Ik was ook van: over 10 minuten ga ik bellen en toen kwam het niet me ...
Hahah nou hier precies zo indd. denk verdomme nou dan ga k nog maar f slapen.. Zo frustrerend 😂
4 jaar geleden
Ik heb het ook.. Donderdagavond wordt ik ingeleid maar vannacht dacht ik het zet door timen maar de regelmaat zakte ook weer. Helaas pfff