1320 Reacties
4 jaar geleden
Reactie op mamavanFemm
Nou hier nog weinig consequentie 😑 zo nu en dan iets waarvan ik denk dat h ...
Wat kan een dag dan lang duren he! Hoop voor jullie dat het doorzet!! 💪🏼💪🏼🍀
4 jaar geleden
Hoi ladies!
Wij waren de 8ste uitgerekend maar de 28ste dacht mini dat dat ook wel een goed moment was. Het begon met wat krampen en kriebels die niet heel constant waren, of niet naar mijn idee dus heb ik eigenlijk niet getimed tot later die dag. Ik heb zelfs nog een controle gehad (om 14:50) bij de gyno (ons kleintje lag in stuit) en die wapperde die krampjes weg en was van mening dat mini nog verder kon indalen en dat het dus nog even zou duren (hahaha ja "even" it was!). Ze zei kan 3 dagen zijn of 3 weken, valt niet te zeggen. Toen ik weer thuis was toch maar is getimed een paar keer, nou die kramp (was het intussen) kwam toch wel elke 5 a 8 minuten en duurde 30 seconden(? Denk ik). Ik bellen naar de verloskamer en kreeg de opdracht te gaan douche, lekker die warme straal op mn buik en een paracetamol, en dan even kijken of het weg trok. Nope! Half uur later weeg getimed en ondertussen gebeld en de auto ingepakt. We waren rond half 9 in het ziekenhuis, rond 10 uur half ik 8 cm, en rond half 12 10 cm en was het wachten tot mn lichaam aangaf wat het plan was. Ik heb (gokje.. Keek niet heel de tijd op de klok ;-) ) van 11:45 tot 00:36 gepushed! En voila nu vandaag is onze kleine meid al 1 week oud!
Ohja en ik had dood leuk mn vriend niks verteld over die krampen, hij kwam thuis toen ik onder de douche stond en ik vroeg hem of hij zijn spullen klaar had staan. Zijn reactie "dat kan toch ook wel na het avond eten?!" mwahahaha "nee doe maar nu.. Ik denk dat ik al aardig opweg ben!" Haha jullie hadden zn gezicht moeten zien. Maar hij herpakte zich snel en we zijn rustig en veilig naar het ziekenhuis gereden!
4 jaar geleden
Reactie op Kiii
Hoi ladies!
Wij waren de 8ste uitgerekend maar de 28ste dacht mini dat dat ...
Gefeliciteerd!!! 💝
Zie je dat ze het ook niet altijd goed hebben. Waren de weeën makkelijk te doen dan? Ik heb nu al 3 uur krampen/steken maar kan er niet echt een golvende beweging in herkennen. Ik twijfel heel erg of het al begonnen is of niet.
4 jaar geleden
Reactie op Annika
Gefeliciteerd!!! 💝
Zie je dat ze het ook niet altijd goed hebben. Waren d ...
Dankje!
En nee ja dat had ik ook! Daarom ging ik pas ook zo laat timen. Moet wel zeggen dat ik er wel echt door heen moest ademen (4 sec in 8 uit) en dan waren ze na 3 a 4 keer adem halen weer weg. Dat wel! Maar kon nog gewoon lopen, praten, naar een controle XD, dus tsjah.. Later niet meer hoor! Maar daar zal ook zo'n 8 a 10 uur over heen zijn gegaan. Gewoon lekker naar bed zo! Je zal er echt wel wakker van worden als kleintje echt naar buiten wil,,
Of ook even douche e n kijken of het weg trekt..?
4 jaar geleden
Hier net terug uit het ziekenhuis. Had last van rugpijn en krampen in m'n buik. Ctg gehad inwendig onderzoek. M'n baarmoedermond was al weg en mini ontsluiting en op de ctg waren kleine weeën te zien. De uitgerekende datum van 22 Dec gaan we hoogstwaarschijnlijk niet halen zeiden ze. Dus hier ook al goede voortekenen. Nu hopen dat alles beetje doorzet en dat het een kwestie van dagen is ipv weken. 😍
4 jaar geleden
Ik voel de baby vooral heel veel bewegen. Ik denk dat hij het nog veel te gezellig vind binnen in de buik. Vannacht voor het eerst wat krampen maar, ik ga nergens van uit. Geduld is een schone zaak 😅 Hoop dat t doorzet bij jullie dames
4 jaar geleden
Reactie op ieveaaenaa
Alles nog rustig bij iedereen?
Hier gemiddeld elke 4 a 5 min. Vk komt er aan, maar ze kan niet checken op ontsluiting omdat mn vliezen al gebroken zijn. Ik hoop dat we zo naar het zk gaan. Weeën zitten in me rug en benen 😑
4 jaar geleden
Reactie op mamavanFemm
Hier gemiddeld elke 4 a 5 min. Vk komt er aan, maar ze kan niet checken op ...
Gaat dus niet lang meer duren. Spannend!
Heel veel succes! 😘
4 jaar geleden
Reactie op ieveaaenaa
Gaat dus niet lang meer duren. Spannend!
Heel veel succes! 😘
Dankjewel 😘
4 jaar geleden
Reactie op ieveaaenaa
Alles nog rustig bij iedereen?
Ja! Na dat uur weeën aan het begin van de week een beetje jammer dat er verder helemaal NIKS gebeurd. 🤷🏼♀️
Alleen erg oncomfortabel 😂
4 jaar geleden
Ik heb sinds vanmiddag soort van harde buiken die steeds pijnlijker worden, ben benieuwd en vind het enorm spannend. Ook omdat je niet weet wat je dan precies voelt 🤷♀️
4 jaar geleden
Reactie op Jenniferloverob
Ik heb sinds vanmiddag soort van harde buiken die steeds pijnlijker worden, ...
Ik had niet kunnen verzinnen dat het zo voelt zoals het voelt, het lijkt bij mij iig in de verste verte niet op wat als voor weeën had.
4 jaar geleden
Hallo wereld!! Daar ben ik dan eindelijk!! Vandaag ben ik Jayden Xandro Renaldo van vugt op de wereld gekomen! Ik ben 51 cm en 3646 gram en ben om 20:23 geboren!!