202 Reacties

4 jaar geleden

De mijnes is 21 weken en zit nog steeds in een sprongetje. Slecht drinken slecht slapen.... er komt geen einde aan :(

4 jaar geleden

Reactie op SimaAA

De mijnes is 21 weken en zit nog steeds in een sprongetje. Slecht drinken s ...
Idem hier.. het blijft maar duren.. en de hele dag zeuren en rap afgeleid. Heel vermoeiend dit! De app van ‘oei ik groei’ geeft zelf al aan dat er binnen 5 dagen opnieuw een sprongetje begint 😱

4 jaar geleden

Reactie op Maureen1989

Idem hier.. het blijft maar duren.. en de hele dag zeuren en rap afgeleid. ...
Idem.. het wordt steeds erger bij ons, ondanks alle moeite en adviezen die we opvolgen.

4 jaar geleden

Reactie op 1251

Zouden het tandjes kunnen zijn? Die sluiten vaak aan op deze sprong. Als ze ...
Het waren dus de tandjes! 😉 eentje zit er al door, het andere zit te duwen. Nog eventjes op de tanden bijten dus! 😅

4 jaar geleden

Wat een lange en heftige sprong is dit! Pff mijn zoontje is nu 18 weken en denk ik al 4 weken 2 keer in de nacht komt voor voeding. Geprobeerd te sussen door zn speentje of aai over zn bolletje of lopen helaas hielp niets voor een lang termijn🥱. Nu probeer ik dat geen eens meer want hij krijst dan de hele buurt bij elkaar haha er zit nu wat meer stemgeluid in dan voorheen 😆 Gelukkig slaapt hij snachts na zijn flesje wel weer in maar slapen overdag is wel meer een uitdaging. Als meneer eindelijk slaapt zijn het maar 45min precies dat ie slaapt en gaat dan gillen soms brabbelen haha. En dan na 1.5 uur weer kapot moe te zijn en begint t weer opnieuw pff heftig hoor. Ook dacht ik dat er een tandje doorkwam maar niets te zien dus dat zal wel niet dan. Ik ben alleenstaand en heb wel een nacht gehad dat ik zat te huilen. En mezelf heel erg de schuld gaf begon aan mezelf te twijfelen. Gelukkig weet ik dat dit een fase is. Hij is gelukkig een vrolijke baby dat maakt mij blij om elke dag zijn lachebekkie en veranderingen te zien. En vooruitgang dat maakt mij super trots!! Sterkte iedereen!!! Er komt weer een eind aan.

4 jaar geleden

Reactie op SinglemomoffJayhvano

Wat een lange en heftige sprong is dit! Pff mijn zoontje is nu 18 weken en ...
Ik word net zo gek hier!!! Hij is zooooo onrustig dat ik de hele nacht wakker lig! Slaap gewoon miss 2 uur per nacht! Overdag wilt ie ook amper slapen.... het is een ellende dit! Heb nu weer een Fedde en Kees lakentje besteld en ik hoop dat dat zijn onrust een beetje minder gaat maken zodat we beide ook weer gaan slapen , dit is killing hè! Heb al zo veel gejankt hahahaha dus je bent niet de enige single mommy die het nu zo zwaar heeft hoor! X

4 jaar geleden

Reactie op SimaAA

De mijnes is 21 weken en zit nog steeds in een sprongetje. Slecht drinken s ...
Dit had Ik niet willen lezen 😂😂 Jezus mina en dan is ie bijna 20 weken dacht nu mag het wel ophouden hoor!!! Slaap coach gebeld maar die doen niks gezien alle sprongetjes en slaap regressie! Maaaar iedereen zegt met 6 maanden word het echt beter! Nou eerst zien en laat die 6 maand maar heeeel snel komen 😂

4 jaar geleden

Reactie op cynjace

Ik word net zo gek hier!!! Hij is zooooo onrustig dat ik de hele nacht wakk ...
Nou echt pff haha ben inderdaad niet de enigste alleen staande mama.. Hoop dat ze er maar snel weer overheen zijn he! Ken het dekentje niet maar hopelijk werkt het een beetje dan.

4 jaar geleden

Volgens de ‘oei ik groei’ app zijn we het 4e sprongetje voorbij.. Ik moet bekennen dat ik niks aan m’n dochtertje heb vernomen.. 🙏🏼 Drinkt en slaapt goed; is gezellig; altijd vrolijk; begint een beetje te schaterlachen.. Als ik dit allemaal lees mag ik mezelf even gelukkig prijzen 😅😎 👏🏻 Petje af voor jullie allemaal!! 🙌🏻

4 jaar geleden

Reactie op Maureen1989

Idem hier.. het blijft maar duren.. en de hele dag zeuren en rap afgeleid. ...
Dat meen je niet?? Is dat sprong 5?? Hahah oh god...

4 jaar geleden

Reactie op cynjace

Dit had Ik niet willen lezen 😂😂 Jezus mina en dan is ie bijna 20 weken da ...
Die 6 maanden klinkt als een jaar verder hahahahaha

4 jaar geleden

Reactie op cynjace

Ik word net zo gek hier!!! Hij is zooooo onrustig dat ik de hele nacht wakk ...
Heb trouwens de fedde en kees slaapzak niet lakentje, maar stiekem komt ze bij haar speen dus ik stop haar zoooo strak in. Alles voor die extra slaaaaap

4 jaar geleden

Nou hier lijkt het sprongetje voorbij, mevrouw doet weer een middagdutje en drinkt goed. Alleen: nu komt haar eerste tandje door, dus de nachtelijke troostmomenten zijn vast nog nodig 😅

4 jaar geleden

Reactie op SimaAA

Die 6 maanden klinkt als een jaar verder hahahahaha
Nou precies dat 😂😂😂😂

4 jaar geleden

Wat kunnen we verwachten na sprongetje nr 4 😅. Sinds een paar dagen drinkt mijn meisje erg slecht en laat veel staan 🙈. Herkenbaar voor andere mama’s?

4 jaar geleden

Wij krijgen het vermoeden dat onze dochter sprong 5 voelt aankomen. Sprong 4 is pas twee weken achter de rug, maar ze loopt de hele tijd te gillen en niks is goed, na 2 minuten is ze alweer verveeld met iets. Ze drinkt wel nog goed ...

4 jaar geleden

Wij krijgen het vermoeden dat onze dochter sprong 5 voelt aankomen. Sprong ...
Hier hetzelfde ook snel gillen en onrustig.. hoeveel weken is jou kleintje? Mijn zoontje is nu 22 weken.

4 jaar geleden

Reactie op tarAshley

Wat kunnen we verwachten na sprongetje nr 4 😅. Sinds een paar dagen drinkt ...
Nou hier dus ook! Hij is 20 weken en wel vrolijk etc alleen drinkt erg slecht zijn flesjes leeg.

4 jaar geleden

Mijn dochter is nu 24weken en is eindelijk terug vrolijk 😁. Wat een gedoe sprong 4 en 5. 😰

4 jaar geleden

Reactie op Emma101

Hier hetzelfde ook snel gillen en onrustig.. hoeveel weken is jou kleintje? ...
Ze is 19,5 week, gecorrigeerd 21 weken. Dus wel beetje vroeg, maar dat lijkt bij ieder sprongetje het geval