88 Reacties

4 jaar geleden

De basis van het kamertje is klaar. Dus nu echt de finishing touch met accessoires nog. Meeste hebben we ook wel al in huis. In de eerste weken ben ik los gegaan. 🤭 Meer de praktische dingen ontbreken nog. Kruiken, beddengoed enz. Twijfel een beetje wanneer ik ga beginnen met het wassen van alle kleertjes, het klaarzetten van de vluchttas enz. Heb tijd zat gezien ik al een tijdje thuis zit en ook niet meer aan het werk ga voor m'n verlof. Zit te denken vanaf week 30, waarom weet ik niet precies. 😅

4 jaar geleden

Reactie op Sylvia2019

Oh joh! Dat is ook wel een slimme, een tas klaar hebben voor het andere kin ...
Haha ik ook niet! 😂 zo leren we weer van elkaar 👍🏻

4 jaar geleden

🙈🙈 zover ben ik nog lang niet! Kleren zijn gewassen maar thats it! Moet nog veel spullen halen en dr babykamer in orde maken, maar werk ruim 40 u p week nog dus weekenden relax ik liever...😅

4 jaar geleden

Heeft er iemand een flauw idee waar ik voor een schappelijke prijs parkomranding kan vinden? Mocht er eentje overkopen van een kennis maar klaarblijkelijk was er iets misgelopen bij de was 😥. Vond het zo jammer want mijn kamer is nog steeds niet af en vond het fijn om toch al een park te hebben staan dat klaar is. Nu valt dit ook in duigen.

4 jaar geleden

Reactie op JessicaVS

Heeft er iemand een flauw idee waar ik voor een schappelijke prijs parkomra ...
Ik moest even googelen wat parkomranding was maar ik heb zoiets op Ali express gezien. Daar wellicht?

4 jaar geleden

Haha ik ben nog lang niet klaar. Net dakkapel laten zetten, dus nog druk met de afwerking. Het zal nog wel even duren voor ik het kamertje kan inrichten. Daarna ga ik ook pas een kledingkast kopen en dus de kleertjes wassen. We hebben verder nog niet eens een naam🙈😂. Echt alles moet nog gebeuren hier. Bij mn zoontje was ik veel sneller met alles. Haha

4 jaar geleden

Reactie op Sylvia2019

Ik moest even googelen wat parkomranding was maar ik heb zoiets op Ali expr ...
Hehehe ja die Belgische en Nederlandse benamingen kunnen nogal eens wisselen 😅. Ga eens zien op Ali

4 jaar geleden

Als alles meezit gaan we over een paar weken nog verhuizen 😆 Mijn spulletjes staan dus allemaal ergens opgeborgen nog.

4 jaar geleden

Reactie op JessicaVS

Heeft er iemand een flauw idee waar ik voor een schappelijke prijs parkomra ...
Ik heb op ali besteld, komt binnenkort binnen. Ben benieuwd hoe ze zijn.

4 jaar geleden

De muren zijn geverfd en de meubels staan erin maar dat is ook het enige wat af is! We wilden eerst de kamer van onze oudste helemaal af hebben.

4 jaar geleden

Reactie op Sun

Dat is rond de 3e maand toch?
Tussen de 4e en 6e maand.. wanneer je kindje er aan toe is. Ik ben bij mijn dochter met 3,5 maand begonnen. Zij was niet niet meer tevreden met alleen flessen.

4 jaar geleden

Babykamer klaar! Moet alleen alles nog wassen. We hebben alleen nog geen idee voor een naam. Vind het lastig met vele namen zoveel associaties of mijn vriend vindt het niks. . Hebben meer daar last van en nog geen idee voor de naam? 😂

4 jaar geleden

Reactie op Keeponblooming

Babykamer klaar! Moet alleen alles nog wassen. We hebben alleen nog geen id ...
Ja haha heel erg. Voor meisjesnamen echt 10 namen allebei leuk. Voor jongens.. Verschrikkelijk. Hij links ik rechts. Hebben nu 3 namen op de misschien lijst maar voor ons gevoel zit De naam er nog niet bij. Nog 8 weken 😂😂😂

4 jaar geleden

Reactie op Keeponblooming

Babykamer klaar! Moet alleen alles nog wassen. We hebben alleen nog geen id ...
Hier hetzelfde probleem ;) Ach, de tijd zal het leren denk ik maar! Opzich komen we langzaamaan wel meer gezamenlijk richting een favoriete naam... vooral bij een meisje gaat het zoveel makkelijker dan bij een jongensnaam!

4 jaar geleden

Als ik zo de reacties lees ben ik een van de weinige die nog niks heeft gedaan. Oja toevallig wel van de week 4 pakken luiers gekocht (1+1 gratis bij Etos). Ben nu 30+3 en zwanger van de 3de.. dus de grote dingen hebben we wel in huis maar moeten nog opgezet worden etc.

4 jaar geleden

Reactie op Bat

Als ik zo de reacties lees ben ik een van de weinige die nog niks heeft ged ...
Haha ja luiers idd! Soortgelijke aanbieding bij het kruidvat 🙈 4 grootverpakkingen voor 40 euro

4 jaar geleden

Wij gaan volgende week beginnen. Dan ben ik 30 weken zwanger. Heb al wel bijna alles in huis. Alleen een bix nog maar dat komt wel als het bijna zover is. Ik weet dat ik ingeleid ga worden met 37 weken. Ivm rhesus zwangerschap.

4 jaar geleden

Reactie op Vroontje

Wij gaan volgende week beginnen. Dan ben ik 30 weken zwanger. Heb al wel bi ...
Even een vraagje. Welke rhesus heb je dan? Ik heb namelijk bloedgroep A, rhesusfactor D negatief.

4 jaar geleden

De kamer is vorige week geverfd en de meubels zijn in elkaar gezet. Voor de rest heb ik wat baby kleertjes en pampers. Ik moet nog veel dingen gaan halen zoals lakens, dekens etc. (30 weken, tweeling)🙈

4 jaar geleden

Reactie op Lauraa92

Even een vraagje. Welke rhesus heb je dan? Ik heb namelijk bloedgroep A, rh ...
Ik heb o- met rhesus c en d