1320 Reacties
4 jaar geleden
Reactie op Sorridente
Morgen 2/12 is mijn uitgerekende datum en sinds 2 dagen voel ik wat menstru ...
Zelfde hier, spannend! 😊 Ik check mijn baarmoederhals zelf af en toe op ontsluiting, kan best makkelijk zelf als je bijv. Op de wc zit. Zolang je vliezen nog niet zijn gebroken is dat okee om af en toe te doen (ivm hygiëne/bacteriën).
4 jaar geleden
Reactie op jeanninejdv
Na een uur is het nu gestopt 🤷🏼♀️ Al een kwartier niks meer....
👶🏽 Ze ...
Wat spannend zeg!!! 🍀🤞🏼
4 jaar geleden
Reactie op Sanonino
Zelfde hier, spannend! 😊 Ik check mijn baarmoederhals zelf af en toe op on ...
Hihi sinds mn buik zo in de weg zit kan ik dr amper bij 🙈 ook tijdens t douchen zit de buik perfect in de weg... Dus wacht het gewoon maar af ;)
T wordt met de dag wel spannender 😊 let nu meer op alle ditjes en datjes en krampjes🙈
4 jaar geleden
Reactie op Sanonino
Zelfde hier, spannend! 😊 Ik check mijn baarmoederhals zelf af en toe op on ...
Haha heb ik ook geprobeerd, maar kan dr niet bij hoor 😂😂
4 jaar geleden
Reactie op Tesjudith
Hoe check je dat dan? Wat zou je precies moeten voelen?
Afhankelijk van de diepte van je vagina & de positie van je baarmoederhals, kan je met 1 of 2 vingers voelen of je baarmoederhals al 'zacht' is geworden (normaal is het een hard tuutje, als het verweekt voelt het als zachte lippen). De grootte van de opening/gat in je baarmoederhals is je ontsluiting ( als je al een keer bevallen bent staat die standaard beetje open). Dit kan je het beste met twee vingers 'opmeten'
4 jaar geleden
Tot 2 dagen geleden had ik veel last van indalingsweeën en voor- en/of oefenweeën. Dat heeft zo’n 2 weken geduurd. En nu sinds 2 dagen ineens geen krampen meer. Wel de standaard pijnlijke harde buiken, daar kijk ik niet eens meer van op. Baby beweegt lekker door, met veel hikjes. Ik lees dat meer vrouwen dat hebben, misschien is het inderdaad “stilte voor de storm”. Over 12 dagen ben ik uitgerekend. We wachten af... 👶🏻
4 jaar geleden
De poes begint zich ook steeds vreemder te gedragen. Ligt ineens uren in de box en wil op ontdekking in der slaapkamer. Sorry meissie er is nog geen baby. Iemand bekend met dit gedrag van hun poes? Ze schijnen toch het een en ander aan te voelen? Fingers crossed.
4 jaar geleden
Reactie op mamavanFemm
De poes begint zich ook steeds vreemder te gedragen. Ligt ineens uren in de ...
Ik heb juist een aversie gekregen tegen alle haren die onze poes, voor mij sinds deze zwangerschap, opeens blijkt te hebben! 🙈 Ik had ook begrepen dat ze kunnen ruiken dat je zwanger bent of iets en daardoor soms meer aanhankelijk kunnen worden... Ze gedraagt zich bij mij iig niet anders dan normaal 😋
4 jaar geleden
Reactie op Annika
Mijn poezenbeest knuffelt meer dan normaal. Ze gaat nu helemaal over m’n bu ...
💕 Zo lief
4 jaar geleden
Reactie op Sorridente
Ik heb juist een aversie gekregen tegen alle haren die onze poes, voor mij ...
Hahah dat kan misschien weer iets met nesteldrang te maken hebben ? 🙊
Ze doet gewoon andere dingen in huis, op vreemde plaatsen liggen, gaat amper meer naar buiten waar ze me normaal smorgens me bed uit mauwde, slaapt bovenop me.
Totaal niet storend maar wel opvallend en lief 💕 zo benieuwd hoe ze reageert op de baby.
4 jaar geleden
Reactie op Sorridente
Ik heb juist een aversie gekregen tegen alle haren die onze poes, voor mij ...
Dit had ik de eerste zwangerschap ook. Moest niets van mijn poezen hebben. Denk dat ze hierdoor ook minder aandacht hadden voor mij. Vond ze maar stinken 🙊.
Maar deze zwangerschap zijn het de grootste slettenbakken en ik vind die aandacht stiekem heerlijk nu!
4 jaar geleden
Reactie op mamavanFemm
Hahah dat kan misschien weer iets met nesteldrang te maken hebben ? 🙊
Ze d ...
Haha ja denk inderdaad een nesteldrang dingetje 😋 hoop dat die van ons goed reageerd op de baby, op andere baby's van vriendinnen reageerde ze niet goed op.... iemand daar ervaring mee?
4 jaar geleden
Reactie op jol1tje
Dit had ik de eerste zwangerschap ook. Moest niets van mijn poezen hebben. ...
Hahaha geweldig! Oh ja... Hoe reageerde jullie poezen op jullie eerste baby?
4 jaar geleden
Reactie op Sorridente
Hahaha geweldig! Oh ja... Hoe reageerde jullie poezen op jullie eerste baby ...
Onze katten waren in shock. Het eerste jaar zagen wij de beestjes vooral als mijn dochter op bed lag haha. Ze is inmiddels 3 en de poezen hebben nu iets meer interesse. Ze mag de beestje aaien als zij haar benaderen. Is het andersom dan rennen ze nog steeds weg. Het is een enthousiast en energiek meisje. Dus snap wel dat ze daar even aan moeten wennen 😉
Ben benieuwd hoe dat straks met de kleine man gaat.
4 jaar geleden
Onze kat zat gister ook id box🤭😉 wie weet... haha. Ze mag komen hoor! 🤣 Heel de zwangerschap wil hij steeds op schoot (was bij mn eerste ook). Ze voelen t idd aan. Of ze de naderende bevalling ook ruiken weet ik niet, haha🤷♀️