10 Reacties

3 jaar geleden

Gaat je zoontje toevallig ook naar de opvang? Mijn zoontje is namelijk continu verkouden omdat hij naar de opvang gaat 🙄. Ik smeer savonds als hij naar bed gaat Luuf op zijn borst, rug en onder zijn voetjes.

3 jaar geleden

Helaas mijn zoontje ook vanaf 1 maart verkouden. Continu snotneus, stop gewoon niet. Ik vind het heel erg voor hem. Het lijkt mij vreselijk.

3 jaar geleden

Hier precies t zelfde. Geen tips helaas. Uitzieken zei de dokter.😖

3 jaar geleden

Inderdaad, gewoon uitzoeken, neusje spoelen, desnoods nessivine baby indien Vereist. Indien hij naar de opvang gaat, volledig normaal. Wij zijn hier het laatste jaar meer wel als niet verkouden geweest 😅🤧🤧🤧

3 jaar geleden

Reactie op Safari 85

Inderdaad, gewoon uitzoeken, neusje spoelen, desnoods nessivine baby indien ...
Uitzieken dus

3 jaar geleden

Non stop verkouden. Hij hoest al een jaar, afgewisseld met snotterig, loopneus, zware ademhaling, buikgriepje, snurken snachts. Laaaang leve de opvang! ;-)

3 jaar geleden

Hier ook. Mijn zoontje gaat nu sinds 1,5 maand naar de opvang. En meneer is 1,5 maand ziek..vaak koorts, verkouden, hoest super veel en mega snotneus. Nu is hij deze week niet geweest ( hij gaat maar 1x per week, en toen was het Hemelvaart dus waren ze dicht) en nu begint hij weer beter te worden. Snottert nog een beetje en hoest de laatste slijm weg. Helaas ook geen tips voor je.

3 jaar geleden

Gaat je zoontje toevallig ook naar de opvang? Mijn zoontje is namelijk cont ...
Nee, hij ziet wel zo nu en dan zijn neef die naar de peuterspeelzaal gaat. Maar hijzelf gaat nog niet. Hij lijkt er verder niet heeel veel last van te hebben. Maar vind het zelf wat zorgwekkend.

3 jaar geleden

Reactie op Safari 85

Inderdaad, gewoon uitzoeken, neusje spoelen, desnoods nessivine baby indien ...
Oefff... lekker vooruitzicht voor volgend jaar. Dan beginnen we met de opvang🙈😱