202 Reacties

VRIEND

4 jaar geleden

Onze dochter kreeg een flesje en ze had wel dorst, maar ging ineens brullen ...
Aaghh wat zielig zo overstuur tijdens het drinken. Maar wat fijn dat ze dan uiteindelijk toch wel dronk! Beter dan helemaal niet... Dankjewel voor het delen, ik ga dit signaal onthouden :)!

4 jaar geleden

Reactie op CSC020

Aaghh wat zielig zo overstuur tijdens het drinken. Maar wat fijn dat ze dan ...
Ja zeker fijn dat ze uiteindelijk wel drinkt, ze drinkt vaak niet alles op, maar we geven s avonds laat om 22/23 uur een extra fles, daardoor slaapt ze de afgelopen dagen door tot 7, erg fijn.

4 jaar geleden

Ja zeker fijn dat ze uiteindelijk wel drinkt, ze drinkt vaak niet alles op, ...
Maak je haar hiervoor wakker? Want mijn ventje zit dan in zn slaap en daardoor komt ie dus snachts. Wordt nooit wakker rond die tijd.

4 jaar geleden

Reactie op SinglemomoffJayhvano

Maak je haar hiervoor wakker? Want mijn ventje zit dan in zn slaap en daard ...
Ja de eerste keer heb ik haar wakker gemaakt, ze was inderdaad wel vast aan het slapen maar werd na een paar minuten wakker. Gisteravond was ze uit zichzelf wakker gebleven tussen 20 en 22.30 uur (ze was wel heel moe).

4 jaar geleden

Reactie op SinglemomoffJayhvano

Maak je haar hiervoor wakker? Want mijn ventje zit dan in zn slaap en daard ...
Ik maakte de mijne ook eerst wakker rond die tijd. Heb geprobeerd hem een keer niet wakker te maken, dacht als hij dan wel snachts komt blijf ik hem wakker maken rond die tijd, mocht ie doorslapen dan niet slaan we die voeding over😅

4 jaar geleden

Reactie op Hasibe

Had precies het zelfde toen me zoontje ineens om de uur wakker werd in de n ...
Erg he.. je voelt je zo onzeker totdat je dit leest bij iedereen 😂😂😂 pfff vertel mij wat die speen wil je soms vastplakken met tape hahahaha

4 jaar geleden

Reactie op SimaAA

Erg he.. je voelt je zo onzeker totdat je dit leest bij iedereen 😂😂😂 pff ...
😂😂😂😂

4 jaar geleden

Kan het zo zijn dat je kindje tijdens of na het sprongetje niet zo fit/ziek is/kan worden? Ik ging vanmorgen naar mijn meisje en ze had wat gespuugd in bed, beetje maagzuur. Ze is wat bleekjes en hangerig ook wilt ze nu niet echt drinken. Meestal drinkt ze wel een flesje van minimaal 120cc nu maar 60cc. Het is ook allemaal wat voor die kleine mensjes ❤️

4 jaar geleden

Reactie op tarAshley

Kan het zo zijn dat je kindje tijdens of na het sprongetje niet zo fit/ziek ...
Oe ik weet niet of ze dan sneller ziekjes zijn, maar hangerig zeker! En minder drinken vaak ook.

4 jaar geleden

Oe ik weet niet of ze dan sneller ziekjes zijn, maar hangerig zeker! En min ...
Ik had dit gelezen, want we zitten denk ik nu wel dik 3 weken dat ze in het sprongetje zit 🙈

4 jaar geleden

Reactie op tarAshley

Ik had dit gelezen, want we zitten denk ik nu wel dik 3 weken dat ze in het ...
Nou ik hoop het voor je, dan is het sprongetje hopelijk voorbij!

4 jaar geleden

Nou ik hoop het voor je, dan is het sprongetje hopelijk voorbij!
Fingers crossed 🙈

4 jaar geleden

Ik las hier ook iets over slaapregressie? En dat dit vaak samen valt met deze sprong.. maar eh, wanneer weet je of t een slaapregressie is en wanneer een sprong? 😅🤷🏼‍♀️. Mijn dochtertje heeft namelijk opeens moeite met het in slaap vallen in der eigen bedje.. en wanneer ik der neerleg (half slapend) is ze vaak opeens weer wakker . Is dit slaapregressie? Of is dit de sprong? S avobds/s nachts geen problemen en slaapt ze na twee nachten der in en der uit gemoeten voor der speen, nog super goed door..

4 jaar geleden

Reactie op NikkiHuitink

Ik las hier ook iets over slaapregressie? En dat dit vaak samen valt met de ...
Ja goede vraag, ik zou niet weten hoe je het uit elkaar kunt houden. Bij een sprongetje heb je altijd het uitzicht dat het weer beter wordt, bij slaapregressie weet ik niet precies hoe dat zit. Lastig wel, vervelend als ze moe is maar dan weer wakker wordt zo snel. Het is denk ik toch afwachten. Maar misschien heeft iemand nog goede tips voor je 😉

4 jaar geleden

Ja goede vraag, ik zou niet weten hoe je het uit elkaar kunt houden. Bij ee ...
Ja haha precies.. voorheen nooit problemen mee gehad met het slapen dus hoop stiekem dat t dan maar een sprongetje is en dus niet zo’n regressie 🙈.

4 jaar geleden

Reactie op NikkiHuitink

Ja haha precies.. voorheen nooit problemen mee gehad met het slapen dus hoo ...
Ja dat hoop ik ook idd 😅

4 jaar geleden

Reactie op NikkiHuitink

Ik las hier ook iets over slaapregressie? En dat dit vaak samen valt met de ...
Mijn zoontje van 4 maanden heeft dit ook elke sprong. Dan heeft hij ineens een extra flesje nodig ‘s nachts en is hij vaker wakker. Dit duurt meestal maar enkele dagen en erna slaapt hij vaak zelfs ineens een uurtje extra. Zo zie ik steeds dat het van voorbijgaande aard is. Tijdens een sprongetjes zeurt hij ook als ik hem in bedje leg. Terwijl hij anders niet kan stoppen met lachen in zijn bedje 😂🙈.

4 jaar geleden

Reactie op NikkiHuitink

Ik las hier ook iets over slaapregressie? En dat dit vaak samen valt met de ...
En bij mij wordt hij inderdaad ook wakker als ik hem in bedje leg. Hoewel ik hem er meestal wakker inleg. En dan wel even in de buurt blijf om dat tutje terug in zijn mondje te doen 😂

4 jaar geleden

Reactie op NikkiHuitink

Ik las hier ook iets over slaapregressie? En dat dit vaak samen valt met de ...
Waarschijnlijk sprongetje die dame van mij nu ook, slaapt overdag ook heeeeel weinig max 2 uurtjes. Gelukkig de nacht slaapt ze goed door gemiddeld 10 uur. Het is inderdaad bikkelen die sprong 4 😕

4 jaar geleden

Reactie op XMiniMeX

Waarschijnlijk sprongetje die dame van mij nu ook, slaapt overdag ook heeee ...
Hahah oké oké oké, jullie stellen me gerust! Dank jullie wel! Haha 🙃. Als ik zo terug denk aan voorgaande sprongen deed ze t daar ook inderdaad. 🤷🏼‍♀️