29 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op Miranda1985

Dankjewel jij ook! Wie weet moet ik morgen al blijven. Dat zou wel betekene ...
Dan zal je die kleine gauw in je armen hebben. Nee bij ons helaas niet. Hier houden ze je de eerste drie uurtjes in de gaten met ballon indien er geen weeen zijn dan sturen ze je na huis. Ben erg benieuwd en eerlijk het wachten zat.

4 jaar geleden

Ik ben bij 39 weken ingeleid vanwege hoge bloeddruk. Gelukkig had ik al iets ontsluiting dus ze konden meteen mijn vliezen breken. Mijn weeën waren erg heftig met de weeën opwekkers, daar kon de ruggenprik niet tegenop toen ik een weeën storm kreeg. Omdat je wordt ingeleid is de kans groter dat ze een vacuümpomp moeten gebruiken en een knip. Dat was ook voor mij zo, echter daalde de hartslag waardoor ik een spoed keizersnede moest krijgen. Tips: vraag om een ruggenprik, wanneer de pijn te heftig is voor je. Als je zeker weet dat ze een ballonnetje plaatsen, neem dan afleidingsmateriaal mee. Maak alvast voor thuis padsicles (maandverband met water in de vriezer). Als je een knip hebt gehad dan kan dat fijn zijn. Neem meer kleding dan een setje mee voor je baby. Door de keizersnede moest ik twee dagen blijven. Denk aan eten voor je eventuele partner. Mijn vriend mocht in het ziekenhuis slapen maar kreeg geen eten. Neem iets van fris mee voor jezelf. Wij hadden een fles limonade mee, is toch lekkerder dan alleen water drinken. Veel succes!!!! Door de

4 jaar geleden

Hier ook met ballontje in ziekenhuis half uurtje geleden geplaats en moeten ook blijven succes allemaal

4 jaar geleden

Vandaag 40+5. Straks een afspraak in het ziekenhuis voor een hartfilmpje en kijken of er voldoende vruchtwater is. Daarna zal er een afspraak worden gemaakt voor het inleiden...

4 jaar geleden

Succes allemaal. Net terug van het ziekenhuis. Mag donderdag terug komen voor de ballon.

4 jaar geleden

Ik ben net terug uit het ziekenhuis ik krijg morgenochtend 8.00 uur een ballonetje. Spannend!!

4 jaar geleden

Reactie op Melissa0511

Hier ook met ballontje in ziekenhuis half uurtje geleden geplaats en moeten ...
En al beweging??

4 jaar geleden

Reactie op Miranda1985

Ik ben net terug uit het ziekenhuis ik krijg morgenochtend 8.00 uur een bal ...
Spannend. Ik werd gebeld en ze hebben gevraagd of ik morgen om 11.00 uur kon melden voor het ballonnetje. Succes morgen!

4 jaar geleden

Reactie op Miranda1985

En al beweging??
Nee totaal niet ballon heeft ze werkt niet gedaan :( heb vandaag 3 tabletjes vaginaal gekregen. Wel weeën maar me baarmoedermond nog steeds te ver weg en vliezen breken willen ze nog niet dus vanavond weer blijven slapen en morgen weer verder met tabletjes tenzij het zelf nog wil doorzetten vanacht