202 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op MelinaB

Hier ook. Soms tot kokhalzen toe 🙈
Haha idd.. En boos worden als het niet lukt 🙈🤣

4 jaar geleden

Reactie op jgts

Aahhw nou fijn dat het gisteren goed is gegaan. Hoop dat dit de oplossing v ...
Wij ook inderdaad 😁

4 jaar geleden

Mijn zoontje is nu bijna 17 weken, merk ook dat hij meer moppert overdag, savonds meer overprikkeld is en nu sinds een paar dagen ook de vaker de borst weigerd en heel erg overstuur raakt. Afgekolfde melk drink hij dan wel. Herkenbaar bij anderen? Hoop dat het door de sprong komt en niet blijvend is.

4 jaar geleden

Reactie op Gees

Mijn zoontje is nu bijna 17 weken, merk ook dat hij meer moppert overdag, s ...
Ik denk wel dat het dit sprongetje is hoor, onze dochter drinkt ook slechter dus ik geef haar gewoon wat vaker drinken. Ik zou het gewoon blijven proberen, en dan is het hopelijk binnen een paar weken weer normaal.

4 jaar geleden

Reactie op Petra1985

Ik denk het inderdaad ook. Zijn gisteren begonnen met Johannesbrood pitmeel ...
Hi Petra, Wanneer geef je die johannesbrood pitmeel? Ik geef rijstebloem in de fles als papfles. Is dit ook een optie om te geven?

4 jaar geleden

Reactie op SimaAA

Hi Petra, Wanneer geef je die johannesbrood pitmeel? Ik geef rijstebloem i ...
We doen nu 2 schepjes door elke fles. Het gaat de ene keer wat beter als de andere keer Mijn zoontje is nog geen 4 maanden. Had van cb begrepen dat de papfles pas mag met 4 maanden, maar anders had het zeker een optie geweest

4 jaar geleden

Hoe is het leven na sprong 4? Is jullie baby zichzelf weer en hoe gaat het slapen? 😭😭

4 jaar geleden

Reactie op Amita

Hoe is het leven na sprong 4? Is jullie baby zichzelf weer en hoe gaat het ...
Vandaag 19 weken en al paar dagen weer een blije baby die overdag stukken rustiger is en zelfs af en toe weer wil slapen overdag. Wat een verschil!!

4 jaar geleden

Reactie op 1251

Vandaag 19 weken en al paar dagen weer een blije baby die overdag stukken r ...
Merk ik hier ook. Paar dagen geleden begonnen. Ook weer fijn he😬

4 jaar geleden

Reactie op Amita

Hoe is het leven na sprong 4? Is jullie baby zichzelf weer en hoe gaat het ...
Hier is het nog bezig, dag 18. Maar ze begint nieuwe dingen te doen, dus hopelijk einde in zicht.

4 jaar geleden

Reactie op Amita

Hoe is het leven na sprong 4? Is jullie baby zichzelf weer en hoe gaat het ...
Hier nog middenin de sprong, huilerig, onrustig slapen en moeilijk drinken. Nu in week 17, hopelijk snel beter.

4 jaar geleden

Hier is het nog bezig, dag 18. Maar ze begint nieuwe dingen te doen, dus ho ...
Ahh hoop t voor je! Hier is het morgen de laatste dag. En sinds gisteren weer normaal geslapen en vandaag ook goed gegaan😅

4 jaar geleden

Reactie op Gees

Hier nog middenin de sprong, huilerig, onrustig slapen en moeilijk drinken. ...
Ja erg heftig! Hier ook gehad. Erg weinig geslapen in de afgelopen tijd😰. Hoop dat het allemaal beter wordt! Sterkte 💪🏻💪🏻

4 jaar geleden

Ze is sinds dit weekend uit haar sprongetje en kan nu omrollen van rug naar buik 😀👍💪 Slapen overdag gaat wat beter (komt nog wel moeilijk in slaap bij mijn vriend, bij mij gaat het iets makkelijker). Ze kan nog niet goed zelf in slaap komen, maar in ieder geval een stuk minder huilen, dus dat is fijn. Helaas wel 2 slechte nachten gehad met veel wakker worden en vaak drinken, maar afgelopen nacht was dit veeeel beter (1x nachtvoeding rond 1 uur, daarna lekker doorgeslapen). Leek wel alsof ze een "regelnacht" had gehad...

4 jaar geleden

Hier sprongetje ook voorbij 🙋🏽‍♀️. Mevrouwtje maakt allerlei nieuwe ontwikkelingen door. De tijd glipt zo door je handen, het gaat zo snel. En sinds een paar dagen slaapt ze van 19:00 tot 07:00 en zitten we op 4 flesjes per dag. Blije mama hierzo ❤️

4 jaar geleden

Reactie op MamaC_81

Ze is sinds dit weekend uit haar sprongetje en kan nu omrollen van rug naar ...
Hoe oud is ze? Hier 21 weken en heb de indruk dat de sprong nog steeds aan de gang is.. bij wakkertijd wel blije baby en minder hangerig maar dutjes overdag nog steeds erg huilen, zich druk maken, tot krijsen toe.. veel drinken maar nadien weergeven omdat hij zich zo druk maakt.. ik hoop echt dat dit over gaat en het geen slechte gewoonte is geworden 😕

4 jaar geleden

Hier nog 2 weken in de sprong 😱. Heb uiteindelijk maar de draagdoek eens geprobeerd. En helpt een beetje omdat ze constant bij mij wilt zijn 😌. Maar het drinken en slapen is ook niet echt goed. Hopelijk betert het snel en is het na de sprong een beetje beter. Succes allemaal. 💪🏻. We can do it !

4 jaar geleden

Reactie op Maureen1989

Hoe oud is ze? Hier 21 weken en heb de indruk dat de sprong nog steeds aan ...
Ze is nu bijna 19 weken, geboren bij 41+3. Ze gaan bij de oei ik groei sprongen uit van je uitgerekende datum dus er kan wat verschil in zitten. En volgens mij verloopt het ook niet bij iedere baby hetzelfde of even lang. Hopelijk wordt het bij jou ook snel beter 🍀 alles is een fase zeggen ze...

4 jaar geleden

Reactie op MamaC_81

Ze is sinds dit weekend uit haar sprongetje en kan nu omrollen van rug naar ...
Ahh wat fijn om te horen!!!

4 jaar geleden

Reactie op 1251

Vandaag 19 weken en al paar dagen weer een blije baby die overdag stukken r ...
Ah heerlijk! Aan alles komt uiteindelijk een einde!