1320 Reacties

4 jaar geleden

Hier na 2e keer pillen ingebracht te zijn in 3.5 uur bevallen. Wow dat ging heel snel! Wat heerlijk dat onze zoon Jurre er is! Het gaat met ons allebei goed!

4 jaar geleden

Reactie op Ari

Hier na 2e keer pillen ingebracht te zijn in 3.5 uur bevallen. Wow dat ging ...
Gefeliciteerd!!! 💙 wat voor pillen als ik vragen mag.

4 jaar geleden

Gefeliciteerd bevallen dames!!! Nu lekker van je gezinnetje genieten❤

4 jaar geleden

Reactie op Annika

Gefeliciteerd!!! 💙 wat voor pillen als ik vragen mag.
Ja voor inleiden. Eerst ballon gehad en daarna 2 x pillen en toen begon het!

4 jaar geleden

Reactie op Annika

Het is maar goed dat wij dat hebben. Als mannen zwanger zouden kunnen worde ...
🤣

4 jaar geleden

Bij mij is het begonnen met heel veel vochtverlies. Dag erna al ferme krampen en een paar uur later net toegekomen in ziekenhuis waar water brak. Lange arbeid verricht de vorige nacht tot deze middag maar uiteindelijk trotse ouders van een kleine dochter genaamd Aurélie🥰🥰🥰

4 jaar geleden

Reactie op Kimmy8

Bij mij is het begonnen met heel veel vochtverlies. Dag erna al ferme kramp ...
Gefeliciteerd 💗💗 En met een mooie originele naam! Geniet van elkaar!!🍀😘

4 jaar geleden

Reactie op Sanonino

Gefeliciteerd! Wat lekker snel zeg! 😊 Leukste sinterklaascadeautje wat je ...
Dankjewel❤ nee alsnog naar het ziekenhuis gemoeten snachts. Na onderzoeken was alles goed, en toen gekozen om te blijven. Maar goed ook want na het breken van de vliezen was ze er met 35 minuten 🤭

4 jaar geleden

Reactie op KimberleyB

Met 26 weken moest ik verplicht volledig de ziektewet in met bedrust ivm ve ...
Wat heftig! Kunnen ze je niet wat geven zodat je kunt ontspannen en eens goed kan slapen? Of wil je dat zelf niet? Bij mij duurde de eerste bevalling erg lang en kreeg ik uiteindelijk een ruggeprik. Zo blij met wat slaap!!

4 jaar geleden

Gisterenavond een ballon ingebracht. Veel krampen gehad maar heeft niet doorgezet. Af en toe wat geslapen maar ben er zo aan toe dat begint... De arts zei fisteren dat misschien vandaag nog een dag met Ballon moet lopen.. Maar hoop eigenlijk dat ze me vleizen gaam breken.. En anders doen ze morgen. Een van jullie ervaring met hoelang kan duren voordat het kan beginnen?

4 jaar geleden

Spannend allemaal hoor. Ik zelf vorige week inwendig onderzoek gehad, daar voelde ze al 1cm ontsluiting en een half verstreken baarmoedermond. Word nu a.s dinsdag ingeleid door middel van een ballonnetje. Hoop eigenlijks dat het vanzelf eerder op gang komt. Ben zo nieuwschierig!

4 jaar geleden

Reactie op Mariellex

Spannend allemaal hoor. Ik zelf vorige week inwendig onderzoek gehad, daa ...
Kan ineens snel gaan. Ik had vorige week maandag 1cm, dinsdagavond ging ik voor ballon maar had plots 4cm en volledig verstreken. Geen ballon meer nodig gehad. Vliezen konden direct gebroken worden en het is mega voorspoedig gegaan. Wens ik jullie allemaal!

4 jaar geleden

Reactie op Suusk88

Kan ineens snel gaan. Ik had vorige week maandag 1cm, dinsdagavond ging ik ...
Dat klinkt heel erg fijn, mooi dat het bij jou zo gegaan is! Gefeliciteerd😁. Hoop het voor mij in ieder geval ook haha! Ga het meemaken, met hoeveel weken wouden ze je inleiden!?

4 jaar geleden

Volgende week donderdag gaan ze me inleiden. Dan ben ik 38 weken zwanger. Toch wel spannend. Maar eerlijk gezegd vind ik het ook fijn om te weten wanneer het gaat gebeuren. Dan heb ik het idee dat ik er toch een soort van “controle” over heb. En die ctg’s, echo’s en afspraken bij de gyneacoloog 5 keer in de week ben ik langzaam ook wel zat. Ik wil haar gewoon vasthouden, zien en knuffelen. ondertussen geniet ik nog even extra veel als mijn buik alle kanten op gaat omdat ze zo beweeglijk is. 😍

4 jaar geleden

Reactie op Mariellex

Dat klinkt heel erg fijn, mooi dat het bij jou zo gegaan is! Gefeliciteerd� ...
Ik ben met 39+3 ingeleid en bevallen. Had al een dag eerder gekund maar omdat ik zoveel ontsluiting had, ben ik eerst gestript en heb 24u een spontane bevalling afgewacht.

4 jaar geleden

Reactie op Suusk88

Ik ben met 39+3 ingeleid en bevallen. Had al een dag eerder gekund maar omd ...
Oké lijkt me een heerlijk gevoel om de kleine nu lekker bij je te hebben! Geniet ervan 😊. Ik hoop volgende week ook zo'n verhaal te vertellen haha, ben dan 38 weken.

4 jaar geleden

Reactie op Mariellex

Oké lijkt me een heerlijk gevoel om de kleine nu lekker bij je te hebben! G ...
Haha als iemand verlegen is om positieve bevallingsverhalen. Raise your hand. Ondanks dat het uiteindelijk ingeleid werd, kijken we echt terug op een droombevalling en gisteren was ze alweer een week 🥰 Jullie kunnen het allemaal 💪💪

4 jaar geleden

Iemand ervaring met tablet vorm om je baarmoedermond weker te maken?? Hoelang laten ze het zo door gaan.. Slaap geen nacht meer sinds gisteren in zieke huis en moeten blijven tot bevallen ben... Maar is best lange zit zo..

4 jaar geleden

Vanmorgen om 09.00 zijn hier de vliezen gebroken! Nu rustig afwachten tot de weeën beginnen. Manlief is inmiddels lekker thuis, genieten van ons laatste rustige ochtendje

4 jaar geleden

Reactie op mamavanFemm

Vanmorgen om 09.00 zijn hier de vliezen gebroken! Nu rustig afwachten tot d ...
Spannend! Succes! 💪🏻😘