88 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op Vroontje

Ik heb o- met rhesus c en d
Wow dat is wel heel apart.

4 jaar geleden

30+3 heb alles voor onze kleine man al klaar

4 jaar geleden

32 weken en alles klaar

4 jaar geleden

Reactie op Vroontje

Ik heb o- met rhesus c en d
Krijg je dan geen rhesusprik? Ik heb het net gehad. Je wordt niet ingeleid alleen om dat redenen, toch? Ik ben 0 negatief en d baby B positief.

4 jaar geleden

We hebben de kamer klaar, ook de babywagen en autostoelen. De babyshower is deze zaterdag🥳 daarna kopen we wat we nog missen, kleine dingentjes maar! Veel spullen voor een baby😁

4 jaar geleden

De afgelopen dagen alles gewassen en het meeste heeft al een plekje in de kast. Nog 1 wasrek volhangen met kleertjes in maatje 50 tm 68. Kamertje is verder ook voor 80% klaar nu. Dingen die we nog moeten kopen is een fijne (voedings)stoel en een babyfoon. En lakentjes in de goede maat. Ik kwam er net met het opmaken van het ledikantje achter dat ik alles in wiegmaatje heb. 😅 Dingen als een draagzak, borstkolf en flesjes bekijken we na de bevalling.

4 jaar geleden

Ben 30 weken. Babykamertje klaar (op muursticker na nog even een mooie zoeken). Kinderwagen en maxicosi komen over ongeveer 2 weekjes. Met de box in woonkamer zetten wil ik nog wachten tot begin december. Alleen kleertjes nog wassen en strijken. Maar dat kan ik mooi in mijn verlof doen :)

4 jaar geleden

31 weken en alles is klaar! Alleen nog even wassen en strijken maar dat kan straks mooi in mijn verlof 😊

4 jaar geleden

Hier bijna 31 weken en nog niets kunnen doen . Binnen een maand moet ik verhuizen dus ik hoop dat ze nog een beetje blijft zitten😊

4 jaar geleden

Reactie op Kelltoum

Hier bijna 31 weken en nog niets kunnen doen . Binnen een maand moet ik ver ...
Yep hier hetzelfde , wij krijgen 20 dec de sleutels en de 26ste ben ik uitgerekend 😬

4 jaar geleden

Wanneer zetten jullie het park/box in de living? Ik vind het zo gek om het een maand op voorhand te zetten maarja je weet nooit wanneer de kleine beslist om te komen.

4 jaar geleden

Ik heb de box met 34 weken opgezet, voor mn katten om eraan te wennen, maar ook omdat ik alle verzamelde babyspullen (maar nog niet nodig) heb er goed in kwijt kan 😉 maarja, het is ook weer zon groot log ding in je kamer, dus snap ook wel dat je het pas na de bevalling opzet

4 jaar geleden

Wij hebben de box ook al een tijdje staan. Ten eerste zodat de hond eraan kan wennen en ten 2 de weet je nooit wanneer de kleine besluit te komen. En wil graag alles af hebben

4 jaar geleden

Reactie op Axana_l

Wanneer zetten jullie het park/box in de living? Ik vind het zo gek om het ...
Hier staat ie al een tijdje klaar!!

4 jaar geleden

Reactie op DebSo

Yep hier hetzelfde , wij krijgen 20 dec de sleutels en de 26ste ben ik uitg ...
Oh jeetje wat een vreselijk idee! Wat nou als de baby eerder komt? Ga je dan in het kraamhotel zitten?

4 jaar geleden

Reactie op danielledh

Hier staat ie al een tijdje klaar!!
We gaan dit weekend naar de winkel om de box en buggy te kopen dus waarschijnlijk zullen we ze dan ook wel meteen in elkaar zetten. Ik heb dan ook nog veel tijd om het te verplaatsen aangezien ik de laatste tijd heel mijn interieur elke week wil veranderen haha 😂

4 jaar geleden

Hier ruim 37 wk en gisteren pas het wiegje in elkaar gezet. De box doen we op de dag dat ze geboren is 🙈 dit is de derde, misschien hebben we daardoor minder haast.

4 jaar geleden

Wij hoeven alleen nog de box te hallen dan hebben we alles voor haar

4 jaar geleden

Ben vandaag 36 weken. Babykamer is bijna af. Kledingkast komt volgende week en als deze in elkaar is gezet, kan ik eindelijk kleertjes wassen en in de kast leggen. Heb inmiddels een week verlof en ben er aan toe om mij over te geven aan de nesteldrang 😉

4 jaar geleden

Alleen kinderwagen nog