202 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op cynjace

Mijn zoontje is nu 16 weken maar al een week nog meer drama dan normaal😅 o ...
Ja heel normaal blijkbaar wij hebben precies het zelfde.. Hij zit ook in een puckababy maar in de nacht probeert hij er lijk wel doorheen te kome😹

4 jaar geleden

Reactie op cynjace

Ik geef het echt wel!!! Hij komt ipv om de 4 om de 3 uur nu !! En ik geef h ...
Ja hij heeft nu zoveel behoefte om te drinken niet normaal. Ik geef hem normaal gesproken 4x 210/7 en in de laatste fles een schepje rijstebloem erbij. Nu wil hij elke 3 uur maar ben bang als ik dan een fles extra geef dat hij dan teveel binnen krijgt. Lastig..

4 jaar geleden

Reactie op Emma101

Ja hij heeft nu zoveel behoefte om te drinken niet normaal. Ik geef hem nor ...
Oooh dan mag k hem nog wel meer geven ook hahahaha vond hem al zo’n hongernek maar met z’n 180 cc is dat nog zuinig 😂 net z’n eerste bananen hapje ook en dat vond ie lekker .., maar de rijstebloem wilde niet door de dr Brown spenen heen alle spenen geprobeerd en in het heetst van de strijd de fles maar snel leeggegooid en een nieuwe gemaakt 😂 mijn moeder had gelezen dat je het met zijn eigen melk ook kan aandikken en dan met een lepel geven dus ga dat proberen ... zo af en toe eens een beetje om het op te bouwen gezien meneer ook heeeel veeel darm krampen heeft gehad en er nog mee tobt zo nu en dan ...

4 jaar geleden

Reactie op Hasibe

Ja heel normaal blijkbaar wij hebben precies het zelfde.. Hij zit ook in ee ...
Nou precies dat ja 😂😂😂😂 alsof ze willen opstijgen! En waar ik hem dan ook neer leg word er toch wel wakker van hahahaha

4 jaar geleden

Reactie op Emma101

Mijn zoontje heeft ook juist nu meer honger. Overdag slapen is drama is sav ...
Kan een week duren maar ook vijf weken ... maar gemiddeld weet ik niet precies hoor.

4 jaar geleden

Reactie op December2019

Oef..Hier ook sprongetje 4 😅 Bijna 19 weken (gecorrigeerd bijna 16 weken) ...
Denk dat je nog niks te klagen heb als ik eerlijk mag zijn 😅 mijn zoon heeft nog geen 1 nacht door geslapen! 1 keer van 17.30 tot 03.30 maar hij komt nu al bijna een week om de vier uur! En vanaf drie uur ben ik wakker door zijn onrust! Ik heb dus nog nooit snachts normaal geslapen ik moet savonds met hem mee naar bed anders heb ik gemiddeld 3 uur slaap en dat trekt geen 1 mens! Dus zo zie je het kan ook anders 😉

4 jaar geleden

Reactie op cynjace

Mijn zoontje is nu 16 weken maar al een week nog meer drama dan normaal😅 o ...
Pff wat vreselijk! Wanneer kwam hij in het sprongetje? Mijne is nu 14 weken. Merk dat hij snachts 2x komt ipv 1x en overdag ook eerder. Maar drinkt erg onrustig al een weekje ongeveer steeds te spelen met zn speentje. Helaas was hij overdag al een slechte slaper en snachts wel oké. Heb hem uit de puckababy al een paar nachten omdat hij er ineens erg onrustig door werd probeerde zichzelf er steeds uit te wurmen en daardoor duurde inslapen echt wel dik een half uur. Nu gaat het al beter gelukkig. Er staat mij denk ik ook nog heel wat te wachten, hier ook alleenstaande mama. Blij dat werken nog even niet hoeft

4 jaar geleden

Reactie op SinglemomoffJayhvano

Pff wat vreselijk! Wanneer kwam hij in het sprongetje? Mijne is nu 14 weken ...
Ja ik denk nu een week al .... ging 2 dagen goed hahaha en sindsdien gaat erg hard achteruit!!! Oooh wel ja? Ik heb bij hem zelfs nog de kleine puccababy aan omdat hij echt heel onrustig is en zijn eigen anders om de tien minuten wakker slaat! Met de grotere puccababy is dit ook het geval 😢 hebben jullie dat niet ??? Slapen deed hij nooit overdag zat er echt letterlijk 24/7 mee maar nu weer hahahaha ... nu slaapt ie de ene Keer 30 min, dan 45 en soms anderhalf uur maar probeer het na elke fles weer! Even spelen als hij niet moe is en dan slapen. Snachts slaapt ie meestal meteen na z’n fles maar hij komt gewoon ineens standaard elke vier uur ....

4 jaar geleden

Reactie op cynjace

Denk dat je nog niks te klagen heb als ik eerlijk mag zijn 😅 mijn zoon hee ...
Haha ja ik weet het, ik mag m’n handjes dicht knijpen.. Als ik sommige dingen lees hier 🤣 Respect hoor 👏🏻

4 jaar geleden

Reactie op cynjace

Ja ik denk nu een week al .... ging 2 dagen goed hahaha en sindsdien gaat e ...
Ogh het is wat hè want zo'n sprongetje met je baby doet. Denk dat hij er nog niet helemaal inzit is voorderest wel rustig ofzo. Gezellig brabbelen en lachen.. Alleen met eten een beetje anders dan vorige week dus zal zien wat er komen gaat. Dit sprongetje duurt wel ff zag ik 😅 Klopt ik had ook nog de kleine puckababy piep wel de mini gekocht en ook vorige week geprobeerd die vond hij echt niet leuk. Toen hij zijn eerste vaccinatie had vorige week mag je hem niet in de puckababy doen stond er. Dus geprobeerd zonder en dit ging wonderbaarlijk goed!! Wel af en toe zn armen in de lucht enzo maar houd dus zn knuffeltje of dekentje stevig vast en dat maakt hem toch wel rustiger merk ik. Hij slaapt nu al een paar dagen in een trappelzak en lukt het overdag ook al een paar dagen om in ieder geval ff in zijn eigen bedje te slapen. Dit zijn echt hazeslaapjes maar dit deed hij helaas al vanaf t begin. Benieuwd wat komen gaat hopelijk valt het allemaal mee!

4 jaar geleden

Reactie op SinglemomoffJayhvano

Ogh het is wat hè want zo'n sprongetje met je baby doet. Denk dat hij er no ...
Nou inderdaad! Anderzijds ook wel weer logisch gezien ze zoveel moeten leren maar dat zie ik nu ook wel heel erg terug ! De ene dag kan hij bijv iets niet pakken en de dag erna wel! Maar ik dacht ook al eerder wat te merken hoor! En ze kunnen er lang over doen ja voor ons wel echt een feestje 😂 Oooh aha op die manier! Ga Dalijk toch maar proberen of de tweede puccababy een beetje goed gaat vallen hahahaha Als ik hem dus los leg , slaapt ie of helemaal niet of inderdaad een hazen slaapje maar met die slaapjes is hij strond chagarijnig erna!!! Nu heeft ie net 2 ! Uur geslapen ja hoe is het mogelijk hahahaha hij was denk heeel moe!!! Ben altijd weer benieuwd hoe de avond en nacht gaat maar inmiddels ben ik gewend aan 3 uur slaap in de nacht 😂 daarom slaap k savonds ook maar met hem mee hahaha en ik leg hem nu weer naast me , want alles is drama 😝

4 jaar geleden

Reactie op cynjace

Ja ik denk nu een week al .... ging 2 dagen goed hahaha en sindsdien gaat e ...
Slapen doet mijn zoontje ook meestal maar 45 minuten... slopend is het soms! Soms krijgen we het voor elkaar dat hij nog een cyclus van 45 minuten slaapt. Dan moeten we heel gauw zijn speentje weer terug in zn mondje stoppen en zijn hoofdje naar links draaien, dan valt hij meestal in no time in slaap :) Maar verder ben ik ook nog op zoek naar de gouden tip zodat hij overdag langer gaat slapen:)

4 jaar geleden

Reactie op Mamaa1990

Slapen doet mijn zoontje ook meestal maar 45 minuten... slopend is het soms ...
Haha ik ken het helemaal! Als ik er niet naast lig dan moet ik heel hard rennen anders is ie meteen klaar wakker!! Van ellende ben ik er veel bij gaan liggen... zoiezo tot ik weet dat hij diep slaapt, en zorg ik dat ik alert ben na 35 min 😂😂 ik verlang oook naar heel veel slaap haha denk dat we geduld moeten hebben 🤞🏻🤞🏻

4 jaar geleden

Ik zou hem lekker blijven geven de komende weken, juist nu ze in een sprongetje zitten is het niet slim hem nu weg te halen. Is niet erg als.ze niet alles drinkt!

VRIEND

4 jaar geleden

Oeff wat lastig de situaties die ik hier teruglees, maar goed om te weten wat me te wachten staat😅 ons meisje is nu 16,5 weken en merk nog niet veel, behalve dat ze tijdens het drinken snel afgeleid is en dat eerst niet had. Wat waren de eerste signalen van dit sprongetje bij jullie? Zal het in de gaten gaan houden. Succes voor jullie allemaal mama’s deze periode 🙏🏼

4 jaar geleden

Reactie op Naomi1993

Hoi Linda, ik snap het dat je het advies volgt van t cb maar als je dochter ...
Al twee nachten slaapt ze nu door, om 19.00 een volle fles en lekker na bed worst ze in de ochtend wakker. Ben blij dat je mij deze reactie hebt gegeven op mijn geplaatsten bericht. Dankjewel hiervoor.

4 jaar geleden

Reactie op 34lin

Hoi Nikki, ons dochtertje van 18 weken slaapt ook op een fles van 210cc van ...
Hé wat vreemd. Onze zoon is ook 18 weken en mij werd juist geadviseerd door het consultatiebureau om de late fles eruit te halen omdat hij nu van 1900-7.00 zou moeten kunnen gaan slapen...

4 jaar geleden

Reactie op CSC020

Oeff wat lastig de situaties die ik hier teruglees, maar goed om te weten w ...
Onze dochter kreeg een flesje en ze had wel dorst, maar ging ineens brullen terwijl het flesje half in haar mond zat. Echt overstuur, maar als ze eenmaal rustig was dronk ze wel. Dat was het eerste dat ik dacht aan een sprongetje.

4 jaar geleden

Onze dochter kreeg een flesje en ze had wel dorst, maar ging ineens brullen ...
Dat zijn ook de eerste tekenen die ik nu merk bij de mijne. Overstuur en niet willen aanleggen, moet hem eerst rustig krijgen en dan gaat ie pas drinken of tijdens opeens heel overstuur worden🤷🏻‍♀️

4 jaar geleden

Reactie op cynjace

Ja ik denk nu een week al .... ging 2 dagen goed hahaha en sindsdien gaat e ...
Ha ha ja ik heb hem ook nog een tijd in de puckababy piep gepropt😂 maar ik vond het te zielig worden: hij is er gewoon te lang en te zwaar voor. Maar ja... nu wel heel veel ruimte ineens 😳