1320 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op Mem3

Ik ben 35.1 en vanacht zijn mn vliezen gebroken... (😞alweer... dit is mn 3 ...
Succes en sterkte! 💪🏻❤️

4 jaar geleden

Reactie op Mem3

Ik ben 35.1 en vanacht zijn mn vliezen gebroken... (😞alweer... dit is mn 3 ...
Sterkte en succes !

4 jaar geleden

Reactie op Mem3

Ik ben 35.1 en vanacht zijn mn vliezen gebroken... (😞alweer... dit is mn 3 ...
Sterkte!!

4 jaar geleden

Even een ander vraagje.. zijn jullie in deze fase nog intiem met je partner? Ik merk dat ik het nog wel fijn vind ondanks de krampjes, lage rugpijn en schaambeen pijn. In the heat of the moment merk ik vrij weinig van de pijntjes. Enige wat ik me afvraag..is het nog wel verstandig is met 35+2..

4 jaar geleden

Zelf vandaag precies 39 weken zwanger van de eerste (een meisje!) Ze ligt al goed, maar geen slijmprop verloren of gebroken vliezen. Alleen maar voorweeën doe niet persé doorzetten. Woensdag controle en eventueel laten strippen.

4 jaar geleden

Reactie op Madelief de Vos

Zelf vandaag precies 39 weken zwanger van de eerste (een meisje!) Ze ligt a ...
Heb jezelf om het strippen gevraagd? Ik ben nu ook 39 wk en merk vandaag ook wel meer voorweeën lijkt het.. Hopelijk breekt het gauw door!

4 jaar geleden

Reactie op Sun

Even een ander vraagje.. zijn jullie in deze fase nog intiem met je partner ...
Zolang je vliezen niet gebroken zijn, zeker doen. Geeft allemaal fijne hormonen waardoor je ook minder pijn hebt en een beter humeur!

4 jaar geleden

Ik heb met 28 weken 4 dagen in het ziekenhuis gelegen ivm vroegtijdige weeën - die zijn gelukkig gestopt. Daarna een heel stuk rustiger aan gedaan: elke dag erbij was er weer één! Nog wel veel last gehad van harde buiken, maar niet meer met echte regelmaat. Inmiddels zit ik op ruim 36 weken zwangerschap, en ‘mag’ onze kleine boef vanaf volgende week écht komen... ik heb er steeds rekening mee gehouden dat hij (te) vroeg kon komen, en alles versneld gedaan, gekocht en klaargemaakt, en straks zul je zien dat hij lekker tot 41 weken blijft zitten... 🙈😉

4 jaar geleden

Reactie op Shelfie

Ik heb met 28 weken 4 dagen in het ziekenhuis gelegen ivm vroegtijdige weeë ...
Ik lag ook even met 32 wk opgenomen ivm grote kans vroeg geboorte toen... Nu inmiddels ben ik al 39 wk en je wacht dan toch wel op het moment... Dat kan dus nog wel even duren...

4 jaar geleden

Reactie op Sun

Even een ander vraagje.. zijn jullie in deze fase nog intiem met je partner ...
Ja hoor, hier ook :) krijg wel altijd een harde buik na de seks, maar het kan geen kwaad. Zoals gezegd werd, zolang je vliezen niet zijn gebroken, gewoon van genieten!

4 jaar geleden

Reactie op Marjolein84

Ik lag ook even met 32 wk opgenomen ivm grote kans vroeg geboorte toen... N ...
Oh oh... maar goed, het belangrijkste is dat de baby uiteindelijk helemaal voldragen is! Hoe fijn!! Alleen wordt geduld nu dan een nog schonere zaak... 😉

4 jaar geleden

Reactie op Shelfie

Ik heb met 28 weken 4 dagen in het ziekenhuis gelegen ivm vroegtijdige weeë ...
Hi, Ben erg benieuwd hoe de vroegtijdige weeën aanvoelen en hoe het er dan toe leid om opgenomen te worden. Ik heb soms echt krampen en weet gewoon niet hoe serieus ik t moet nemen?

4 jaar geleden

Reactie op Sun

Even een ander vraagje.. zijn jullie in deze fase nog intiem met je partner ...
I wish! Mijn man wilt sinds de bevruchting niet meer.. ben 36 weken en 1 dag.... 😐 Heb veel dingen online gelezen en volgens mij is het juist bevorderlijk voor de relatie en bevalling om intiem te zijn met je partner 😉

4 jaar geleden

Reactie op Sylvia2019

Kuiten die overlopen in je enkels 🤣🤣
Hahah i vat m nu pas! 🙃

4 jaar geleden

Reactie op jeanninejdv

Bohja!!!! En normaal kunnen lopen mis ik 🤣 Voor ons nr 2 en misschien de ...
Same here! Ik probeer bewust 'normaal' te lopen, maar het gaat gewoon niet 🙃

4 jaar geleden

Reactie op Kimmy8

Hier net 38w en de emoties nemen het vooral over. De krampjes en steekjes z ...
Oh wat fijn om mezelf in jou te herkennen Kimmy.. als ik bepaalde gedachtes of gevoelens heb durf ik ze niet uit te spreken in de angst te 'overdrijven' of me 'aan te stellen'... We blijven positief!

4 jaar geleden

Reactie op Shelfie

Ik heb met 28 weken 4 dagen in het ziekenhuis gelegen ivm vroegtijdige weeë ...
Bij onze dochter had ik ook een heel sterk gevoel dat ik eerder zou bevallen. Ze was een grote baby en had verwacht dat ze dan wel snel ruimtegebrek zou hebben. Ze is uiteindelijk pas gekomen op de dag dat ik ingeleid zou worden. Dat was met 41 weken en 6 dagen 🙈 Een gevoel zegt dus nog niet zo veel. De baby komt wanneer het eraan toe is of wanneer het blijkbaar merkt dat mama absoluut niet ingeleid wil worden 😉

4 jaar geleden

Ik heb gelezen dat een baby geboren wordt wanneer de longen rijp zijn. Die scheiden dan een eiwit uit en als dat in het vruchtwater komt dan begint de bevalling.

4 jaar geleden

Reactie op Annika

Ik heb gelezen dat een baby geboren wordt wanneer de longen rijp zijn. Die ...
Klopt! Dit heeft de vk mij gister uitgebreid verteld 😊

4 jaar geleden

Iemand die ook last heeft van extreem gezwollen voeten, handen en enkels? Die dan nog eens tintelen ook?