18 Reacties

3 jaar geleden

Mijn zoontje word 12 december, 1 jaar. Hij heeft boven al 4 en onder ook,hij doet dat soms dus ook. Maar dat gaat vanzelf weer over,je kan er helaas weinig aan doen.

3 jaar geleden

Femm word volgende week 1 en heeft er 4 boven en 2 onder, in een periode van 4 a 5 weken kwamen ze allemaal door en toen heeft ze het ook heel even maar gedaan gelukkig, akelig geluid haha maar je kunt er niet veel aan doen.

3 jaar geleden

Tycho doet dit nu nog af en toe wel eens. Helaas vrij weinig aan te doen ja, maar wat een akelig geluid.

3 jaar geleden

Het duurde hier een week. Vreeeeeselijk geluid. Maar stopt als hij gewend is aan zn tandjes.

3 jaar geleden

Urgh ja vreselijk geluid. Heeft onze dochter ook een tijdje gedaan owv haar doorgekomen tandjes.

3 jaar geleden

Reactie op mamavanFemm

Femm word volgende week 1 en heeft er 4 boven en 2 onder, in een periode va ...
Bij onze dochter precies zo inderdaad

3 jaar geleden

Reactie op Naomi1993

Bij onze dochter precies zo inderdaad
Bij onze zoon exact zo..

3 jaar geleden

Same here😩

3 jaar geleden

Ja onze meid heeft al sinds 7 maanden 8 tandjes, vier in het midden boven en onder. Ze deed dit af en toe, maar nu al lang niet meer.

3 jaar geleden

Bij het doorkomen van de eerste tandjes deed onze zoon dat ook.. ik gaf dan meestal zn bijtring :)

3 jaar geleden

We zullen het nog even moeten afwachten als ik het zo lees. Bedankt voor jullie reacties 😊

3 jaar geleden

Onze dochter had kreeg 5 tandjes in 2 dagen tijd.. ze heeft er nu 10 totaal! ze heeft toen 4 dagen lang geknarst met haar tanden en daarna was het weer over!

3 jaar geleden

Mijn zoontje wordt deze week 11 maanden. Hij begon laatst ook vreselijk te knarsen: 5e tandje is door.. nu knarst hij al weer minder erg.

3 jaar geleden

Mijn zoontje doet het ook af en toe. Nu 4 tanden boven en 2 onder. Doe er verder niks aan, gaat vanzelf wel een keer weer over hoop ik 😄

3 jaar geleden

Hier ook een tijdje gedaan, schijnt met het vormen van de juiste 'beet' te maken te hebben. Of wel, het is normaal. Zodra de tanden zo staan dat ze goed op elkaar passen is het over.

3 jaar geleden

Dat deed mijn dochter ook toen ze 4 tandjes had! Heel irritant geluid, maar ik las dat het geen kwaad kan zolang ze hun melkgebid hebben. Na ongeveer een maandje was het bij ons weer over gelukkig!

3 jaar geleden

Mijn dochter knarst niet maar ik heb het idee dat ze op haar boven en onderlip zuigt en bijt. Soms zitten er een soort sneetjes/rode vlekjes op haar lip. Hebben anderen dit ook?

3 jaar geleden

Onze knarst ook.... Heeft al sinds hij 4 maanden is tanden, heeft er nu al een tijdje 8.. Maar doet het nog steeds. Dus of het echt aan het wennen aan de tanden ligt, twijfel ik... Vind het ook erg lastig hoe ik dit hem moet afleren 🙈