202 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op MelinaB

Het is hier echt ellende afgelopen paar nachten. Elk uur wakker en is dan w ...
Precies hetzelfde hier. Om 5 uur klagen, als ze het speentje heeft vrolijk doorslapen totdat het 10 minuten later weer uit haar mond valt. Maar ze heeft ook alweer 2 nachten doorgeslapen, dus we hopen dat het einde in zicht is. En ze slaapt vandaag overdag zo'n beetje de hele dag ...

4 jaar geleden

Precies hetzelfde hier. Om 5 uur klagen, als ze het speentje heeft vrolijk ...
Overdag gaat het opzich wel. Slaapt vooral goed in de maxi cosi. Heb alleen het idee dat ie al tandjes krijgt... alle symptomen wijzen erop behalve dat ik iets voel aan zn tandvlees. Rode wangen, slecht slapen, huilerig, hangerig, aandacht claimen, iets verhoging, kwijlen als een gek, en vrij dunne ontlasting. Hier al mama's waarvan hun kindjes al tandjes hebben en of krijgen?

4 jaar geleden

Reactie op MelinaB

Overdag gaat het opzich wel. Slaapt vooral goed in de maxi cosi. Heb alleen ...
Heb hier ook alle zelfde symptomen. Zie ook al ruim een maand tandjes door zijn tandvlees heen zitten. Maar ze komen nog niet door 🤷🏼‍♀️

4 jaar geleden

Reactie op MelinaB

Het is hier echt ellende afgelopen paar nachten. Elk uur wakker en is dan w ...
Heb geduld wij hebbe dit ook een week lang gehad ☹️😭 ging vanzelf weer over ! Maar indd wat was dat slopend zeg😢

4 jaar geleden

Reactie op MelinaB

Overdag gaat het opzich wel. Slaapt vooral goed in de maxi cosi. Heb alleen ...
Onze dochter kwijlt wel als een malle, maar tandjes nog niet zo ver ik kan zien of merk.

4 jaar geleden

Reactie op Hasibe

Heb geduld wij hebbe dit ook een week lang gehad ☹️😭 ging vanzelf weer ove ...
Ja ik weet het. Bij alles denk ik het is maar een fase 😅

4 jaar geleden

Onze dochter kwijlt wel als een malle, maar tandjes nog niet zo ver ik kan ...
Hier ook.. En veel het vuistje in de mond proberen te ‘proppen’ 😏 Wel gevoeld over het tandvlees, maar voel (nog) niks 🤓

4 jaar geleden

Reactie op December2019

Hier ook.. En veel het vuistje in de mond proberen te ‘proppen’ 😏 Wel gevo ...
Precies hetzelfde hierzo🤤😂

4 jaar geleden

Reactie op Petra1985

Ons zoontje heeft heel erg last gehad van krampjes. Wij geven hem een com ...
En helemaal over op nutrilon omneo? Is dat niet een idee?

4 jaar geleden

Reactie op MelinaB

Overdag gaat het opzich wel. Slaapt vooral goed in de maxi cosi. Heb alleen ...
Ja mijn zoon heeft ook alle symptomen van het krijgen van tandjes en ik zie ze ook al zitten. Ben benieuwd hoelang het duurt dat ze doorkomen. Slopend deze nachten 20 keer wakker en overdag daardoor moe en onrustig. Hij is net 4 maanden dus vind het wel vroeg maar er zijn hier dus al meer

4 jaar geleden

Onze dochter kwijlt wel als een malle, maar tandjes nog niet zo ver ik kan ...
Exact, mijn zoontje ook😂🙈

4 jaar geleden

Precies hetzelfde hier. Om 5 uur klagen, als ze het speentje heeft vrolijk ...
Inderdaad, mijn zoontje heeft nu ook echt zijn speentje nodig terwijl het anders gewoon ‘s nachts uitvalt en hij doorslaapt. Is dat nu niet het geval 🤷🏻‍♀️

4 jaar geleden

Reactie op Petra1985

Ons zoontje heeft heel erg last gehad van krampjes. Wij geven hem een com ...
Dat klopt, jbpm kan krampen geven. Zeker als ze er gevoelig aan zijn. Ik denk dat het meer terug geven echt kan liggen aan het sprongetje dat gepaard gaat met onrust.

4 jaar geleden

Reactie op December2019

Hier ook.. En veel het vuistje in de mond proberen te ‘proppen’ 😏 Wel gevo ...
Hier ook. Soms tot kokhalzen toe 🙈

4 jaar geleden

Ja mijn zoon heeft ook alle symptomen van het krijgen van tandjes en ik zie ...
Die van mij is vandaag precies 16 weken. Ben ook benieuwd of het door gaat zetten. Zo zie je maar dat elk kind anders is en alles maar gemiddeld is.

4 jaar geleden

Reactie op MelinaB

Het is hier echt ellende afgelopen paar nachten. Elk uur wakker en is dan w ...
Pff inderdaad hier ook erg vermoeiend. Ook naar bed gaan is een drama dat had hij eerst niet zo erg. Meer huilen en hard huilen. En ook nog heel slecht en onrustig eten pff.. Hopelijk snel over maar vrees dat dit nog wel even duurt.

4 jaar geleden

Mijn dochter is exact 4 maanden en wil overdag amper nog slapen. Heel hangerig. De nachten gaan daarentegen wel super. Slapen van 21u tot 8u met 1 voeding om 3u. Hopelijk is het sprongetje snel voorbij. Ik zie dat ze er last van heeft overdag en niks is goed: wandelen, spelen, slapen, wiegen, in de wipper....

4 jaar geleden

Reactie op jgts

En helemaal over op nutrilon omneo? Is dat niet een idee?
Hebben we eerder geprobeerd, maar toen kreeg hij heel veel last van zijn buikje. Zijn gisteren begonnen met Johannesbrood pitmeel en dat gaat gelukkig goed. Doen wel 1 schepje per flesje (180 met 6 schepjes) ipv 2.

4 jaar geleden

Reactie op Nina 2

Dat klopt, jbpm kan krampen geven. Zeker als ze er gevoelig aan zijn. Ik de ...
Ik denk het inderdaad ook. Zijn gisteren begonnen met Johannesbrood pitmeel en dat gaat goed. We doen 1 schepje per flesje (180 met 6 schepjes) ipv 2. Hopelijk blijft dit goed gaan

4 jaar geleden

Reactie op Petra1985

Hebben we eerder geprobeerd, maar toen kreeg hij heel veel last van zijn b ...
Aahhw nou fijn dat het gisteren goed is gegaan. Hoop dat dit de oplossing voor jullie kindje is ☺️