5 Reacties

2 jaar geleden

Onze dochter zit momenteel in de zelfde fase. Helemaal in paniek en met de minuut hysterischer schreeuwen.. toevallig vanavond weer, heb haar uiteindelijk in slaap gekregen door haar slaapkamer deur open te laten, die van ons ook en ons kamer licht aan. Zelf een halfuur blijven zitten op onze slaapkamer, ze riep nog een aantal keer voor bevestiging of ik er echt zat maar is vervolgens wel in slaap gevallen… onze dochter is 2 jaar en 2 maanden. Wellicht toch weer soort verlatingsangst?

2 jaar geleden

Ik moet tegenwoordig voortaan even bij m'n dochter in bed komen liggen dan spreken we de dag door wat ze allemaal heeft gedaan daarna geef ik haar een knuffel en kus en gaat ze rustig slapen als ik er niet bij kom liggen is het ook drama🤔

2 jaar geleden

Hier ook sinds een aantal dagen drama met naar bed gaan. Ze is 2 jaar en 2 maanden. Eerder nooit echt problemen. Nu veel moeite en hysterisch huilen. We blijven er ook bij zitten, maar ook dat is even niet goed genoeg en blijft ze huilen. Vandaag wat langer samen geknuffeld en de dag besproken en toen liet ze zich in bed leggen.. pfoe Lastig!

2 jaar geleden

Het blijkt verlatingsangst te zijn. We hebben nu een babyfoon waardoor we kunnen praten. Ze voelt zich nu veilig 😊

2 jaar geleden

Wij merken trouwens dat er hier ook weer een paar kiezen doorkomen.