9 Reacties

2 jaar geleden

Leuk, geniet er vooral van! De tijd gaat zoveel sneller. Ik ben as maandag uitgerekend van de tweede 馃馃グ

2 jaar geleden

Dankje! Succes met de laatste loodjes

2 jaar geleden

Ik ook morgen 1e echo van 2e馃槉

2 jaar geleden

Ik heb dinsdag de eerste echo van de 2e. En ik vind het ook veel spannender. Ben me veel meer bewust van wat er allemaal verkeerd kan gaan. Bij de eerste heb ik me daar geen moment mee bezig gehouden

2 jaar geleden

Reactie op lisetteM

Ik heb dinsdag de eerste echo van de 2e. En ik vind het ook veel spannender ...
Dat had ik dus 2 weken geleden ook met de 1ste echo van de 2de. De echoscopiste gaf ook aan dat ze het best veel hoort van moeders die zwanger zijn van de 2de dat ze het spannender vinden.

2 jaar geleden

Ik volgende week, vind het ook zo spannend! Vooral omdat ik ook wat vroege miskramen heb gehad.

2 jaar geleden

Wij vorige week de echo gehad.. we dachten rond de 8 weken te zitten maar baby bleek toch kleiner . Ze schatte rond de 6 weken en 3 dagen.. wel een mooi kloppend hartje gezien

2 jaar geleden

Meid we zitten in hetzelfde bootje. Ik mag volgende week naar de eerste echo. Ik vind het leuk spannend maar ook zeker spannend spannend. Als je begrijpt wat ik bedoel.

2 jaar geleden

Ik vind bij de 2de het toch meer spannend spannend haha maar ook heel leuk spannend ! Je ervaart het zo anders teminste in dan