88 Reacties

4 jaar geleden

Vandaag 32 weken en we hebben zo goed als alles klaar. Mijn schoonmoeder maakt nog een boxkleed, hoezen voor het aankleed kussen en bekleding van de wieg. Zelf moeten we nog twee plankjes schilderen en ophangen en wachten we nog op het nieuwe matrasje. Verder is alles in huis en af.

4 jaar geleden

Reactie op Sanonino

Leuk om de verschillen te lezen 😊 scheelt ook al wel voor mij dat ik 2 dec ...
Hey leuk! Ik ben ook 2 dec uitgerekend! Spannend nog even of we echt bij deze geboorteclub horen of toch bij die van november.

4 jaar geleden

Heb de kleertjes al gewassen,heb een wiegje en flesjes, hebben een kinderwagen gekozen, draagzak gekocht.voor de rest nog niet superveel.ook de doopsuiker en kaarten besteld.er zijn veel dingen die je na de geboorte ook nog kunt kopen, zoals een box.in het begin zit de mijne toch in zijn wiegje

4 jaar geleden

Reactie op Suusk88

Hey leuk! Ik ben ook 2 dec uitgerekend! Spannend nog even of we echt bij de ...
Leuk! 😊 Ben benieuwd! Het kan idd nog alle kanten op, hoop stiekem dat ze zo vroeg mogelijk komt, maar je kan het natuurlijk niet afdwingen 😉

4 jaar geleden

Wij hebben niet zo groot huis, dus baby slaapt in onze kamer. Onze kamer is wel heel groot. Daar staat alles al klaar. Alleen nog alles wassen en strijken (dat wil ik pas doen na de babyshower) weet toevallig dat die er aan komt deze week😶😶 ik ben vandaag 31 weken precies. Daarna pas het bed opmaken. Kinderwagen nog in elkaar zetten. Kleine dingetjes nog. Vind het zooo spannend kan niet wachten😍

4 jaar geleden

Oh ja, kan toch al iets afvinken! Ik heb al een kolfapparaat gekocht via marktplaats!! 👏🏻

4 jaar geleden

Reactie op Sanonino

Leuk! 😊 Ben benieuwd! Het kan idd nog alle kanten op, hoop stiekem dat ze ...
Ik ook hoor. Alles is klaar en we're more than ready. Ik zeg iedere dag tegen de baby: tot 37 weken hebben we nog geduld maar daarna ligt de rode loper voor je uit 🤭

4 jaar geleden

Alle meubels staan al in de kamer alleen moeten er nog plankjes opgehangen worden en ik moet nog een kleed bestellen. Matras moeten we nog kopen en de lamp is diy project waar ik alles al voor in huis heb. Box staat in de woonkamer nog in een doos. Verder moeten we nog een maxi cosi, badje en co-sleeper kopen. Mijn moeder komt over 3 weekjes om alle kleertjes samen te wassen strijken. Ik zie vaker een wipstoeltje voorbij komen. Vanaf welk moment maak je daar gebruik van?

4 jaar geleden

WoW wat zijn veel van jullie al ver. Krijg er toch wat kriebels van dat ik misschien wat te relaxt ben.. Hier 31+3 en alleen kinderwagen en maxi cosi en wieg besteld. Die komen eind oktober. De rest moet nog worden gekocht...

4 jaar geleden

Wij moeten nog het bedje opmaken, de box beneden in elkaar zetten, de babyfoon aansluiten en de vluchttas klaarzetten. Ik kan nog wel een postertje ophangen in de babykamer. Wij zijn er klaar voor 🥰

4 jaar geleden

Reactie op Sanda

Wij hebben niet zo groot huis, dus baby slaapt in onze kamer. Onze kamer is ...
Ik had afgelopen zaterdag mijn babyshower. Ik heb genoten, zo leuk! Veel plezier 😌

4 jaar geleden

Reactie op Annika

Ik had afgelopen zaterdag mijn babyshower. Ik heb genoten, zo leuk! Veel pl ...
Oooh wat leuk, ja ik vind het heel spannend. Hihi dankjewel🤗

4 jaar geleden

Ik heb alles klaar🤩 geeft lekker rust. Ik heb het nu al klaar omdat ik het nu nog kan en ik niet weet hoe dat over een paar weken is😋 hoop natuurlijk dat het zo blijft gaan als nu (geen kwaaltjes)

4 jaar geleden

Wij hebben nog niks.. De baby gaat de kamer van grote broer gebruiken, maar diens nieuwe kamertje komt pas eind december toe. Dus kunnen we nog niet veel doen. Ik krijg er de kriebels van!

4 jaar geleden

Reactie op Sun

Alle meubels staan al in de kamer alleen moeten er nog plankjes opgehangen ...
Ik heb de wipstoel bij de 1e gebruikt voor de groente en fruit hapjes... verder vond mijn dochter het hele ding niks... maar er zijn ook echt veel kinderen die de wipstoel geweldig vinden!

4 jaar geleden

Kamertje hier zo goed als af! Bijna alle spulletjes compleet, nog 2-3 kleine dingetjes zoals nagelvijltje en molton😅 Moet wel nog álles wassen! En vluchttasje maar eens klaar zetten 😀 Nu 30+4

4 jaar geleden

Reactie op baby2opkomst

Kamertje hier zo goed als af! Bijna alle spulletjes compleet, nog 2-3 klein ...
Oja die vluchttas 🙈 moet ik ook nog

4 jaar geleden

Ik kan nog niet echt iets klaar maken wat de babykamer betreft , aangezien wij de sleutels van ons nieuwe huis pas 20 dec krijgen en ik ben 26 dec uitgerekend. Wel heb ik alle kleertjes gewassen en ziekenhuistas klaar, ook voor onze zoon die bij opa en oma gaan logeren , verder heb ik luiers etc ingeslagen.

4 jaar geleden

Reactie op DebSo

Ik kan nog niet echt iets klaar maken wat de babykamer betreft , aangezien ...
Oh joh! Dat is ook wel een slimme, een tas klaar hebben voor het andere kind dat gaat logeren... had ik serieus nog niet eens even bij stilgestaan 😅🙈

4 jaar geleden

Ik heb de wipstoel bij de 1e gebruikt voor de groente en fruit hapjes... ve ...
Dat is rond de 3e maand toch?