13 Reacties

3 jaar geleden

Ja hier precies hetzelfde! Merk ook dat ze echt 2 slaapjes nodig heeft. Het heeft aantal dagen geduurd om weer terug in haar ritme te komen. Nu slaapt ze sochtends een slaapje en smiddags. Ik moet alleen wel zorgen dat ze smiddags vóór 14.00u slaapt..anders wil ze niet meer. Sorry ik kan je niet helpen. Misschien is het even een fase?

3 jaar geleden

Ik heb gelezen dat dit een fase is. De kleine hier heeft extreem veel moeite met in slaap vallen, maar heeft beide slaapjes nog hard nodig. Misschien 's morgens toch te laten slapen en dan max 30 min?

3 jaar geleden

Lees dit even, wij hebben hetzelfde hier. https://snugglesanddreams.com/baby/12-maanden-slaapregressie/

3 jaar geleden

Bij ons hetzelfde, nu na 1,5 week lijkt ze gewend aan het ene dutje, en slaapt ze dus 2 uur. Soms hoor je haar wel heel even na 50 minuten, maar dan slaapt ze weer verder. Die twee dutjes ging hier ook niet meer, een week lang deed ze sowieso een van de twee dutjes niet.

3 jaar geleden

Wij hebben haar een tijdje op 1 slaapje gedaan maar zijn sinds afgelopen week echt naar 2 teruggegaan en of ze dan slaapt of gewoon rustig zit in bed dat maakt niet uit, en kijken ook niet heel erg naar de afzonderlijke tijden maar naar t geheel over de dag wat ze aan rust krijgt en nu gaat t beter met 2 rust momenten waarvan ze er 1 sowieso slaapt en de andere meestal alleen maar in bed zit met dr duimpje in dr mond. 1e moment is meestal rond half 11 na t tussendoortje en 2e moment rond 3 uur na een tussendoortje.

3 jaar geleden

Bij ons is het juist hetzelfde. Slaapt rond 12u ongeveer anderhalf uur. Tegen 18u is hij weer doodmoe als hij geen 2de slaapje doet. Wij proberen nu om hem rond 15u30 a 16u er nog eens in te leggen. Dit lukt meestal. Hij doet dan een klein dutje van 30min. ongeveer.

3 jaar geleden

12 maanden slaapregressie ... Houden aan 2 dutjes. Ze zijn niet tot tussen 15 en 18 maanden klaar voor 1 dutje. Dutje ochtend inkorten tot 30 min. Van 9u30 tot 10u. Middagdutje om 13u Indien ochtend niet geslapen middagdutje om 12u30. Zijn maar tips.. Wij volgend sinds haar 4 maand snuggles and dreams. Een aanrader !

3 jaar geleden

Mijn dochter slaapt overdag helemaal niet meer! Ze is nu 13 maanden, ze is de hele dag gewoon vrolijk en mist het slaapje niet, ze ligt er wel vroeg weer in savonds (half 7)

3 jaar geleden

Reactie op BDK

12 maanden slaapregressie ... Houden aan 2 dutjes. Ze zijn niet tot tusse ...
Die tips houden wij ook aan. Maar 1 dutje lukt hier niet.

3 jaar geleden

Reactie op lisaswuste

Mijn dochter slaapt overdag helemaal niet meer! Ze is nu 13 maanden, ze is ...
Dit zal je kleintje niet heel lang volhouden denk ik. Bij onze dochter sliep ze eerst niet bij de gastouder, zijn daarom overgestapt naar andere opvang en ze heeft hier een tijdje maar 1 slaapje gedaan maar tis echt heel slecht voor je kleine om te weinig of geen slaap/rust momenten te krijgen.

3 jaar geleden

Bedankt voor alle reacties!

3 jaar geleden

Reactie op BDK

12 maanden slaapregressie ... Houden aan 2 dutjes. Ze zijn niet tot tusse ...
Aha, dus indien ochtenddutje mislukt, middagdutje om 12:30? Goede tip!