1320 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op Suusk88

Aan de kerstfilms kijken zal het niet liggen. Die ben ik al aan het bingen. ...
Jeetje wat heftig! Heel veel sterkte ❤️

4 jaar geleden

Reactie op Suusk88

Aan de kerstfilms kijken zal het niet liggen. Die ben ik al aan het bingen. ...
Oh jeetje zeg! Dat is geen doen. Je bent al hartstikke uitgeput en dan moet je straks ook nog topsport leveren. Hoop voor je dat je bekkenklachten na de bevalling gelijk een stuk minder zijn. Bij mij was namelijk mijn bekkenpijn vrijwel direct weg. Maar ik had het bij lange na niet zo erg als jij hebt. Maar hopelijk is het gewoon gelijk een stukje minder voor je die pijn.

4 jaar geleden

Reactie op Suusk88

Aan de kerstfilms kijken zal het niet liggen. Die ben ik al aan het bingen. ...
Heel heftig! Sterkte 🍀😚

4 jaar geleden

Reactie op Suusk88

Aan de kerstfilms kijken zal het niet liggen. Die ben ik al aan het bingen. ...
Inleiden is niet ‘natuurlijk’, maar hoeft geen drama te zijn 😊 Er wordt tegenwoordig veel meer gekeken en geluisterd naar de wensen van vrouw. Denk dat je straks als de baby er is meer slaap krijgt dan nu 🙌🏼 Ik wens je heel veel sterkte en succes meid!

4 jaar geleden

Ah jullie zijn allemaal schatten! 💕 Ik kijk ook helemaal niet op tegen de bevalling of de tijd erna. Minder slaap dan nu kan niet en dan zijn de gebroken nachten voor de allermooiste reden. Mijn enige angst was dat de bevalling nog lang op zich zou laten wachten maar het is inmiddels zo erg, dat als het lang duurt we dus gaan inleiden. Maar stiekem duimen en hopen dat de kleine toch nog zelf komt. Ik weet dat ik met de kerstdagen kan denken: het was zwaar maar het was het allemaal waard. Daar hou ik me aan vast.

4 jaar geleden

Reactie op Suusk88

Aan de kerstfilms kijken zal het niet liggen. Die ben ik al aan het bingen. ...
Helaas heel herkenbaar jouw situatie.. ook al weken van bijna niet slapen. Nu al een aantal keer met sedatie geslapen wat de ene keer wel aanslaat en de andere keer minder. Is ook niets meer van mij over en heb al meerdere keren in tranen gezeten in het ziekenhuis met de vraag hoe ik dit nog langer moet volhouden. Ik word met 38+0 ingeleid dat is as woensdag. Heb ook bekkeninstabiliteit, hypertone bekkenbodem, zeer hoge bloeddruk, beknelde buik zenuw en door het weinige slapen komen er steeds meer kwalen bij. Het genieten van deze zwangerschap heb ik helaas maar heel weinig ervaren. Ook al is het nog maar een paar dagen wachten, elk uur lijkt al teveel.. Kortom ik snap je helemaal! Stekte 🍀

4 jaar geleden

37 weken en nog geen ongemakken (krampen, harde buiken...) dinsdag weten we meer, hopelijk is ze al wat ingedaald. Ook vol ongeduld aan het wachten 😬

4 jaar geleden

Reactie op Annika

Vandaag 37 weken en heb de afgelopen dagen en vanochtend oefenweeën gehad d ...
Hoe voelen die oefenweeën eigenlijk ? Ik kan mij daar eigenlijk niets bij voorstellen ...

4 jaar geleden

Wat spannend hè! Ik ben nu 35+1, dus ik moet nog eventjes, maar ik heb de afgelopen twee dagen veel last van krampen en harde buiken. Ik heb zo’n gevoel dat hij zijn entree niet veel later dan 38 weken maakt, maar je weet het natuurlijk niet. Het is een verschil van dag en nacht bij iedereen! Op wat voor tekenen letten jullie? I can’t wait!

4 jaar geleden

Reactie op Miamo

Wat spannend hè! Ik ben nu 35+1, dus ik moet nog eventjes, maar ik heb de a ...
Same! Nu precies 35 weken. Vooral 's nachts lig ik wakker van het gerommel. Laatste nachten geslapen tot een uur of 4/5, en dan rond een uur of 8 sukkel ik nog even een uurtje in slaap. Ik heb ook steeds week 38 in m'n hoofd. 🤷🏻‍♀️ Ben er eerlijk gezegd ook wel klaar mee...

4 jaar geleden

Hier morgen 35 weken. Afgelopen week denk ik indalingsweeen gehad na mijn idee is me buik ook behoorlijk gezakt. Donderdag weer verloskundige en dan gelijk de ligging en groei echo dus ben heel benieuwd... ben het er wel al een beetje klaar mee gelukkig niet zo slecht slapen als dat ik hier lees maar echt om het uur eruit om te plassen en dan het maagzuur erbij ook thuis nu lekker met verlof dus lekker lange dagen 🤭

4 jaar geleden

Reactie op ieveaaenaa

Same! Nu precies 35 weken. Vooral 's nachts lig ik wakker van het gerommel. ...
Ik ben er ook best wel klaar mee. Ik zie er geen topics over, dus misschien ben ik de enige: ik heb al een aantal weken dat al mijn kleren gewoon verschrikkelijk zitten. Van panty, tot zwangerschapsbroek en van legging tot onderbroek😅 Dus heb wel zin om mijn eigen lichaam weer terug te krijgen en natuurlijk om ons kleintje te overladen met liefde! Ik heb trouwens ook super last van bekkenpijn, dus als ik snachts niet wakker word om te plassen, dan is het wel om van positie te veranderen, om de pijn te verlichten. En die rugpijn wordt ook steeds erger! Ik ben een erg druk persoon en kan niet stilzitten, maar die rugpijn is soms dwingend.

4 jaar geleden

Reactie op Miamo

Ik ben er ook best wel klaar mee. Ik zie er geen topics over, dus misschien ...
Ik merk het ook wel een beetje aan m'n kleding. Vooral als ik een stugge spijkerbroek aan heb. Maar het aan- en uitkleden vind ik echt een ramp. Bukken om m'n sokken/schoenen aan te doen is echt niet fijn. Alsof m'n longen dichtgedrukt worden, al voor 1 voet ergens helemaal in zit. 😢 Harde buiken komen nu ook steeds vaker voor. Hele dag door wel, maar niet gestructureerd. En de druk op m'n blaas.. Als meneer een party momentje heeft, schrik ik er nog steeds van. Alsof ik m'n plas laat lopen, maar dat kan ik dan nog net tegenhouden. Ik zit al vanaf de 23e week thuis, dus heb me wel overgegeven aan het niksen. En nu ook wel vermoeid door het weinig slapen. Maar ik was ook absoluut geen stilzitter!

4 jaar geleden

Reactie op Dianelys

Hoe voelen die oefenweeën eigenlijk ? Ik kan mij daar eigenlijk niets bij v ...
Het kunnen duidelijke samentrekkingen zijn die niet per se pijn hoeven te doen. Soms voelt het ook alsof je ongesteld moet worden, menstruatiekrampen in onderbuik- en rug. Dat gaat heel langzaam weg en komt langzaam weer terug. Dit gebeurt een paar keer of ongeveer een uur. Zolang het niet erger wordt of duidelijk te timen is, is er nog niks aan de hand.

4 jaar geleden

Reactie op ieveaaenaa

Ik merk het ook wel een beetje aan m'n kleding. Vooral als ik een stugge sp ...
Ik voel je helemaal! Wat een spannende tijd gaan we allemaal tegemoet! Kan nu al niet wachten om de stroom aan babyaankondigingen en -foto’s voorbij te zien komen 👶🏻👶🏼👶🏽👶🏾👶🏿 Maar eerst lees ik nog graag mee over alle symptomen voor alle bevallingen.

4 jaar geleden

Reactie op Miamo

Ik ben er ook best wel klaar mee. Ik zie er geen topics over, dus misschien ...
Hier ook! Ik ben vooral klaar met dat de simpele dagelijkse dingen zoveel moeite kosten of pijn doen. Mijn zwangerschapsbroeken zitten ook niet lekker meer door te dikke buik. Ben ook snel moe en heb weinig energie, ook door gebroken nachten. Ik durf het bijna niet te zeggen maar de hikjes van de kleine man beginnen nu ook wel irritant te voelen. 😳 De pijnlijke harde buiken hoeven van mij ook niet meer. Verder vind ik het nog wel gezellig zo saampjes. 🥰 Geniet er nog wel van dat hij nog veilig bij mij zit!

4 jaar geleden

Reactie op Miamo

Ik ben er ook best wel klaar mee. Ik zie er geen topics over, dus misschien ...
Oh ik pas echt niets meer.. Ik hou ook zo veel vocht vast dat ik ook al mijn schoenen niet meer pas 😖 Laat mij maar lekker thuis in mijn joggingbroek en mijn voetjes omhoog 😅

4 jaar geleden

38 weken en nog geen tekens aan de wand hier... behalve dat de jeuk die ik al had alleen maar erger wordt gaat het verder prima gelukkig

4 jaar geleden

Reactie op Sylvia2019

Morgen 35 weken. Sinds een dag of twee last van indalingsweeën, soort menst ...
Ik ben 35 weken zwanger en heb gisteren ook al last gehad van men onderbuik soort menstruatie pijn is van het eerst ben uitgerekend voor 30 december

4 jaar geleden

Hier net 38w en de emoties nemen het vooral over. De krampjes en steekjes zijn nog het minste... Vooral mijn onderrug is soms de hel. Vanaf ik te lang in dezelfde positie zit, moet ik mezelf daarna zoals quasimodo verder bewegen. Deze week aan de monitor gelegen en alles is wel goed met onze kleine meid. Kan elk moment zijn aangezien de baarmoeder zich al goed aan het klaarmaken is en de voorweeen er ookal waren. Maar ja, het belangrijkste is dat ze er straks veilig en gezond uitkomt. Ookal laaien de emoties soms hoog op als de pijnscheuten zich voordoen, we bijten door🤰🏽 veel succes voor iedereen hier binnenkort! Laatste loodjes wegen het zwaarst maar achteraf is de liefde nog zo groot voor dat klein lief schatje dat we in ons armen kunnen sluiten! Zeker bij een eerste zoals hier weet je ook niet altijd wat of hoe of wanneer het moment zich voordoet. Maar we blijven positief!